nooit gehoordquote:Op zondag 18 december 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een obscuur, onbekend bandje...
Kevers?quote:Op zondag 18 december 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een obscuur, onbekend bandje...
langharig tuigquote:
ik heb ooit ergens gewerkt, en mijn leidinggevende was zo dol op de beatles dat hij alle songteksten wilde hebben, en je kunt wel raden wie die uit moest typenquote:Op zondag 18 december 2016 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Keken ook altijd heel serieus op foto's...
Tja. Nadeel is wel dat het instrumentaal is. De track Furious Angels heeft vocals. Lijkt verder trouwens veel op Clubbed To Death.quote:
ik helemaal niet, maar gewoon lekker vrolijkquote:Op zondag 18 december 2016 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Geen idee hoe dit nummer ook alweer gaat...
Bedankt. Ik doe m'n best om iets leuks in elkaar te bakkenquote:Op zondag 18 december 2016 20:54 schreef Tuned22 het volgende:
Leuke muziek hoor Elf, ik zit ff te eten dus dat zou de serene rust vanuit hier kunnen verklaren
Ja. Het enige minder bekende was een stuk uit het nummer The Enigma. Dat is onderdeel van een muziekstuk over Alan Turing dat de Pet Shop Boys in 2014 hebben opgevoerd. De muziek is nog altijd niet op cd verschenen.quote:Op zondag 18 december 2016 21:01 schreef Tuned22 het volgende:
Evengoed mooikende jij alles wat ze speelden in Tilburg trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |