gebeurde bij mij ook alquote:
Nou vooruit dan maar. Even diep in mijn psyche duiken.quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Hele quote systeem gsloopt door Peaceman...
Haha sowieso een goede reden...er vrolijk van worden.quote:Op maandag 19 december 2016 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Even diep in mijn psyche duiken.
Ouderdom gok ik. Ik werd ineens zo vrolijk van Nights on Broadway.
dat is ook een prachtig nummerquote:Op maandag 19 december 2016 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Even diep in mijn psyche duiken.
Ouderdom gok ik. Ik werd ineens zo vrolijk van Nights on Broadway.
Dat red ik nooit. Alles tussen 3 en 7 mis is sowieso.quote:
Ja, het kan wel maar dan ben je al snel zo gaar de dag erna. Ik tenminste.quote:Op maandag 19 december 2016 19:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat red ik nooit. Alles tussen 3 en 7 mis is sowieso.
een nummer wat elk jaar mooier lijkt te wordenquote:Op maandag 19 december 2016 19:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jup. Als ik op een Bee Gees nummer zou hebben gestemd, zou het die zijn geweest.
New York Mining Disaster 1941quote:Op maandag 19 december 2016 19:39 schreef peaceman het volgende:
wel opvallend dat You should be dancing niet in de lijst staat...
Op die laatste heb ik gestemd.quote:Op maandag 19 december 2016 19:37 schreef Homdeck het volgende:
ik heb meer met de nummers uit de 60's van de bee gees, maar heb ook een zwak voor nights on broadway en you win again ()
Zo'n tof nummer datquote:
You Win Again is ook tofquote:Op maandag 19 december 2016 19:37 schreef Homdeck het volgende:
ik heb meer met de nummers uit de 60's van de bee gees, maar heb ook een zwak voor nights on broadway en you win again ()
Nee, ik kan me voorstellen dat je ze niet echt meekrijgt als je daarbij op de bar gaat dansen.quote:Op maandag 19 december 2016 19:41 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Zo'n tof nummer datmaar het is niet echt stoer om in de kroeg aan te vragen zeg maar
Stayin Alivequote:Op maandag 19 december 2016 19:44 schreef zorro28 het volgende:
De Bee Gees is één van die artiesten waarbij ik de nummers die het hoogste staan eigenlijk het minste vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |