Er kan trouwens weer een nieuwe poll aangemaakt worden.quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 19:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, luister mee op Radio49.nl
Maar als ik op YouTube naar een live stream KIJK, verwacht ik wel dat de YouTuber op YOUTUBE aan het streamen is.
En niet da t'ie ons doorverwijst.
Voorspelling: Moira. en Fopje zijn niet achterlijk en houden daar rekening mee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:19 schreef Toto69 het volgende:
Voorspelling: Hoop commentaar/evt. Wat gebash en Braad kan zich toch niet verdedigen.
Maar dit ging toch geen reeks worden?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:59 schreef Moira. het volgende:
Aight, even overleg gepleegd en weer open gegooid, om de echte Bradgefans toch een plek te bieden om over zijn 'nieuwe' kanaal kunnen koffieleuten.
Kloon van Braddie confirmed.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:25 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar dit ging toch geen reeks worden?
quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kloon van Braddie confirmed.
Wat vind jij ervan dan? Ik wens hem best succes met zijn nieuwe kanaal, maar om nou snel te gaan live streamen terwijl een andere fokker dat zou doen maar wat problemen heeft vind ik tamelijk minnetjes.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:19 schreef Toto69 het volgende:
Voorspelling: Hoop commentaar/evt. Wat gebash en Braad kan zich toch niet verdedigen.
Goed verhaal weer inderdaad, zeker wanneer het leidende voorwerp zelf niet aan de discussie kan meedoen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:25 schreef vaduz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2016 20:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit is geweldige reclame voor je subforum joh, maak je niet zo druk
We hebben het hier vaker over YouTube kanalen? Die kunnen zich hier ook niet verdedigen want die weten niet eens dat er over ze gepraat wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed verhaal weer inderdaad, zeker wanneer het leidende voorwerp zelf niet aan de discussie kan meedoen.
But it all comes down to:
[..]
Maar die zijn niet van fok!legendes. Toch best een verschil mij dunkt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 10:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
We hebben het hier vaker over YouTube kanalen? Die kunnen zich hier ook niet verdedigen want die weten niet eens dat er over ze gepraat wordt.
Brad had zijn kanaal verwijderd, he? Er kan veel veranderen op een dag met de Braadquote:Op dinsdag 20 december 2016 07:25 schreef vaduz het volgende:
[..]
Vandaar dit:quote:Op dinsdag 20 december 2016 10:04 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar die zijn niet van fok!legendes. Toch best een verschil mij dunkt.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:59 schreef Moira. het volgende:
het gaat dus ook puur om het bespreken van zijn Youtubecontent zoals we dat over andere kanalen die zich hier niet kunnen verdedigen ook doen, niet om zijn postgeschiedenis op FOK!. Ontopic voor WEB dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |