SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: En Greedier mode ook met Cain gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Necrodeath op 04-01-2017 21:58:55 ]Doe eens niet.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:32 schreef Necrodeath het volgende:
Net ook op m'n eerste run in Afterbirth+ (vrij sterke run met Cain (Guppy + Cricket's Head)) de nieuwe eindbaas verslagen.
Ik was aardig sterk, niet compleet OP, maar sterk genoeg dat It Lives het niet langer dan 2 seconden uit hield. Toch weet ik nu al dat ik, ondanks dat ik alle voorgaande versies 100% heb complete, niet eens moeite ga doen om met de Lost/Keeper de nieuwe baas te verslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: En Greedier mode ook met Cain gedaan.Lekker hoor! Heb greedier mode nog niet aangeraakt, maar hoorde van Northernlion dat het niet te doen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vrees dat ik wel weer alles 100% ga willen halen, hehe.
Ben benieuwd naar de balance changes!quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:06 schreef Mystikvm het volgende:
Gisteren ook mijn eerste fatsoenlijke runs gehad. Jacob's Ladder is een OP item, maar dat is niet ergLater vandaag balancing update.
SPOILER: Halverwege de runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Necrodeath op 05-01-2017 18:12:11 ]Doe eens niet.
SPOILER: en de winOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:28 schreef Necrodeath het volgende:
Greedier Eden run.
Denk dat ik een beter begin niet had kunnen vragen!![]()
[ afbeelding ]Haha ideaal inderdaad!SPOILER: en de winOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net ook voor het eerst Greedier gehaald met Isaac.
Dmv Chaos kon ik Mega Blast voor 7 cent kopen met dubbel charge, Guppy en super hoge tear rate was het vrij snel gebeurd.
Edit: nu ook met Eden.
[ Bericht 4% gewijzigd door Cikx op 07-01-2017 03:30:33 ]
Als het goed is in de lente dit jaar.quote:Op zondag 8 januari 2017 03:06 schreef Taexon het volgende:
Benieuwd wanneer afterbirth + op ps4 komt...
Speel dit spel best wel vaak zegmaar
Hoef nu ook alleen nog maar mega satan met Apollyon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het meest bizarre? Op de tweede poging al.
Je krijgt zo veel meer geld door zijn Wooden Nickel, en zolang je geld laat liggen om te healen, valt het wel mee.
De grootste ergernis voor mij is dat hij zo langzaam is.Zo soepel gaat het niet hoor!quote:Op maandag 9 januari 2017 18:25 schreef Cikx het volgende:
Success! Ben benieuwd of het dit maal ook zo soepel gaat.![]()
The Lost Greedier ben ik denk ik rond een uur of 23:00 mee begonnen, en ik postte zodra ik had gewonnen, om 03:45. Natuurlijk wel wat pauzes tussendoor om even de frustratie weg te laten ebben, maar het is zeker niet alsof ik het in een uurtje even regel
Doe eens niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |