SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:Op zondag 18 december 2016 20:02 schreef Tuned22 het volgende:
Now that we're deadhet scheelde niet veel ToT
![]()
Nee, het was leuk
quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna wel een andere stijl, trouwens. Ik heb haast geen gothic of iets dat erbij past, sorry
Ja. Even een paar lange nummers aan het begin, zodat ik tijd heb om wat dingen bij elkaar te sprokkelenquote:Op zondag 18 december 2016 20:08 schreef Tuned22 het volgende:
Aha, zorg dat je genoeg calcium binnenkrijgt weer
Psalm 119quote:Op zondag 18 december 2016 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Even een paar lange nummers aan het begin, zodat ik tijd heb om wat dingen bij elkaar te sprokkelen
En die tekst klopt echt zo enorm. Het is trouwens letterlijk een column die ooit in een krant is gepubliceerd, in 1995 of zo.quote:
Dat hoor ik toch nietquote:Op zondag 18 december 2016 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dinsdag ga ik - mogelijk - iets draaien dat nog veeeeel langer duurt
kerstkransjequote:
nooit gehoordquote:Op zondag 18 december 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een obscuur, onbekend bandje...
Kevers?quote:Op zondag 18 december 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een obscuur, onbekend bandje...
langharig tuigquote:
ik heb ooit ergens gewerkt, en mijn leidinggevende was zo dol op de beatles dat hij alle songteksten wilde hebben, en je kunt wel raden wie die uit moest typenquote:Op zondag 18 december 2016 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Keken ook altijd heel serieus op foto's...
Tja. Nadeel is wel dat het instrumentaal is. De track Furious Angels heeft vocals. Lijkt verder trouwens veel op Clubbed To Death.quote:
ik helemaal niet, maar gewoon lekker vrolijkquote:Op zondag 18 december 2016 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Geen idee hoe dit nummer ook alweer gaat...
Bedankt. Ik doe m'n best om iets leuks in elkaar te bakkenquote:Op zondag 18 december 2016 20:54 schreef Tuned22 het volgende:
Leuke muziek hoor Elf, ik zit ff te eten dus dat zou de serene rust vanuit hier kunnen verklaren
Ja. Het enige minder bekende was een stuk uit het nummer The Enigma. Dat is onderdeel van een muziekstuk over Alan Turing dat de Pet Shop Boys in 2014 hebben opgevoerd. De muziek is nog altijd niet op cd verschenen.quote:Op zondag 18 december 2016 21:01 schreef Tuned22 het volgende:
Evengoed mooikende jij alles wat ze speelden in Tilburg trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |