Daarvoor zit ik op fok.quote:Op maandag 19 december 2016 12:54 schreef Klummie het volgende:
Hoe lang loop je al bij een psycholoog?
Dat gevoel is een groot goed. Lees deze site http://www.mrmoneymustache.com/ (in het Engels) en wie weet kan je met je 50e (of eerder!) met pensioen. Slim met geld omgaan kan je heel wat levensgeluk brengen.quote:Op maandag 19 december 2016 12:52 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Voelen jullie je ook altijd ziek, of pijnlijk als je geld hebt uitgegeven? Ik heb altijd een groot schuldgevoel en voel fysieke pijn als ik iets gekocht heb wat eigenlijk niet perse noodzakelijk is. Misschien komt het door een calvinistische opvoeding, maar ik heb altijd geleerd dat geld uitgeven aan iets niet noodzakelijks (dus anders dan de 1e levensbehoefte) "slecht" is... ik voel me wel altijd goed als ik een dag ben wezen winkelen en niets heb gekocht, dat voelt als een overwinning dat ik de verleiding heb kunnen weerstaan... wie herkent dit?
Ts laat zich cremeren in een kartonnen kist en douwt al zijn geld in zijn zakken.quote:Op maandag 19 december 2016 13:45 schreef Q. het volgende:
Jij moet wel een lekker volle spaarrekening hebben. Kan je iig een mooi uitgebreide begrafenis van betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |