SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
voorzichtig gesponsorde tweettwitter:Raybar180 twitterde op zondag 18-12-2016 om 12:19:53Onderweg naar Londen voor het WK, gesponsord door TONZON de effectiefste vloerisolatie, ook voor nieuwere woningen… https://t.co/IfVv8SKVzz reageer retweet
Te veel DrankA op.twitter:rscholtendart twitterde op zondag 18-12-2016 om 13:51:27Nog maar een paar minuten dan gaat het weer beginnen. Zalig darts @rtl7darts reageer retweet
Ah dus dat was het, vloerisolatie. 9-daters incoming.quote:Op zondag 18 december 2016 22:04 schreef Pascalus het volgende:
voorzichtig gesponsorde tweettwitter:Raybar180 twitterde op zondag 18-12-2016 om 12:19:53Onderweg naar Londen voor het WK, gesponsord door TONZON de effectiefste vloerisolatie, ook voor nieuwere woningen… https://t.co/IfVv8SKVzz reageer retweet
Kunnen wij niet allemaal geld inzamelen en raybar sponseren volgend jaar? Richting we een bedrijfje VIESDIK opquote:Op zondag 18 december 2016 22:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah dus dat was het, vloerisolatie. 9-daters incoming.
Ik heb er wel 1 Euro voor over.quote:Op zondag 18 december 2016 22:07 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Kunnen wij niet allemaal geld inzamelen en raybar sponseren volgend jaar? Richting we een bedrijfje VIESDIK op
Taylor - Plattquote:Op zondag 18 december 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke wedstrijd hebben we straks om 23.00? Hoop die nog mee te kunnen pikken
Phil Taylor tegen een downiequote:Op zondag 18 december 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke wedstrijd hebben we straks om 23.00? Hoop die nog mee te kunnen pikken
Zak in elkaar joh kk gekquote:Op zondag 18 december 2016 22:07 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Kunnen wij niet allemaal geld inzamelen en raybar sponseren volgend jaar? Richting we een bedrijfje VIESDIK op
quote:Op zondag 18 december 2016 22:07 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dit plaatje is geshopt, hij kijkt namelijk op Fok! in de echte foto.quote:
Beetje realiteitszin is wel op zijn plaatsquote:Op zondag 18 december 2016 22:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
Please een stunt voor Platt zou goddelijk zijn
Maar is dat dan het einde van het Taylortijdperk?quote:Op zondag 18 december 2016 22:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
Please een stunt voor Platt zou goddelijk zijn
definitief jaquote:Op zondag 18 december 2016 22:11 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Maar is dat dan het einde van het Taylortijdperk?
Norris heeft nog wel eens een episch cumbekje in huisquote:Op zondag 18 december 2016 22:12 schreef Szura het volgende:
Hahahaha Norris hahahahahahaha
Echte kenners hadden al aangekondigd dat ie ging falen
Dit is gespeeldquote:Op zondag 18 december 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Norris heeft nog wel eens een episch cumbekje in huis
Tussen Green en Michael bedoel je?quote:Op zondag 18 december 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Doei Norris.
De plant-een-bowlingbal-in-je-buik-confrontatie tussen Van Barneveld en Michael.
quote:Op zondag 18 december 2016 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tussen Green en Michael bedoel je?
Het dartbord is rondquote:Op zondag 18 december 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit kan je nooit zeggen bij darts.
Ik ben allang blij dat we van de GODENZONEN tegen BOEREN promo af zijn.quote:Op zondag 18 december 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
Die reclame met die kinderen is echt aids
Ik kom eraanquote:Op zondag 18 december 2016 22:15 schreef Paxcon het volgende:
http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d-multiplayer wie o wie
VIJFSTERRENWEDSTRIJDquote:Op zondag 18 december 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat we van de GODENZONEN tegen BOEREN promo af zijn.
ACHT LANDSTITELS IN TIEN JAARquote:Op zondag 18 december 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat we van de GODENZONEN tegen BOEREN promo af zijn.
quote:
Jij denkt dat Barney wint van Green? Ik denk het niet. Green loopt grandioos over Barney heen, die vervolgens gaat choken en het weggeeft. 3-1 voor Greenquote:
Waarom zou Van Barneveld niet kunnen winnen van Green? De beste man is in een fantastische vorm en dan komt zijn favoriete toernooi, zijn mikpunt, dinsdag aan bod. Ik ga ervoor zitten. Halve finale.quote:Op zondag 18 december 2016 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt dat Barney wint van Green? Ik denk het niet. Green loopt grandioos over Barney heen, die vervolgens gaat choken en het weggeeft. 3-1 voor Green
Nee joh doe niet zo raarquote:Op zondag 18 december 2016 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt dat Barney wint van Green? Ik denk het niet. Green loopt grandioos over Barney heen, die vervolgens gaat choken en het weggeeft. 3-1 voor Green
quote:Op zondag 18 december 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk dat hij een negendarter op tweede podium gooit om ons te trollen maar verder...
Spelers die veel dubbels missen kunnen dat nooit meer omkerenquote:Op zondag 18 december 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit kan je nooit zeggen bij darts.
Dat kan ook ineens gaan lopen.quote:Op zondag 18 december 2016 22:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Spelers die veel dubbels missen kunnen dat nooit meer omkeren
En wat als het de laatste leg van de set is, en de ander de volgende set mag beginnen?quote:Op zondag 18 december 2016 22:20 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Een break is pas een break als je je eigen leg daarna ook wint
-Sjak
Zie je zelden eigenlijk. Hij worstelt zo met zichzelfquote:Op zondag 18 december 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ook ineens gaan lopen.
NEGENTJEquote:Op zondag 18 december 2016 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja jongen. Zwartste dag van darts2016
Touchequote:Op zondag 18 december 2016 22:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
En wat als het de laatste leg van de set is, en de ander de volgende set mag beginnen?
Dat kan wel ff duren.quote:Op zondag 18 december 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je wereldkampioen wil worden moet je van iedereen winnen
Nee.quote:Op zondag 18 december 2016 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Stijn, heeft er iemand voor deze pot 0-3 voorspeld?
Ach ja, we houden ook figuren die als hoogste finish 162 voorspellenquote:Op zondag 18 december 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou dan niet weten of ik degene dan een kenner durf te noemen
hey faquote:Op zondag 18 december 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou dan niet weten of ik degene dan een kenner durf te noemen
Hij stond op 5 met 1 pijl over en gooide zichzelf dood (waardoor dubbel 5 bleef staan).quote:
Ja preciesquote:Op zondag 18 december 2016 22:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij stond op 5 met 1 pijl over en gooide zichzelf dood (waardoor dubbel 5 bleef staan).
Dubbel 2 is makkelijker en je kan nog naar dubbel 1.
quote:Op zondag 18 december 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach ja, we houden ook figuren die als hoogste finish 162 voorspellen
Net zoals 62 uitgooien met D11-tops?quote:Op zondag 18 december 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja precies
Dat leek mij ook veel handiger
Oh ik dacht dat je mijn post niet snaptequote:Op zondag 18 december 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja precies
Dat leek mij ook veel handiger
Of 78 met Bull - D14quote:Op zondag 18 december 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Net zoals 62 uitgooien met D11-tops?
Waarom is het handiger om op 5 te blijven ipv 4quote:Op zondag 18 december 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Net zoals 62 uitgooien met D11-tops?
Is het nietquote:Op zondag 18 december 2016 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom is het handiger om op 5 te blijven ipv 4
En nu gaan we naar Erben die we weer naar een of ander leeg stadion hebben gestuurd. Erben, hoe is de sfeer daar?quote:
Dat komt omdat het vakje van de dubbel groter isquote:Op zondag 18 december 2016 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is het niet
Maar ik wilde je even herinneren aan jouw uiterst vreemde manieren van finishen
Nee, je had geluk dat ik veel bouncers had en je won ondanks mijn hogere gemiddeldequote:Op zondag 18 december 2016 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat komt omdat het vakje van de dubbel groter is
Tevens gooide ik hem netjes uit en vernederde ik je
Doe dit even in DMquote:Op zondag 18 december 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, je had geluk dat ik veel bouncers had en je won ondanks mijn hogere gemiddelde
Al mag je mij best vernederen
Sowwwquote:Op zondag 18 december 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, je had geluk dat ik veel bouncers had en je won ondanks mijn hogere gemiddelde
Al mag je mij best vernederen
andere zoekenquote:Op zondag 18 december 2016 22:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
Als ik dat doe vindt mijn vriendin dat nooit zo tof
Colin Lloyd er nog bij, genietenquote:Op zondag 18 december 2016 22:34 schreef Szura het volgende:
Als Michael tegen Henderson moet, dan overleeft het podium het niet
Vanaf straks weer present. Kwam er niet van dit weekend maar heb volgens mij niet zoveel gemistquote:
Gister was best een toffe dagquote:Op zondag 18 december 2016 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanaf straks weer present. Kwam er niet van dit weekend maar heb volgens mij niet zoveel gemist
Als je niet kijkt mis je sowieso niksquote:Op zondag 18 december 2016 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanaf straks weer present. Kwam er niet van dit weekend maar heb volgens mij niet zoveel gemist
Michael heeft niets maar dan ook helemaal niets weg van een Griekse god.quote:Op zondag 18 december 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Finishen als een Griekse god, zei hij dat nou?
MaximGod ging een paar dagen later ook los op Amalia.quote:Op zondag 18 december 2016 22:37 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Eten jullie wel eens een frikandelletje?
Dat was een van de leukste eersterondepotjes die ik gezien heb de laatste jarenquote:Op zondag 18 december 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik VDB heb gemist. Leek me goeie pot.
Estevana wel eens een worstje denk ik.quote:Op zondag 18 december 2016 22:37 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Eten jullie wel eens een frikandelletje?
quote:Op zondag 18 december 2016 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
MaximGod ging een paar dagen later ook los op Amalia.
Ja die middelste is wel leuk inderdaadquote:Op zondag 18 december 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaat niet goed opdrogen. In nummer twee heb ik meer vertrouwen
die hoeft niet eerst op te drogen voor mij hoorquote:Op zondag 18 december 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meen je dit.. man man zijn kinderen.quote:Op zondag 18 december 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die laatste misschien als ze een goed lijf krijgt.quote:Op zondag 18 december 2016 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die middelste is wel leuk inderdaad
Je kan toch wel zien aan kinderen of iemand potentie heeftquote:Op zondag 18 december 2016 22:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Meen je dit.. man man zijn kinderen.
Smiss is het niet met je eensquote:Op zondag 18 december 2016 22:40 schreef Szura het volgende:
Norris faalt wel hard, maar heeft geluk dat Michael ook maar een vrij nutteloos zwijn is
Dit soort potjes heeft Gary ook vaak genoeg gehadquote:Op zondag 18 december 2016 22:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dit. Iemand die zo slecht is op de dubbels moet er uit
Prins Claus ook zo'n taaie.quote:Op zondag 18 december 2016 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat heeft ze van Prins Bernard
Wat een topsportquote:Op zondag 18 december 2016 22:43 schreef Bieberrr het volgende:
Gister Henderson die verloor op conditie en hier weer een gevalletje hoor
Een halve finale overleven ze nietquote:Op zondag 18 december 2016 22:43 schreef Bieberrr het volgende:
Gister Henderson die verloor op conditie en hier weer een gevalletje hoor
Gary was dan ook een mentaal zwijnquote:Op zondag 18 december 2016 22:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit soort potjes heeft Gary ook vaak genoeg gehad![]()
Mooi man, diepe dalen afwisselen met een occasioneel hoogtepuntje (al doet Gary het nu wel aardig de laatste twee jaar)
Ik hoop tweequote:Op zondag 18 december 2016 22:44 schreef Szura het volgende:
Hebben ze het infuus al klaarliggen backstage?
bacoinfuusquote:Op zondag 18 december 2016 22:44 schreef Szura het volgende:
Hebben ze het infuus al klaarliggen backstage?
Tien zwembaden volquote:Op zondag 18 december 2016 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe hard zou die vetnek zweten als ze hem op een crosstrainer zouden dwingen?
Man man man.
Inderdaad. Walgelijk spel.quote:Op zondag 18 december 2016 22:47 schreef Szura het volgende:
Schaam je kapot man Norris
Met je overdreven geschreeuw
1 Griek 1 paardquote:Op zondag 18 december 2016 22:48 schreef Falco het volgende:
Wat doet ie met paarden? Arme beesten als hij ze berijdt....
Zo te zien eet hij ze gewoon opquote:Op zondag 18 december 2016 22:48 schreef Falco het volgende:
Hoefijzers tegenaan timmerenquote:Op zondag 18 december 2016 22:48 schreef Falco het volgende:
Einde van een tijdperkquote:
Reyes VS. Van Den Bergh was wel tof.quote:Op zondag 18 december 2016 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Na 4 dagen nog geen fatsoenlijke pot gezien. Vooral die voorronde potjes zijn oogaids.
Iedereen verlangt terug naar de fantastische BDO kampioenschappen.
Wut? VDB-Reyes was lekker.quote:Op zondag 18 december 2016 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Na 4 dagen nog geen fatsoenlijke pot gezien. Vooral die voorronde potjes zijn oogaids.
Gister was een prima dagje toch?quote:Op zondag 18 december 2016 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Heb zonet gehoord dat als je niet kijkt je ook niet weet wat je gemist hebtquote:Op zondag 18 december 2016 22:52 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Is een van de weinige potten die ik helemaal gemist heb.
horen we komend jaar niks meer vanquote:Op zondag 18 december 2016 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
van de Zandschulp goede jongen
Kijk dat klopt dus, ik wist niet dat ik een mooie pot gemist hadquote:Op zondag 18 december 2016 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb zonet gehoord dat als je niet kijkt je ook niet weet wat je gemist hebt
OK, eens. Helaas zelf niet helemaal gezien.quote:
Alleen gister was genotquote:Op zondag 18 december 2016 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Price-Claytonquote:Op zondag 18 december 2016 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK, eens. Helaas zelf niet helemaal gezien.
Maar rest was toch vrij kut allemaal.
Weinig sensaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |