Klopt en ik heb helaas ook geen ervaring met catawiki, dus fijn dat jullie de suggesties gaven hiervoor.quote:Op maandag 19 december 2016 14:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet TS dus niet. Vandaar ook mijn advies om dit op Catawiki te gooien. FireFox1 denkt er hetzelfde over en dat lijkt me neit geheel onterecht.
In plaats van zo een dooddoener had je ook dergelijk advies kunnen geven aan TS.
Dat weet TS dus niet. Vandaar ook mijn advies om dit op Catawiki te gooien. FireFox1 denkt er hetzelfde over en dat lijkt me neit geheel onterecht.quote:Op maandag 19 december 2016 14:01 schreef Geckoo het volgende:
en helaas wat de gek er voor geeft is niet een bedrag wat zo gepind kan worden, dus graag een )(realistische) vraagprijs toevoegen
Ik zeg het niet zomaar. Ik heb in het verleden ook een keer iets weggedaan wat achteraf gezien meer dan 10.000 gulden waard wasquote:Op maandag 19 december 2016 14:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet TS dus niet. Vandaar ook mijn advies om dit op Catawiki te gooien. FireFox1 denkt er hetzelfde over en dat lijkt me neit geheel onterecht.
In plaats van zo een dooddoener had je ook dergelijk advies kunnen geven aan TS.
Ik zat met dat bod in gedachte voor de hele doosquote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Roland_Deschain het volgende:
Indien mint minimaal 50 piek per stuk op ebay.
Hierbij bied ik 50 Euro voor de hele doos.quote:Op maandag 19 december 2016 14:13 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik zat met dat bod in gedachte voor de hele doos![]()
Als ie stuk voor stuk verkoopt misschien. Staan er ook genoeg op voor 20 euro in de doos in goeie conditie.quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Roland_Deschain het volgende:
Indien mint minimaal 50 piek per stuk op ebay.
quote:Op maandag 19 december 2016 13:52 schreef OnePlus het volgende:
Beste fokkers,
Hierbij verkoop ik een doos vol matchbox auto's. Deze heb ik verkregen van een oud bejaarde, waarvan de man is overleden. Hij bleek een grote verzamelaar te zijn van auto's, hele oude stripboeken en gereedschap. Die laatste 2 heb ik bij het grofvuil gezet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gehele lijst (er ontbreken echter nog 5 auto's die ik later zal toevoegen)
In totaal heb ik 33 voertuigen die ik aanbied.
http://pho.to/AZ3dg
Prijswat een gek er voor wilt geven?
Zet ze eens op marktplaats, ik had er laatst ook nog drie gevonden uit mijn kinderjaren.quote:Op maandag 19 december 2016 13:52 schreef OnePlus het volgende:
Beste fokkers,
Hierbij verkoop ik een doos vol matchbox auto's. Deze heb ik verkregen van een oud bejaarde, waarvan de man is overleden. Hij bleek een grote verzamelaar te zijn van auto's, hele oude stripboeken en gereedschap. Die laatste 2 heb ik bij het grofvuil gezet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gehele lijst (er ontbreken echter nog 5 auto's die ik later zal toevoegen)
In totaal heb ik 33 voertuigen die ik aanbied.
http://pho.to/AZ3dg
Prijswat een gek er voor wilt geven?
Inderdaad echt dom. Maarja.quote:Op maandag 19 december 2016 13:55 schreef Geralt het volgende:
Die stripboeken had je misschien beter niet weg kunnen tiefen. Als het een verzamelaar was dan had ie er vast kijk op wat bijzondere exemplaren waren en die zullen er hendig tussen gezeten hebben.
Gratis geld weggetieft. Jammer.
Succes met de verkoop, ik heb geen idee wat zoiets waard is.
Houdt je mond nou dicht man.quote:Op maandag 19 december 2016 20:12 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze alleen al staat voor $200 op Ebay.
Laat je niet neppen, TS!
Wat niet is kan nog komen?quote:Op maandag 19 december 2016 22:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Houdt je mond nou dicht man.
Liever een reguliere FOK!ker blij maken dan deze TS die het niks interesseert.
Waarom alleen de koper blij maken? Is TS geen FOK!-er?quote:Op maandag 19 december 2016 22:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Houdt je mond nou dicht man.
Liever een reguliere FOK!ker blij maken dan deze TS die het niks interesseert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |