check hun twittertquote:Op maandag 19 december 2016 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft pray met VI te maken
Wat een gare debielen zitten daar zeg.quote:
Scherp van je en heel exemplarisch.quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Allemaal Feyenoorders weerHebben weer allemaal lopen stemmen op Berghuis natuurlijk
Ik heb een NWS ban, wil jij namens mij huishoudenquote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een gare debielen zitten daar zeg.
"Zodra de pleuris uitbreekt ben ik de eerste die een moslim door zijn kop schiet"
- Luckass
Doe jij wel eens zulke gekke uitspraken?quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Zodra de pleuris uitbreekt ben ik de eerste die een moslim door zijn kop schiet"
- Luckass
Nee, zo stoer ben ik niet.quote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Doe jij wel eens zulke gekke uitspraken?
Ben blij dat we zulk volk hier niet hebben.quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
- Luckass
Die post regelmatig hier geloof ik.quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben blij dat we zulk volk hier niet hebben.
Hopelijk zullen de VBL mods passende maatregelen nemen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die post regelmatig hier geloof ik.
Zou ook een beetje onder jouw tactniveau liggen idd.quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
- Luckass
Keihard aanpakken.quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk zullen de VBL mods passende maatregelen nemen.
zero tolerance?quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk zullen de VBL mods passende maatregelen nemen.
Gestrekt been erin bij zulke mafklappersquote:
Bij o.a. Rens de MEquote:Op maandag 19 december 2016 22:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gestrekt been erin bij zulke mafklappers
Nekhoogte.quote:Op maandag 19 december 2016 22:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gestrekt been erin bij zulke mafklappers
quote:
Toch weer een kleine glimlach geprovoceerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |