abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 december 2002 @ 21:54:55 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_7185551
Door en dreigende reorganisatie zijn ik en mijn collega's de afgelopen weken allemaal keihard aan het solliciteren geslagen. Helaas voor ons bevinden we ons allemaal op dezelfde markt en reageren dus massaal op dezelfde vacatures. De banen op ons vakgebied zijn vrij schaars. Nu vertelde me een collega dat ze een tip van iemand had gekregen. Ik vroeg wat dan? En ze zei het. Nou leek de baan me meteen al mega leuk, maar ik vroeg toch eerst of ze zelf zou gaan reageren. Ze wist het nog niet. Ik zei maar van dat ze niet bang hoefde te zijn dat ik ook ervoor zou gaan want dat zou ik lullig voor haar vinden. Zij is r verder niet meer op teruggekomen. Toen ik laatst weer wat sollicitatiemails de deur uit deed stuurde ik er ook eentje naar dat betreffende bedrijf. Gewoon omdat ik zoiets had van, dit is een erg leuke baan en zij weet het niet zeker en zij maakt toch veel meer kans (want zij kent daar iemand), dus ik wou het gewoon proberen. Nou heb ik dus vanmiddag een telefoontje gekregen: ik mag zo snel mogelijk op gesprek komen! Aargh! Nooit verwacht. Ik weet niet hoe mijn collega erover denkt, zij heeft inmiddels vandaag te horen gekregen dat zij haar baan behoudt voor ten minste 5 maanden. Wat moet ik doen? Moet ik gaan of is dit een kutstreek?
pi_7185614
als zij dr baan nog 5 maanden heeft, lijkt t me sterk dat ze er probleem mee heeft als je daaro gaat werken. 5 maanden is lang hoor, en anders vraag je het toch gewoon aan die collega? Als ze toch besluit er te gaan werken krijg je het zo te horen.

ik zou het gewoon doen hoor.

Alsof SM zo lekker is
pi_7185622
COMMUNICEREN!!!! het is allemaal niet zo moeilijk, gewoon eerlijk zijn, duidelijkheid geven, dan krijg je duidelijkheid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')