Poekquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:51 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, ben op een mooi avontuurtje gegaan vandaag
Morgen ga ik die shizzle keihard editten dus zal snel een video weer gaan verschijnen!
But for now, zeggen Poek en ik: fijne avond!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:51 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, ben op een mooi avontuurtje gegaan vandaag
Morgen ga ik die shizzle keihard editten dus zal snel een video weer gaan verschijnen!
But for now, zeggen Poek en ik: fijne avond!
[ afbeelding ]
Het zal ook wel weer.quote:
Ik vind 't wel een tof ideequote:Op woensdag 21 december 2016 14:06 schreef dick_laurent het volgende:
Ho, take it easy mensen, ik heb een poosje terug wat contact gezocht met Bradley.
Dus het initiatief voor een eventuele co-op video kwam van mij. En of die video er komt, gaan jullie vanzelf wel zien
Sodeju, die drones geven ze ook niet weg of wel?quote:Op woensdag 21 december 2016 16:42 schreef dick_laurent het volgende:
Ben vandaag weer op pad geweestdus nog niet toegekomen aan het monteren van mijn video van gister. Ga ik zo een begin aan maken
![]()
Maarrrrr aangezien ik toch iets wilde uploaden, ik had wel een kleine "samenvatting" klaarstaan over mijn Youtube kanaal, met wat info en een leuk weetje.... so check it out:
Omgquote:Op donderdag 22 december 2016 17:30 schreef dick_laurent het volgende:
Ladies and gentlemen, hier is ie dan. De enige echte, onafhankelijke OMNIRADIUS Twingo review:
quote:Op donderdag 22 december 2016 17:30 schreef dick_laurent het volgende:
Ladies and gentlemen, hier is ie dan. De enige echte, onafhankelijke OMNIRADIUS Twingo review:
De "That's what she said" fragment was masterquote:Op donderdag 22 december 2016 17:30 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2016 17:30 schreef dick_laurent het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |