Keuze genoeg, heb alleen niet zo veel Bløf, Anouk en Rihanna...quote:Op woensdag 21 december 2016 18:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik bedoel met kiezen. Erbij zijn gaat me helaas niet lukken ivm werk en de onvermijdelijke kerstborrel. Ik hoop wel te luisteren...
Heb je een uurtje geluisterd? Het springt echt van de hak op de tak, zeker in de lagere regionen. Ik zou het zelfs het tegenovergestelde van eentonig willen noemen.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Op zich staan er prima nummers in hoor, maar ik vind hem over het algemeen eentoniger dan de top 2000.
Veel van die "typisch voor fans" nummers.
Ik luister regelmatig Radio 10 en ik mag ook nog steeds posten.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet bekennen dat ik deze week in de auto soms Radio 10 luister.
Moet ik nu mijn FOK! account inleveren?
man down vind ik nog wel een aardig nummer van Rihanna.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keuze genoeg, heb alleen niet zo veel Bløf, Anouk en Rihanna...
Ja, ik heb geluisterd. Er zit inderdaad wel afwisseling in, van progrock naar metal naar singer-songwriter en soul, maar het is wel allemaal van die typische muziek-elite-muiek. Het lijkt op een samenvatting van oor/3voor12/pitchfork-jaarlijstjes.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je een uurtje geluisterd? Het springt echt van de hak op de tak, zeker in de lagere regionen. Ik zou het zelfs het tegenovergestelde van eentonig willen noemen.
Ook alweer gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
MUZ / Het beste van het beste: de Fleetwood Mac top 67
Of jullie ook willen stemmen.
Zeker. En deze ook vind ik:quote:Op donderdag 22 december 2016 06:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
man down vind ik nog wel een aardig nummer van Rihanna.
Er staat schandalig weinig rap en r&b in de lijst.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:31 schreef Sfeermaker het volgende:
1675
Niggas In Paris
Kanye West & Jay Z
srsly?![]()
hoezo dan geen grandmaster flash - the message, maar wel niggas in paris?quote:Op donderdag 22 december 2016 20:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er staat schandalig weinig rap en r&b in de lijst.
Allebei vrij iconische platen.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:36 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
hoezo dan geen grandmaster flash - the message, maar wel niggas in paris?
Prima weer om de hele dag bij de radio te hangen....quote:Op donderdag 22 december 2016 08:09 schreef asco het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen, HA.
Wel jammer van het weer weer...
Ach een paar jaar geleden stonden er nog nauwelijks nummers van in.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er staat schandalig weinig rap en r&b in de lijst.
quote:Op donderdag 22 december 2016 20:27 schreef Sfeermaker het volgende:
Waarom heb ik nog nooit eerder "Message to my girl" van Split Enz gehoord?![]()
Goed nummer man!
De jeugdquote:Op donderdag 22 december 2016 20:36 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
hoezo dan geen grandmaster flash - the message, maar wel niggas in paris?
heb je er niet op gestemd?quote:Op donderdag 22 december 2016 20:27 schreef Sfeermaker het volgende:
Goed nummer man!
Sugar & Spicequote:Op donderdag 22 december 2016 21:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Jammer dat I hope I never er niet meer in staat.
die kwam als hoogste uit de bus bij de fok! voorverkiezingen hè?quote:
Mijn #2, dan weet je dat jij hem ook kan waarderen .quote:Op donderdag 22 december 2016 20:27 schreef Sfeermaker het volgende:
Goed nummer man!
Dat was Runaway van Del Shannon toch? Da's toch wel effe 12 klassen minderquote:Op donderdag 22 december 2016 22:10 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
die kwam als hoogste uit de bus bij de fok! voorverkiezingen hè?![]()
ik dacht "ken ik niet" dus stem ik niet op, volgend jaar nieuwe kansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |