Het zegt me gewoon dat je niet genoeg scoort. Ajax maakt te weinig goals.quote:Op maandag 19 december 2016 16:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit zegt natuurlijk heel veel. Mentaal zwakke ploeg op dit moment.
Dat snapt iemand met zijn niveau niet.quote:Op maandag 19 december 2016 16:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja hartstikke nietszeggend ja! Valt toch best een lijn in te trekken als je 5x 3 punten verspeelt in de laatste 15 minuten?
In ieder geval weer 12 miljoen bijgeschreven voor de eigen jeugd.quote:
Ik heb wel het vertrouwen dat Bosz dit gaat fixen in de winterstop.quote:Op maandag 19 december 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/up(...)laatste-tien-minuten
Snap niet dat niemand die man tegen zichzelf in bescherming neemt. En het is sowieso best knap dat je een nog debielere clubheld kan hebben dan de broertjes Van de Kerkhof.quote:Op maandag 19 december 2016 18:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dolberg bewust de wedstrijd uitgetrapt en Guardado had daarna felrood moeten pakken
Nu ga je wel erg ver, de gebroeders van de Kerkhof dachten twee jaar terug nog dat PSV de CL kon winnen. Sjaak is hier opzich nog wel realistisch.quote:Op maandag 19 december 2016 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap niet dat niemand die man tegen zichzelf in bescherming neemt. En het is sowieso best knap dat je een nog debielere clubheld kan hebben dan de broertjes Van de Kerkhof.
Maar het is wel goede humor om te lachen elke keer.
Sjaak denkt nog steeds dat hij makkelijk mee kan in Ajax 1.quote:Op maandag 19 december 2016 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu ga je wel erg ver, de gebroeders van de Kerkhof dachten twee jaar terug nog dat PSV de CL kon winnen. Sjaak is hier opzich nog wel realistisch.
Al heeft hij af en toe wel debiele uitspattingen ja
Ik denk dat het in ieder geval niet slechter zal worden als hij speelt in plaats van Younesquote:Op maandag 19 december 2016 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjaak denkt nog steeds dat hij makkelijk mee kan in Ajax 1.
Zal me niks verbazen als hij nog steeds een betere voorzet in huis heeft dan de gehele selectie van Ajaxquote:Op maandag 19 december 2016 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjaak denkt nog steeds dat hij makkelijk mee kan in Ajax 1.
Als Dijks de beste voorzetten geeft is het armoedig ja.quote:Op maandag 19 december 2016 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als hij nog steeds een betere voorzet in huis heeft dan de gehele selectie van Ajax
Ziyech en Klaassen kunnen het ook wel als ze daar eens opduikenquote:Op maandag 19 december 2016 19:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als Dijks de beste voorzetten geeft is het armoedig ja.
Alhoewel Sink kan het ook wel.
Die jongen woont waarschijnlijk in een dorp met 3000 inwoners met als hoogtepunt de jaarlijkse kermis.quote:
Eindhovenquote:Op maandag 19 december 2016 20:14 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Die jongen woont waarschijnlijk in een dorp met 3000 inwoners met als hoogtepunt de jaarlijkse kermis.
Nog erger dus. Arme PSVCL.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |