Hangt een beetje van de ruimte af die je hebt. Voor gips heb je echt een klodder nodig, dus je moet rondom en erachter minimaal 1 - 2 cm ruimte hebben. Een alternatief is alles schoonmaken en vooral het gruis wegzuigen. Dan een laag epoxylijm aanbrengen en de doos vastlijmen.quote:Op maandag 19 december 2016 09:18 schreef Palomar het volgende:
Wat is de beste manier om die huidige inbouw lasdoos weer vast te zetten? Ik lees dat je deze bij een nieuwe inbouw vastzet met cement of gips. Kan ik dat hier ook gewoon ertussen smeren? Of beter kit of pur oid er tussen spuiten?
Aan dat laatste zat ik idd ook te denken. Heb je ook een tip voor een bepaald merk/type epoxylijm dat hiervoor het best geschikt is?quote:Op maandag 19 december 2016 09:25 schreef blomke het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de ruimte af die je hebt. Voor gips heb je echt een klodder nodig, dus je moet rondom en erachter minimaal 1 - 2 cm ruimte hebben. Een alternatief is alles schoonmaken en vooral het gruis wegzuigen. Dan een laag epoxylijm aanbrengen en de doos vastlijmen.
Bij nader inzien is een montagekit misschien een beter keuze: Polymax High Tack Universeelkit.quote:Op maandag 19 december 2016 09:48 schreef Palomar het volgende:
Heb je ook een tip voor een bepaald merk/type epoxylijm dat hiervoor het best geschikt is?
quote:Op maandag 19 december 2016 09:53 schreef blomke het volgende:
[..]
Bij nader inzien is een montagekit misschien een beter keuze: Polymax High Tack Universeelkit.
Wilde nog ff laten weten dat het met Polymax High Tack kit gelukt isquote:Op maandag 19 december 2016 11:59 schreef Nixxor het volgende:
Voor gips heb je inderdaad meer ruimte nodig.
Ik zou ook voor een flexibel blijvende montage/lijm kit gaan. die kan eventuele werking nog wat opvangen.
Den Braven - Hybrifix is hier ook geschikt voor (maar niet verkrijgbaar bij de Gamma/Praxis/Karwei)
quote:Op maandag 2 januari 2017 15:13 schreef Palomar het volgende:
[..]
[..]
Wilde nog ff laten weten dat het met Polymax High Tack kit gelukt isHeb eerst bijna al het cement weggehaald (viel er met een schroevendraaier zo af) en alles volgespoten met kit. Had er in het begin nog even twijfels over, omdat ik de wcd er direct weer op heb geschroefd en deze na een paar uur nog steeds heen en weer kon wiebelen en op de verpakking staat dat de kit blijvend elastisch is, maar de volgens dag zat de wcd wel muurvast.
Bedankt voor de feedbackquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:40 schreef Palomar het volgende:
Betreffende wandcontactdoos zit bij mij nog steeds muurvast
schroefje erdoor in de muur draaienquote:Op maandag 19 december 2016 09:18 schreef Palomar het volgende:
Wat is de beste manier om die huidige inbouw lasdoos weer vast te zetten? Ik lees dat je deze bij een nieuwe inbouw vastzet met cement of gips. Kan ik dat hier ook gewoon ertussen smeren? Of beter kit of pur oid er tussen spuiten?
Verbodenquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:34 schreef lipje het volgende:
[..]
schroefje erdoor in de muur draaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |