Ja maar durf er in de SC niks van te zeggen.quote:
tsja is wel lastig als je moslima bent en je weet dat je thuis een beuk voor je kop kan verwachten omdat je iets gebruikt heb, drankje of pilletjequote:Op zondag 18 december 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
Moslims brengen bar weinig goeds. Sommige mensen vinden de multiculturele samenleving een verrijking, maar Joost mag weten waar die verrijking dan uit blijkt.
Geen idee wat TS precies heeft meegemaakt, maar dat racistische moslima's bestaan, is zeker. Neem dit wijf: http://nieuws.tpo.nl/2016(...)r-trump-fans-verzon/
Ze verzon dat ze was belaagd door racistische Trump-fans. Er bleek niks te kloppen van haar verhaal: ze was dronken en dat mochten haar ouders niet ontdekken. En hoe hard ze ook heeft gelogen en bedrogen, haar zus geeft doodleuk de schuld aan de media en aan de politie. Altijd maar weer die ziekmakende, eeuwige slachtofferrol.
In Nederland hebben we ook al verschillende keren meegemaakt dat moslima's op de proppen kwamen met dit soort jankverhalen, waar achteraf niks van bleek te kloppen.
herkenbaar ga er ook gebukt onderquote:Op zondag 18 december 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar durf er in de SC niks van te zeggen.
hahaquote:Op zondag 18 december 2016 23:43 schreef perezoso het volgende:
Ik doe alsof ze niet bestaan, kijk er recht doorheen. Alleen als ik een kapsalon bestel dan doe ik net of hun ook mensen zijn
Jij vindt die Marokkaanse moslima met haar wijnbar zeker ook afvallig en je vindt zeker ook dat ze stokslagen moet krijgen?quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 00:06 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Zijn er moslima's die hier om kunnen lachen?
Wat misschien nog wel zorgwekkender is, is hoe deze ziekelijke religie zich wereldwijd verspreidt. Bijvoorbeeld in grote delen van Afrika. Gebieden waar mensen arm zijn en waar ze in de islam een oplossing denken te vinden (die de islam uiteraard niet is). Mensenrechten delven het onderspit en buitenlandse investeerders en toeristen worden alleen maar verder en verder afgeschrikt; dus nóg minder bronnen van inkomsten.quote:Op maandag 19 december 2016 00:04 schreef SchoneZoon het volgende:
Kijk wat voor mensen/volkeren Islamitisch zijn en je weet al genoeg. Daar valt niet mee te redeneren. Het zijn volkeren die nooit iets gepresteerd hebben en leefden van roven en stelen.
dom,dommer ,domst.quote:Op maandag 19 december 2016 00:04 schreef SchoneZoon het volgende:
Kijk wat voor mensen/volkeren Islamitisch zijn en je weet al genoeg. Daar valt niet mee te redeneren. Het zijn volkeren die nooit iets gepresteerd hebben en leefden van roven en stelen.
Ik weet niet of Afrika een goed voorbeeld is vriend. De Arabieren hebben een veel langere geschiedenis van Afrikaanse slaven en hebben het gemiddeld gezien ook veel later afgeschaft.quote:Op maandag 19 december 2016 01:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dom,dommer ,domst.
En ook nog eens hypocriet.
Welke volkeren hebben afrika en zuid amerika geplunderd
Ik zou Nederland niet multicultureel noemen, bij een multiculturele samenleven bestaan meerdere culturen zij aan zij. In Nederland heb je de Nederlandse cultuur en eilandjes van mensen die een andere cultuur hebben maar niks van andere culturen moeten hebben. Het gaat in Nederland nooit zij aan zij, het gaat altijd tegen elkaar in en het bots constant.quote:Op zondag 18 december 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
Moslims brengen bar weinig goeds. Sommige mensen vinden de multiculturele samenleving een verrijking, maar Joost mag weten waar die verrijking dan uit blijkt.
Klopt. Multicultureel is eigenlijk een verkeerde benaming. De multiculturele samenleving is dan ook een hopeloze flop. Zelfs Vrouw Merkel, bekend van "Wir schaffen das", heeft dat weleens gezegd.quote:Op maandag 19 december 2016 10:40 schreef PixieWhite het volgende:
Ik zou Nederland niet multicultureel noemen, bij een multiculturele samenleven bestaan meerdere culturen zij aan zij. In Nederland heb je de Nederlandse cultuur en eilandjes van mensen die een andere cultuur hebben maar niks van andere culturen moeten hebben. Het gaat in Nederland nooit zij aan zij, het gaat altijd tegen elkaar in en het bots constant.
En als het mis gaat kijkt men altijd naar de blanke autochtone bevolking.quote:Op maandag 19 december 2016 10:40 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Ik zou Nederland niet multicultureel noemen, bij een multiculturele samenleven bestaan meerdere culturen zij aan zij. In Nederland heb je de Nederlandse cultuur en eilandjes van mensen die een andere cultuur hebben maar niks van andere culturen moeten hebben. Het gaat in Nederland nooit zij aan zij, het gaat altijd tegen elkaar in en het bots constant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |