Ik roep het een beetje over mezelf af though, maar dat bashen word zo sneu.quote:Op maandag 19 december 2016 14:21 schreef Crip het volgende:
is het weer braddie bash uurtje, laat hem gwn een keer jeetje.
quote:Op maandag 19 december 2016 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lang is ie zelfs nog niet, onlangs nog wat getrimd
Ik weet het wel zeker, gezien ik mijn baard wel ken en net de foto die jij postte van jouw baard bekeekquote:Op maandag 19 december 2016 14:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Is bewust onduidelijke foto. Maar heb vandaag niet gekamd dus is niet netjes en geen baardolie
Ben je gek, AIVD kijkt mee via Crip haar ogen.quote:Op maandag 19 december 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maak dan helemaal foto van je hoofd.
Het is minder schrikwekkend dan een groot pard I knowquote:Op maandag 19 december 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij denkt dat dit mensen angst aanjaagt?
Hoe lang is ie? Par dagen nog geleden baard getrimd op 5,5mm en snor op 3mm.quote:Op maandag 19 december 2016 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, gezien ik mijn baard wel ken en net de foto die jij postte van jouw baard bekeek
3cm nu ongeveer.quote:Op maandag 19 december 2016 14:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hoe lang is ie? Par dagen nog geleden baard getrimd op 5,5mm en snor op 3mm.
Zal nu wel weer 7/8 mm lang zijn.
jij kan beste gwn niet je dingen hier posten die je van plan bent gewoon doen, want als niet lukt gaat iedereen weer sneu doen. En desondanks hoeven anderen ook niet zo tegen jou te doen.quote:Op maandag 19 december 2016 14:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik roep het een beetje over mezelf af though, maar dat bashen word zo sneu.
Ik wil gewoon graag dat 4034 jullie ook nog veel goeds brengt.quote:Op maandag 19 december 2016 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind het wel lief Braddie dat je ons alvast 2x een goed 2017 toe hebt gewenst.![]()
Hou het ook ongeveer rond die lengte hoor. Heb soms ook te maken met klanten maar dit mag nog gelukkig.quote:Op maandag 19 december 2016 14:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ohja, dan is wel pak langer. Ik mag dit niet op werk, sales functie he.
quote:Op maandag 19 december 2016 14:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag dat 4034 jullie ook nog veel goeds brengt.
Klopt, moet dat ook voor mij houden, maar vind het lastig.quote:Op maandag 19 december 2016 14:24 schreef Crip het volgende:
[..]
jij kan beste gwn niet je dingen hier posten die je van plan bent gewoon doen, want als niet lukt gaat iedereen weer sneu doen. En desondanks hoeven anderen ook niet zo tegen jou te doen.
tis beetje vicieuze cirkel op dit moment braddie. hou die dingen beter voor je dan heb je dit een stuk minder aangezien sommige zich niet inhouden
Ja ik voel weer een hoog troll gehalte bij zijn berichtjes.quote:Op maandag 19 december 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan denken dat baarden van anderen niet langer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |