uh, huh?quote:Op maandag 19 december 2016 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook op d'r eigen verjaardag is ze nooit gek
Samen aan de paddo'squote:Op maandag 19 december 2016 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook op d'r eigen verjaardag is ze nooit gek
ze vierde het jaren met d'r broer samen (17/1) en laatste jaren incasseert ze cadeau's op verjaardag zoonlief (4/1)quote:
Misschien moet je haar een beetje ehm aanwakkeren. Neem haar mee, doe iets romantischquote:Op maandag 19 december 2016 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze vierde het jaren met d'r broer samen (17/1) en laatste jaren incasseert ze cadeau's op verjaardag zoonlief (4/1)
ja dit, Koen, sloof je eens uit, v-halsje aan, borstkas in de olie, roos tussen je tanden en rawrrrrrr gaanquote:Op maandag 19 december 2016 00:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien moet je haar een beetje ehm aanwakkeren. Neem haar mee, doe iets romantisch
quote:Op maandag 19 december 2016 00:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dit, Koen, sloof je eens uit, v-halsje aan, borstkas in de olie, roos tussen je tanden en rawrrrrrr gaan
dat is wel romantischquote:
Slaap lekker chickquote:Op maandag 19 december 2016 00:38 schreef Molo het volgende:
En met deze MI, is het toch echt tijd voor bed (bovendien hoor ik een hongerige Larf krijsen, dus ik ga die maar eens voeren)
Slaap lekker!
truste Moloquote:Op maandag 19 december 2016 00:38 schreef Molo het volgende:
En met deze MI, is het toch echt tijd voor bed (bovendien hoor ik een hongerige Larf krijsen, dus ik ga die maar eens voeren)
Slaap lekker!
Slaap lekker Koenquote:Op maandag 19 december 2016 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
truste Molo![]()
Ik ga er ook eens een einde aan maken
whehehequote:
Ik lurk nog mee vanuit bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |