Zou kunnen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar als ze ook geen honing mogen omdat het de bloedsuikerspiegel verhoogt? Dat doen appels toch ook of heb ik 't mis?
Quote voor het nageslacht.quote:Op zondag 18 december 2016 18:58 schreef tailfox het volgende:
Ga trouwens ook niet het kanaal verwijderen ofzo
Omdat ze allemaal denken snel geld te kunnen verdienen met een hoop onzin en zoals Enzo Knol te eindigen. Alleen zeggen ze voor de camera dat ze zoals ene bimbo Laura Ponticorvo "online influencer" zijn met wat ze zoal dagelijks doen om ze iets van een eigen status toe te bedelen. 99% verdiend helemaal niks, nou ja, "niks", ik noem het 'tipgeld'.quote:Op zondag 18 december 2016 18:48 schreef GGMM het volgende:
Waarom moet elke oninteressante persoonlijkheid tegenwoordig vlogger worden?
Alleen al het feit dat je weet wie die Laura is geeft aan dat er markt voor is. Laat die figuren lekker, zo komen er vanzelf achter dat ze niet allemaal rijk kunnen worden van vloggenquote:Op donderdag 5 januari 2017 08:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal denken snel geld te kunnen verdienen met een hoop onzin en zoals Enzo Knol te eindigen. Alleen zeggen ze voor de camera dat ze zoals ene bimbo Laura Ponticorvo "online influencer" zijn met wat ze zoal dagelijks doen om ze iets van een eigen status toe te bedelen. 99% verdiend helemaal niks, nou ja, "niks", ik noem het 'tipgeld'.
camera deed kut heb nu andere camera . Verder beetje verkeken over hoelang editen duurt etcquote:Op donderdag 5 januari 2017 08:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Waardoor had je nou die uploadproblemen? Hetzelfde als met de livestream?
Yep. Gaan flink wat uren in zitten als je het beetje goed wilt doen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Verder beetje verkeken over hoelang editen duurt etc
niet toegevoegd. We eten ook max 3 stuks fruit per dag.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:37 schreef Moira. het volgende:
Maar mag je dan ook geen appels en ander fruit meer eten enzo? Daar zitten toch ook gewoon suikers (fructose) in? Lang niet alles is toegevoegd, maar ook gewoon natuurlijk.
Edit: http://www.fructoosje.nl/info/?id=24
Aightquote:Op donderdag 5 januari 2017 12:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
niet toegevoegd. We eten ook max 3 stuks fruit per dag.
is goedd euhhh :pquote:Op donderdag 5 januari 2017 14:16 schreef exelletor het volgende:
Iets minder euuuuhhh mag wel de volgende keer.
moet ik er dan ook 2 per dag verwijderen?quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:52 schreef vaduz het volgende:
De nieuwe BraddieVanaf nu eisen wij, jouw trouwe publiek 2 dagelijkse videoupdates.
Willen wij meer of minder Drama?quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
moet ik er dan ook 2 per dag verwijderen?
En mijn account om de 3 dagen?
Die vrouwpersoon naast je wel, na een maand zonder suiker. Ik zou maar stiekem voor suikertoevoegingen zorgen.quote:
Nee man. Vette videoquote:
thanksquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:34 schreef Paul het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)suikerchallenge.html
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:34 schreef Paul het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)suikerchallenge.html
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |