SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 3% gewijzigd door Tagliano op 18-12-2016 23:11:33 ]
Die heeft al twee hele posts op DRT gezetquote:Op zondag 18 december 2016 22:56 schreef Szura het volgende:
Is onze huis-Taylorfan al gesignaleerd?🤔
Einde van een tijdperkquote:Op zondag 18 december 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heeft al twee hele posts op DRT gezet
Misschien houdt Taylor ook wel van die kamper beeldjes in huis.quote:Op zondag 18 december 2016 22:58 schreef Szura het volgende:
'Ik vind het ook wel een aardige man'
Benito
quote:Op zondag 18 december 2016 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Barney is de John Troost van het darten
Langs de weg schijtenquote:
Hij schijnt ook best goed te zijn heb ik hier wel eens gehoord.quote:Op zondag 18 december 2016 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop zo dat Cadby er morgen hard vanaf gaat tegen Cullen.
Die kerel is pas amper begonnen in z'n carriere maar heb nu al een hekel aan hem.
Ze hebben allemaal hun trucjes, anders werkt het niet natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2016 23:04 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Jelle best wel sympathiek overkomen eigenlijk
Insert Barney.gifquote:Op zondag 18 december 2016 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Ik wil ook zo dik worden als Jelle. Wat moet ik daar voor doen?
Kinderen betasten?
Dat RTL Live item was echt stuitendquote:
Eens.quote:Op zondag 18 december 2016 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop zo dat Cadby er morgen hard vanaf gaat tegen Cullen.
Die kerel is pas amper begonnen in z'n carriere maar heb nu al een hekel aan hem.
Jelle is kei gespierd. Van het inhouden van z'n orgasmes als kinderen door het hek naar hem kijken bij de basisschool.quote:Op zondag 18 december 2016 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Kinderen betasten?
Prikdarts.quote:Op zondag 18 december 2016 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jelle is kei gespierd. Van het inhouden van z'n orgasmes als kinderen door het hek naar hem kijken bij de basisschool.
De cringe was echt enorm, onmogelijk om die 'set' af te kijkenquote:Op zondag 18 december 2016 23:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat RTL Live item was echt stuitend
quote:Op zondag 18 december 2016 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Dit is zo gźnant he, altijd dat gevreet op foto's en video'squote:
Hou ik je aanquote:Op zondag 18 december 2016 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik lach me de ballen uit de broek als Platt dit wint
quote:Op zondag 18 december 2016 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is zo gźnant he, altijd dat gevreet op foto's en video's
Staat gewoon op 90quote:Op zondag 18 december 2016 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Platt zal straks wel een Frostje doen, genant was dat wel
73 oidquote:Op zondag 18 december 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleraardigst, Frost haalde nog geen 60 geloof ik. En stomdronken dat ie was
Ik neem Taylor wat dat soort berichten betreft eigenlijk volledig niet serieus en ik zie per toernooi wel waar hij aan meedoetquote:Op zondag 18 december 2016 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Maar hoe zit het nou met Taylor dan? Volgend jaar nog volle bak spelen en daarna alleen de majors? Of alleen invitatietoernooien (zoals?)? Ik vond hem maar verwarrend toen hij zijn "afscheid" aankondigde
Is toch geen 105 hequote:Op zondag 18 december 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
Taylor schroeit even met 103, Platt zakt af naar 85
Taylor heeft een persbericht gedaan. Maar Nattekrant was weer bezig.quote:Op zondag 18 december 2016 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Maar hoe zit het nou met Taylor dan? Volgend jaar nog volle bak spelen en daarna alleen de majors? Of alleen invitatietoernooien (zoals?)? Ik vond hem maar verwarrend toen hij zijn "afscheid" aankondigde
Ik hoop wel dat hij het haalt want iedere user is welkom hierquote:
Majors wordt ie 'uitgenodigd' ook op basis van zijn plek op OoM. Verder wellicht ook World Series (Shanghai, Perth oid)quote:Op zondag 18 december 2016 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Nee men verwacht dat er een uitzondering komt voor phil.quote:Op zondag 18 december 2016 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Majors wordt ie 'uitgenodigd' ook op basis van zijn plek op OoM.
Premier League niet te vergetenquote:Op zondag 18 december 2016 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Majors wordt ie 'uitgenodigd' ook op basis van zijn plek op OoM. Verder wellicht ook World Series (Shanghai, Perth oid)
DRT / Algemene info: schema, uitslagen, uitzendingen, loting, prijzengeldquote:
Doe dat eens lekker in DMquote:Op zondag 18 december 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb net assrape gehad van Paxcon
Sun live zien darten is voor mij voldoende. Vorig jaar moest ik het missenquote:
Heb je een date?quote:Op zondag 18 december 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ook pas om 22:15 thuis. Kan nog wel de voorronde van Cadbygod zien.
God? Wat een tyfusdebiel is dat zeg.quote:Op zondag 18 december 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cadbygod is het enige waarvoor ik kijk, denk ik.
Eens, die mag zo snel mogelijk wieberen.quote:Op zondag 18 december 2016 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
God? Wat een tyfusdebiel is dat zeg.
Eens die mag gauw oprotten. Tokkie eerste klas.quote:Op zondag 18 december 2016 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
God? Wat een tyfusdebiel is dat zeg.
quote:Op zondag 18 december 2016 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Alleen IS kan de dag nog leuk maken. Bomgordelgenot.
quote:Op zondag 18 december 2016 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen is er ook Everton - Liverpool, ook helemaal niks mis mee
Ik komquote:Op zondag 18 december 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een SAAIE pot
Wie komt er Pub Darts?
Ik heb hem niet gezien dus dat zou best kunnenquote:Op zondag 18 december 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik gooide een negendarter met dat spel koekoek
quote:Op zondag 18 december 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik gooide een negendarter met dat spel koekoek
Solidairkotsenquote:Op zondag 18 december 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
@ArjanvdGiessen
Het eten in Ally Pally is compleet verkeerd gevallen. Zo erg dat ik snel terug ga naar hotel. Excuus. Even geen reactie van Phil. #rtl7darts
Kon die dikzak zich weer niet inhoudenquote:Op zondag 18 december 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
@ArjanvdGiessen
Het eten in Ally Pally is compleet verkeerd gevallen. Zo erg dat ik snel terug ga naar hotel. Excuus. Even geen reactie van Phil. #rtl7darts
Viesvadsigquote:Op zondag 18 december 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
@ArjanvdGiessen
Lol.quote:Op zondag 18 december 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
@ArjanvdGiessen
Die gaat even de boel totaal onderschijten, toch fijn om te weten.quote:Op zondag 18 december 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
@ArjanvdGiessen
quote:Op zondag 18 december 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dartbordondertekenact van Phil
Waarom doet ie dat in de eerste ronde ook?quote:Op zondag 18 december 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij doet dat nog als 'ie thuis tegen z'n buurman speelt.quote:Op maandag 19 december 2016 07:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom doet ie dat in de eerste ronde ook?.
quote:Op maandag 19 december 2016 11:38 schreef Szura het volgende:
@ArjanvdGiessen
Heftige nacht gehad na voedselvergiftiging. Laten we het er op houden dat ik een paar kilo lichter ben dus dat is meegenomen! #rtl7darts
quote:'Ik doe iets nieuws, maar ik ga niet vertellen wat'
Phil TaylorBorstklopperij is Phil Taylor niet vreemd. ,,Wat ik jullie nu ga zeggen, is geen bullshit. Ik heb een gigantische kans om dit toernooi te winnen. Ik doe iets nieuws, iets waardoor ik veel beter aan het darten ben, maar ik zeg pas na het toernooi wat het is'', zei de dartslegende na zijn makkelijk zege (3-0) op het WK in de eerste ronde tegen David Platt.
,,Ik weet dat dit vaag klinkt, maar jullie moeten mij maar vertrouwen. Alle puzzelstukjes zijn ineens in elkaar gevallen'', klonk het mysterieus.
Zo bleef het gissen naar mogelijke aanpassingen in zijn stijl, trainingen of voorbereiding. De 56-jarige Taylor lachend: ,,Jullie doen maar. Zet het maar op de voorpagina's, jongens. Ik kan dit toernooi winnen. Dat vertrouwen heb ik. En dat is bijzonder. Dat gevoel heb ik al een tijdje niet meer gehad.''
Niet meer #solidairdikquote:Op maandag 19 december 2016 11:38 schreef Szura het volgende:
@ArjanvdGiessen
Heftige nacht gehad na voedselvergiftiging. Laten we het er op houden dat ik een paar kilo lichter ben dus dat is meegenomen! #rtl7darts
Dat lijkt me een onverstandige zet in die situatie.quote:
Ach hij zegt alles toch nog honderd keer, maakt het uitquote:Op maandag 19 december 2016 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb onze Marcel bingo een beetje verwaarloosd, ik hoop niet dat ik iets heb gemist.
Best een oke avond op zichquote:Op maandag 19 december 2016 15:52 schreef hafcfan het volgende:
King-West en Cabey-Cullen zijn potentiele topshows. Ik hou het dan toch op King en die ander geen idee. Ligt eraan welke Cullen komt opdagen
Laten we het hopenquote:Op maandag 19 december 2016 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou het wel te geniaal voor woorden vinden als Cadby eruit vliegt tegen die Chinees.
Schoeien hou op hipsterquote:Op maandag 19 december 2016 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopen dat Qiang dan vanavond ongekend hard gaat schroeien
Wat stel jij dan voor? Dat hij op bagagedrager van Cadby moet gaan zitten? Of defensief van start gaan?quote:
Lekker vertragen en met zijn voet gaan tikken op het podium. Ted henkey stijl graagquote:Op maandag 19 december 2016 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat stel jij dan voor? Dat hij op bagagedrager van Cadby moet gaan zitten? Of defensief van start gaan?
Manley stijl dan bittequote:Op maandag 19 december 2016 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lekker vertragen en met zijn voet gaan tikken op het podium. Ted henkey stijl graag
quote:Op maandag 19 december 2016 16:18 schreef Thomas-sama het volgende:
Waarom al die haat op Cadby?
Ik zag 'm alleen in de finale laatst, vandaar de vraag
Schijnt nogal een arrogant ventje te zijn. Beetje een Michael Smith gevalquote:Op maandag 19 december 2016 16:18 schreef Thomas-sama het volgende:
Waarom al die haat op Cadby?
Ik zag 'm alleen in de finale laatst, vandaar de vraag
Volgens mij hebben ze dezelfde vader. Zitten wel wat gelijkenissen in die twee vetnekken.quote:Op maandag 19 december 2016 16:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Schijnt nogal een arrogant ventje te zijn. Beetje een Michael Smith geval
Schokkend resultaat.quote:Op maandag 19 december 2016 16:04 schreef heywoodu het volgende:
Poll: Wie zie je het liefst winnen?
• Sun Qiang
• Corey Cadby
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, wat een heerlijk smerige trol is het he?quote:Op maandag 19 december 2016 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deed ie dit serieus tegen Taylor?
Heerlijk. Ik wou dat ik was zoals Manley.quote:Op maandag 19 december 2016 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, wat een heerlijk smerige trol is het he?
twitter:KingCadby180 twitterde op maandag 19-12-2016 om 16:38:42Feeling good , preparing well, throwing some good darts, bring on tonight , #teamcadby #teamaustralia #WHDarts https://t.co/bfh88QMRXR reageer retweet
#viesdikquote:Op maandag 19 december 2016 16:42 schreef Grifte het volgende:
Ook op Cadby gestemd. Alleen maar om dan, als alles meezit, de 2e ronde door Lewis op zijn plaats te worden gezet.
Toen ik een klein manneke was dacht ik dat King een van de beste darters was in zijn tijd bij de BDO, maar dat kwam dus door zijn naam King.quote:
Wat is deze? Z'n kapper onderhoudt z'n gebit, en z'n tandarts z'n kapsel?quote:Op maandag 19 december 2016 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Straya! #teamcadby[ afbeelding ]twitter:KingCadby180 twitterde op maandag 19-12-2016 om 16:38:42Feeling good , preparing well, throwing some good darts, bring on tonight , #teamcadby #teamaustralia #WHDarts https://t.co/bfh88QMRXR reageer retweet
Nou ja zeg. Doe eens een beetje aardiger tegen deze topper.quote:Op maandag 19 december 2016 18:09 schreef OEM het volgende:
[..]
Wat is deze? Z'n kapper onderhoudt z'n gebit, en z'n tandarts z'n kapsel?
Ik doelde op de andere kingquote:Op maandag 19 december 2016 18:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Toen ik een klein manneke was dacht ik dat King een van de beste darters was in zijn tijd bij de BDO, maar dat kwam dus door zijn naam King.In ieder geval is hij voor mij altijd een icoon gebleven, in hetzelfde lijstje als Hankey, Adams en Fordham. Winnen mag hij dus zeker.
Dit dacht ik ookquote:Op maandag 19 december 2016 18:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Toen ik een klein manneke was dacht ik dat King een van de beste darters was in zijn tijd bij de BDO, maar dat kwam dus door zijn naam King.In ieder geval is hij voor mij altijd een icoon gebleven, in hetzelfde lijstje als Hankey, Adams en Fordham. Winnen mag hij dus zeker.
Ik dacht in ieder geval dat hij dus beter was dan dat hij dus eigenlijk was.quote:
Maar ben hierin dus niet de enige.quote:Op maandag 19 december 2016 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit dacht ik ookDat hij de grote rivaal van Barney was
2002 was een goede Embassy qua niveau. Alleen de finale was een flopshow qua niveauquote:
Ik was nog vergeten te vertellen dat King een choker eerste klas is. Die finale verliezen.quote:Op maandag 19 december 2016 18:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
2002 was een goede Embassy qua niveau. Alleen de finale was een flopshow qua niveau
Ik herinner me ook nog een aardige choke tegen MVGquote:Op maandag 19 december 2016 19:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was nog vergeten te vertellen dat King een choker eerste klas is. Die finale verliezen.
quote:Op maandag 19 december 2016 19:47 schreef wimderon het volgende:
Was Mabo gisteren al aanwezig in de zaal?
[ afbeelding ]
Nee helaas :p Volgende week donderdag zit ik er pas.quote:Op maandag 19 december 2016 19:47 schreef wimderon het volgende:
Was Mabo gisteren al aanwezig in de zaal?
[ afbeelding ]
Huh wat?quote:
Oh god ja, het is maandag. Zaad-VI.quote:
Laatste keer dit WK gelukkig.quote:Op maandag 19 december 2016 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh god ja, het is maandag. Zaad-VI.
quote:Op maandag 19 december 2016 19:58 schreef heywoodu het volgende:
Link naar de stream in de topic pointer, wat handig
RTL darts radio!quote:Op maandag 19 december 2016 20:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hč toch. Mis ik het geniale Nederlandse commentaar.
King-West lijkt me het leukst, en eventueel Cullen-Cadbyquote:Op maandag 19 december 2016 20:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
Het is trouwens best een leuk dagje.
Cullen-Cadby kan mooi worden.quote:Op maandag 19 december 2016 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
King-West lijkt me het leukst, en eventueel Cullen-Cadby
yup, want voorrondequote:Op maandag 19 december 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krijgen we vandaag ook nog een WILL GRIGGS ON FIRE nummer bij de opkomst?
Bij mij ook welquote:Op maandag 19 december 2016 20:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Cullen-Cadby kan mooi worden.
Maar heb vorig jaar zo ontzettend hard genoten van Sun. Die heeft bij mij de gunfactor.
Morgen en overmorgen nog, en dan is het klaarquote:Op maandag 19 december 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krijgen we vandaag ook nog een WILL GRIGGS ON FIRE nummer bij de opkomst?
Jippiequote:
Jammerquote:Op maandag 19 december 2016 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen nog, en dan is het klaar
Goddank, je UIquote:Op maandag 19 december 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
CADBY'S ON FIRE, SUNNYBOY IS TERRIFIED.
Ik merk bij mezelf dat ik het door elkaar heen gebruik eigenlijkquote:
Ik gebruik alleen 'patat' want dat is ook het enige juiste woord.quote:Op maandag 19 december 2016 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik merk bij mezelf dat ik het door elkaar heen gebruik eigenlijk
Wat misschien ook wel logisch is
Patat is waarheid.quote:Op maandag 19 december 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen 'patat' want dat is ook het enige juiste woord.
De toekomstige nummer 1 van de wereld heeft ook een mening over Cadbytwitter:ImmersLex twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:16:55Heel erg benieuwd naar Corey Cadby ! Kan wel eens gaan verrassen. #rtl7darts #PDCWorldChampionship @rtl7darts reageer retweet
Die Belgen moet je altijd even leren hoe het beter kan.quote:Op maandag 19 december 2016 20:17 schreef TserrofEnoch het volgende:
Bij patat denk ik aan een aardappel. Friet is het enige wat normaal klinkt. De Belgen hebben het bedacht, daar is het friet. Dat die gekke bovenriviertjes andere dingen doen moeten ze zelf maar weten.
Nee je hebt ongelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 20:17 schreef TserrofEnoch het volgende:
Bij patat denk ik aan een aardappel. Friet is het enige wat normaal klinkt. De Belgen hebben het bedacht, daar is het friet. Dat die gekke bovenriviertjes andere dingen doen moeten ze zelf maar weten.
quote:Op maandag 19 december 2016 20:17 schreef Grifte het volgende:
De toekomstige nummer 1 van de wereld heeft ook een mening over Cadbytwitter:ImmersLex twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:16:55Heel erg benieuwd naar Corey Cadby ! Kan wel eens gaan verrassen. #rtl7darts #PDCWorldChampionship @rtl7darts reageer retweet
Maak even een gifje hoe hij met zijn hand aan zijn kin zit.quote:Op maandag 19 december 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker blazen Corey
[ afbeelding ]
Ik kan niet terugspoelen, daarvoor moet je bij Tagliano zijnquote:Op maandag 19 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak even een gifje hoe hij met zijn hand aan zijn kin zit.
Dan wordt het na het potjequote:Op maandag 19 december 2016 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan niet terugspoelen, daarvoor moet je bij Tagliano zijn
Nou, nee. Uiteindelijk wint Team Patat gewoon.quote:Op maandag 19 december 2016 20:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
Over een tijdje hebben we deze discussie ook niet meer. Heb ooit zo'n kaart gezien waar het van oudsher friet-gebied is en patat-gebied. Ken best wat mensen uit het patat-gebied die meer friet gebruiken, maar het vaak ook beiden gebruiken. Dit hoor ik nooit in friet-gebied. Alleen als het over patatje oorlog gaat. Uiteindelijk zal Team Friet winnen.
Hij doet het bij elke worp dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan niet terugspoelen, daarvoor moet je bij Tagliano zijn
Mij nietquote:Op maandag 19 december 2016 20:20 schreef heywoodu het volgende:
Het valt me zwaar tegen dat Poepz0r na honderdmiljoen keer op Cadby geilen er niet is als Cadby zijn WK-debuut maakt.
Ik zorg wel dat Team Patat gewoon wintquote:Op maandag 19 december 2016 20:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
Over een tijdje hebben we deze discussie ook niet meer. Heb ooit zo'n kaart gezien waar het van oudsher friet-gebied is en patat-gebied. Ken best wat mensen uit het patat-gebied die meer friet gebruiken, maar het vaak ook beiden gebruiken. Dit hoor ik nooit in friet-gebied. Alleen als het over patatje oorlog gaat. Uiteindelijk zal Team Friet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |