abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167432371
Vandaag weer een rasistische moslima die mijn pad kruiste, naar autochtonen toe, ik zou het allemaal minder erg vinden als zij ( de moslims ) hier een superieure welvaart brachten, en superieure cinema en kunst en muziek, maar ik zelf ervaar het eerder als een brengen van een vrij armoedige en ouderwetse cultuur,...

Dan maar vluchten, ik als autochtoon, even denken waarheen, tsja waarheen, dat is ook zo een vraag ja.

Maar daar hoor je vrij weinig over, zodra een discussie op televisie over racisme gaat gaat het altijd over blanken die daar schuldig aan zijn, zelf woon ik dan in een ghetto met veel moslims ook daarin, en die kunnen blanken ook echt giga en intens haten! Ze zien hun eigen arabische of turkse cultuur dan ook steevast als superieur. aan die van ons

antklacht : ik kwam ook vandaag een knappe arabische vrouw ( meisje ) tegen, ja al moet ik wel zeggen dat dat zeldzaam is maar ze bestaan wel dus. ik ga haar volgende keer als ik haar zie proberen te versieren alleen ben ik zelf niet van plan om mijn wijntje ( dagelijks ) op te gaan geven, dus is het wel ZIJ die zich aan mij moet gaan aanpassen ! :)
pi_167432497
Onder de burqa zijn ze kaal
  zondag 18 december 2016 @ 22:33:25 #3
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167432956
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
Crip, girlygirl en Stimo-topic
vind jij hun ook racistisch?
pi_167433127
Moslims brengen bar weinig goeds. Sommige mensen vinden de multiculturele samenleving een verrijking, maar Joost mag weten waar die verrijking dan uit blijkt.

Geen idee wat TS precies heeft meegemaakt, maar dat racistische moslima's bestaan, is zeker. Neem dit wijf: http://nieuws.tpo.nl/2016(...)r-trump-fans-verzon/

Ze verzon dat ze was belaagd door racistische Trump-fans. Er bleek niks te kloppen van haar verhaal: ze was dronken en dat mochten haar ouders niet ontdekken. En hoe hard ze ook heeft gelogen en bedrogen, haar zus geeft doodleuk de schuld aan de media en aan de politie. Altijd maar weer die ziekmakende, eeuwige slachtofferrol.

In Nederland hebben we ook al verschillende keren meegemaakt dat moslima's op de proppen kwamen met dit soort jankverhalen, waar achteraf niks van bleek te kloppen.
  zondag 18 december 2016 @ 22:41:55 #5
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167433242
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:33 schreef zeer het volgende:

[..]

vind jij hun ook racistisch?
Ja maar durf er in de SC niks van te zeggen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_167433262
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
Moslims brengen bar weinig goeds. Sommige mensen vinden de multiculturele samenleving een verrijking, maar Joost mag weten waar die verrijking dan uit blijkt.

Geen idee wat TS precies heeft meegemaakt, maar dat racistische moslima's bestaan, is zeker. Neem dit wijf: http://nieuws.tpo.nl/2016(...)r-trump-fans-verzon/

Ze verzon dat ze was belaagd door racistische Trump-fans. Er bleek niks te kloppen van haar verhaal: ze was dronken en dat mochten haar ouders niet ontdekken. En hoe hard ze ook heeft gelogen en bedrogen, haar zus geeft doodleuk de schuld aan de media en aan de politie. Altijd maar weer die ziekmakende, eeuwige slachtofferrol.

In Nederland hebben we ook al verschillende keren meegemaakt dat moslima's op de proppen kwamen met dit soort jankverhalen, waar achteraf niks van bleek te kloppen.
tsja is wel lastig als je moslima bent en je weet dat je thuis een beuk voor je kop kan verwachten omdat je iets gebruikt heb, drankje of pilletje
  zondag 18 december 2016 @ 22:43:10 #7
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167433279
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ja maar durf er in de SC niks van te zeggen.
herkenbaar ga er ook gebukt onder
pi_167434610
Ik ken ook tig allochtonen die onze cultuur haten.. Het enige wat ik doe is negeren want ze proberen gewoon om ons te provoceren.
Cindy De Vuyst
pi_167435071
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 23:43 schreef perezoso het volgende:
Ik doe alsof ze niet bestaan, kijk er recht doorheen. Alleen als ik een kapsalon bestel dan doe ik net of hun ook mensen zijn
haha
pi_167435216
Terechte klacht. Ga voor de lol eens op sites als Marokko.nl of Dutchturks.nl lezen.
pi_167435312
Kijk wat voor mensen/volkeren Islamitisch zijn en je weet al genoeg. Daar valt niet mee te redeneren. Het zijn volkeren die nooit iets gepresteerd hebben en leefden van roven en stelen.
pi_167435362

Zijn er moslima's die hier om kunnen lachen?
pi_167435430
Natuurlijk :')
pi_167435684
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:10 schreef PSVCL het volgende:
Natuurlijk :')
Jij vindt die Marokkaanse moslima met haar wijnbar zeker ook afvallig en je vindt zeker ook dat ze stokslagen moet krijgen?
pi_167436177
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 00:06 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Zijn er moslima's die hier om kunnen lachen?
_O-

Die kende ik nog niet.
pi_167436285
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:04 schreef SchoneZoon het volgende:
Kijk wat voor mensen/volkeren Islamitisch zijn en je weet al genoeg. Daar valt niet mee te redeneren. Het zijn volkeren die nooit iets gepresteerd hebben en leefden van roven en stelen.
Wat misschien nog wel zorgwekkender is, is hoe deze ziekelijke religie zich wereldwijd verspreidt. Bijvoorbeeld in grote delen van Afrika. Gebieden waar mensen arm zijn en waar ze in de islam een oplossing denken te vinden (die de islam uiteraard niet is). Mensenrechten delven het onderspit en buitenlandse investeerders en toeristen worden alleen maar verder en verder afgeschrikt; dus nóg minder bronnen van inkomsten.
pi_167436463
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:04 schreef SchoneZoon het volgende:
dom,dommer ,domst.
En ook nog eens hypocriet.

Welke volkeren hebben afrika en zuid amerika geplunderd
  maandag 19 december 2016 @ 01:33:46 #19
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167436501
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 01:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]

dom,dommer ,domst.
En ook nog eens hypocriet.

Welke volkeren hebben afrika en zuid amerika geplunderd
Ik weet niet of Afrika een goed voorbeeld is vriend. De Arabieren hebben een veel langere geschiedenis van Afrikaanse slaven en hebben het gemiddeld gezien ook veel later afgeschaft.
pi_167436847
Niks mis mee.
Wel leuk om naar die dikke billen te kijken.
5 Ferrari's op videoband!
pi_167439058
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:

Ik zou Nederland niet multicultureel noemen, bij een multiculturele samenleven bestaan meerdere culturen zij aan zij. In Nederland heb je de Nederlandse cultuur en eilandjes van mensen die een andere cultuur hebben maar niks van andere culturen moeten hebben. Het gaat in Nederland nooit zij aan zij, het gaat altijd tegen elkaar in en het bots constant.
pi_167439179
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 10:40 schreef PixieWhite het volgende:
Ik zou Nederland niet multicultureel noemen, bij een multiculturele samenleven bestaan meerdere culturen zij aan zij. In Nederland heb je de Nederlandse cultuur en eilandjes van mensen die een andere cultuur hebben maar niks van andere culturen moeten hebben. Het gaat in Nederland nooit zij aan zij, het gaat altijd tegen elkaar in en het bots constant.
Klopt. Multicultureel is eigenlijk een verkeerde benaming. De multiculturele samenleving is dan ook een hopeloze flop. Zelfs Vrouw Merkel, bekend van "Wir schaffen das", heeft dat weleens gezegd.

Vaak wordt gezegd dat er naast onze samenleving diverse parallelle samenlevingen bestaan. Dat laatste werd mooi weerlegd door een schrijver van een boek over de islam. Hij zei dat er geen sprake is van een parallelle samenleving (want die beweegt dezelfde kant op), maar van een asymmetrische samenleving. "De islam is niet te verenigen met het moderne leven", stelt hij onder meer.

pi_167441477
Gek genoeg word je weggezet als een racist en een tokkie als je neerkijkt op mensen die neerkijken op mensen wegens een sprookje die als waarheid wordt gebracht.
pi_167441585
Ypipo he noemen de echte hardcore antiwitten dat.
Valt dus nog wel mee.
pi_167441679
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 10:40 schreef PixieWhite het volgende:

[..]

En als het mis gaat kijkt men altijd naar de blanke autochtone bevolking. :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')