Nou Stijn, als een pistool tegen mijn hoofd zet dan zeg ik Karma Police, maar het is wel een verdomd moeilijke vraag!quote:
Met veel gevarieerder materiaal kom je op veel verschillende dingen, maar de meeste fans roepen iets van Kid A, Amnesiac of In Rainbows, denk ik.quote:
Doe eens niet zo.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik kan nog 24 andere liedjes noemen die beter zijn dan elk liedje van de Killers.
Het is niet eens dat het repertoire van de Killers zo schamel is, het is meer dat Radiohead zo'n bizar goed repertoire heeft op hun 5 beste albums (en dan hebben ze nog Go To Sleep, Where I End and You Begin en een aantal goede liedjes op die laatste plaat)quote:
Everything in it's right placequote:
Ik wou al een kaart trekken. Met tekst.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ik Blues zei bedoelde ik Alien, stop de tijd.
Er staan echt een paar juweeltjes op. En dan ook nog Decks Dark, wat mijn inziens een nieuw hoogtepunt in hun bestaan is.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo leuk vindt aan dat laatste Radiohead album. Alleen Glass Eyes spreekt me echt aan.
Ik vond 1 nummer er ook uitspringen, maar geen idee meer welke, want sinds de bbc-sessie geen noot meer van gehoordquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo leuk vindt aan dat laatste Radiohead album. Alleen Glass Eyes spreekt me echt aan.
Vind ik het minste nummer van The Bends...quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoor mensen ook nooit over Bulletproof, die staat zeker in mijn Top 5.
the numbers vond jij geloof ik mooi.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond 1 nummer er ook uitspringen, maar geen idee meer welke, want sinds de bbc-sessie geen noot meer van gehoord
Mijn hemel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik het minste nummer van The Bends...
hunky doryquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie het beste album van Bowie?
Ik twijfel altijd tussen die en Ziggy.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd tussen die en Ziggy.
Low is een distant 3rd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |