SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat R snel is met alles, maar nu al tandjes wisselen?quote:Op zondag 18 december 2016 18:00 schreef ingee het volgende:
Navelstompje, die van R is er nog denk ik... Of hij ligt in de kliko, geen idee eigenlijk. Heb hem wel een tijdje bewaard.
Tsja, we bewaren tandjes ook massaal en ik wil ook een plukje haar als R voor het eerst naar de kapper gaat.
Teennagel spaar ik dan weer niet.
tandjes hier ook wel idd, als ze gaat wisselen, haren (krulquote:Op zondag 18 december 2016 18:00 schreef ingee het volgende:
Navelstompje, die van R is er nog denk ik... Of hij ligt in de kliko, geen idee eigenlijk. Heb hem wel een tijdje bewaard.
Tsja, we bewaren tandjes ook massaal en ik wil ook een plukje haar als R voor het eerst naar de kapper gaat.
Teennagel spaar ik dan weer niet.
quote:Op zondag 18 december 2016 18:00 schreef Fazzoletti het volgende:
Een paar weken terug vertelde ik toch over die vriendin met veels te vroeg gebroken vliezen?fazzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ik heb er toevallig van de week over gelezen, wat er moet als je m laat capsuleren, en hij moet dan binnen 24 uur bij die mensen zijn.. vind ik best een uitdagingquote:Op zondag 18 december 2016 18:24 schreef Thistleweed het volgende:
Doet me er wel aan denken dat als ik straks 'iets' wil gaan doen met de placenta dat wellicht wel een drempeltje zou kunnen gaan worden.![]()
hahahahahahaquote:Op zondag 18 december 2016 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Een drempel maken van een placenta lijkt me geen goed idee hoor. Dat glibbert zo.
quote:
Dat deed ik dan weer wel, alleen dan in de draagdoek met babygehoorbescherming opquote:Op zondag 18 december 2016 18:52 schreef Selvaria het volgende:
Wat betreft het hele baby-als-accesoire gebeuren: mijn kind kon ik niet zomaar overal mee naartoe slepen, ze sliep niet op locatie. Op onze bruiloft hadden vrienden hun toen 9-maandertje bij zich en die viel om 20:00 in de wagen in slaap en bleef lekker tukken tot ze rond 1 uur naar huis gingen, prima toch als het werkt en niemand er last van heeft?
dat las ik in eerste instantie ookquote:Op zondag 18 december 2016 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry thistle, ik las over 1 woordje heen en daardoor dacht ik dat je het over je eigen kinderen hadmisinterpreted.
Nou was ik zo goed als hoogzwanger op onze bruiloft en hadden we geen flitsend feest met beukende muziek, maar een relaxte borrel. Geen gehoorbescherming nodig voor de kleine dus.quote:Op zondag 18 december 2016 18:57 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
Dat deed ik dan weer wel, alleen dan in de draagdoek met babygehoorbescherming opIk vond dat best relaxed met een baby, die namen we makkelijk overal mee naar toe, lekker dicht bij ons
![]()
Ik wil zelf al niet eens naast die boxen staan.quote:Op zondag 18 december 2016 19:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh dat is dan weer het enige wat ik absoluut niet snap aan andere ouders en waar ik met liefde over klaag/advies geef; dat er zoveel kinderen mee gaan naar live-bands (hier zijn bv met de wielerronde in t dorp heel veel buitenpodia) ZONDER gehoorbeschermingEn dan gewoon helemaal vooraan, naast de boxen staan he
Nee ik ook nietquote:Op zondag 18 december 2016 19:08 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik wil zelf al niet eens naast die boxen staan.
Nietquote:Op zondag 18 december 2016 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe combineer je ap dan met je werk?
Voor een groot deel is mijn man thuis als ik werk, dus dan is het nog steeds voeding op verzoek, maar dan uit de fles. En doek doet mijn man ook.quote:Op zondag 18 december 2016 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe combineer je ap dan met je werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja! Ze slaapt als een roos!quote:Op maandag 19 december 2016 08:11 schreef ingee het volgende:
Slaap is nooit voldoende toch?
Mijn katten doen gewoon aan traphekspringen, wel zo makkelijk. Bevalt het peuterbed?
Gerommel is gestopt en ik voel me net zo normaal als altijd.... Helaas nog geen babygeknuffel dus!quote:Op maandag 19 december 2016 09:46 schreef Heliotrope het volgende:
Wat goed SQ, dat ze over is en dat ze goed sliep (en jij ook).
Fazz, oh, dat lijkt me wel weer een rare gewaarwording, als hij ineens in de woonkamer staat.
Ooi is wel stil al een paar dagen..
Blue, bij jou geen gerommel meer? Vandaag weer controle toch?
Zwangerschapsyoga is mij toen erg goed bevallen. Leuke groep redelijk gelijkgestemden.quote:Op maandag 19 december 2016 11:46 schreef ingee het volgende:
SQ, begin maar vast met puffen hoor!
Ff naar he.
Ik ben vandaag alleen, vakantie en dreutel is logeren, en ik verveel me nu al.
Maargoed, bloedprikontwijkend gedrag, ik moet straks. Vind ik ook geen gelegenheid om met je dreumes naar toe te gaan. Moet ze mij troosten...
Iemand nog tips voor een zwangerschapsgerelateerde cursus? Ik wil wel iets doen, anders vliegt die zwangerschap ook zo voorbij tussen de luiers en het werk door. Maar niet nog een keer die pufcursus net bejaardengymnastiek.
Nou dit had ik dus ook zo kunnen schrijven. Na 2,5 jaar en de MMM door wil ik eigenlijk niet klagen, zeker omdat ik wéét dat het er bij hoort (ook zo erg: "zo heb je wel lekker bevestiging." Yeah, right) en dat het tijdelijk is, maar ik heb mijn ideaalbeeld van heel dat zwanger zijn de prullenbak in gegooid. Van compleet uitgeput, non stop misselijk, spanningshoofdpijn door het vele slapen (quote:Op maandag 19 december 2016 12:52 schreef Lemijn het volgende:
Welkom Aisly!
Theeleuter, je hebt natuurlijk gelijk als je zegt 'wakker worden 's nachts hoort erbij', maar ik vind het wel lastig te verteren dat mensen nu vaak tegen mij zeggen 'ach ja, misselijkheid hoort erbij he'. Terwijl ik me enorm rot voel door die constante misselijkheid, m'n werk amper kan doen, alle leuke dingen afzeg, etc. Tot nu toe vind ik dat hele zwanger zijn geen moer aan. Het helpt wel om het als middel te zien naar het uiteindelijke doel, maar desondanks: je hoopt al die probeermaanden dat je zwanger wordt, en dat het dan zó tegen valt, komt harder aan dan ik had gedacht.
Dus als iemand nog wat wil mopperen: ik heb alle tijd om het aan te horen, ik lig toch op de bank
Oh wat gezellig, een herkenning-boks. Toch weer anders van iemand die het ook nu ondergaat dan van de lieve mensen om me heen die zeggen 'ja, naar joh, maar kijk! dit komt ervan!' en dan zwaaien met hun kind.quote:Op maandag 19 december 2016 13:06 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Nou dit had ik dus ook zo kunnen schrijven. Na 2,5 jaar en de MMM door wil ik eigenlijk niet klagen, zeker omdat ik wéét dat het er bij hoort (ook zo erg: "zo heb je wel lekker bevestiging." Yeah, right) en dat het tijdelijk is, maar ik heb mijn ideaalbeeld van heel dat zwanger zijn de prullenbak in gegooid. Van compleet uitgeput, non stop misselijk, spanningshoofdpijn door het vele slapen (), onzekerheid, nergens zin in en kleren die te strak zitten word ik niet echt gelukkig.
Geen herkenning, sorry.quote:Op maandag 19 december 2016 13:23 schreef missbrunette het volgende:
Welkom aisly.
Lemijn & stroop ik heb het ook, heb ook zo'n vreemde druk op me onderbuik. Kan het niet goed plaatsen, hebben jullie dit ook?
En ook tijdens de seks een zuur gevoel in me onderbuik is niet dat het veel pijn doet ofzo maar is ook niet echt fijn. En die afscheiding pfffffffffff![]()
Sorry klaag uurtje
Dit.quote:Op maandag 19 december 2016 13:09 schreef Burdie het volgende:
Lemijn en stroop, je voelt je zoals je voelt... Dat je iets graag wilde, betekent niet dat je het niet af en toe zwaar mag vinden en van balen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder eenvoor de herkenningsboksen want gedeelde smart is toch al een beetje mindere smart
![]()
Spannend Kazy, wat is nu je UD?
Oh ik ben 31 inmiddels, wtf idd, zo heel heel lang lijkt het dan ineensquote:Op maandag 19 december 2016 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Spannend Kazy! Wel fijn dat je man mee kan. Hier ontmoedigen ze het ook sterk om met dreuter naar de echo te komen, da's echt geen doen inderdaad!
Ik ben trouwens 30 weken vandaag. Dat vond ik de vorige keer ook zo'n ding. Dan is het Heel Serieus ineens.
Ja helaas wel. Bij lisa ook zware bekkeninstabiliteit en een inleiding met 38 weken daardoor. Maar toen niet zo vroeg al. Hopelijk blijft het beperkt tot hoe het nu is.quote:Op maandag 19 december 2016 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Dat klagen er gewoon bij hoort ben ik het dan weer niet zo mee eens (maar ik kan ook weinig met "klagen") maar als je daar behoefte toe voelt moet het in elk geval zéker geen taboe zijn. En al helemaal niet hier.
Sterkte Sam, klinkt suboptimaal zoHeb je een verleden van rugproblemen?
dit! Dat m'n vaders buik minstens net zo groot is als mijne helpt ook nietquote:Op maandag 19 december 2016 13:59 schreef Cygne het volgende:
Haha ja oh die buik. Ik denk telkens mwah super bescheiden. Maar zaterdag wilde ik mn vader een knuffel geven. *bots*, ohja.![]()
Hahaha ja he.quote:Op maandag 19 december 2016 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dit! Dat m'n vaders buik minstens net zo groot is als mijne helpt ook niet
In de wachtkamer bij de vk, met dochter die even snel moest poepen hier
Ik ben onbevlekt ontvangen, als goed katholiek.quote:Op maandag 19 december 2016 14:31 schreef BlueEyes het volgende:
Seks?
*proest*
Geen idee hoe ik zwanger geworden ben
nou ik zelfs ook jaquote:Op maandag 19 december 2016 14:49 schreef Cygne het volgende:
Thee, dat laatste heb ik ook nog steeds.
Oooh ja en dan is t nog lang wachten hequote:Op maandag 19 december 2016 15:12 schreef ingee het volgende:
Ik heb net even een potje zitten janken in het ziekenhuis. Niet wegens klaag, maar achter die deur was die echo bij R!En die gang had ik ctg's!
En die lift gingen we in met pasgeboren R op schoot!
Ik kan de tijd nu wel 30 weken vooruit kijken.
quote:Op maandag 19 december 2016 15:12 schreef ingee het volgende:
Ik heb net even een potje zitten janken in het ziekenhuis. Niet wegens klaag, maar achter die deur was die echo bij R!En die gang had ik ctg's!
Whehe, zwangere emoquote:Op maandag 19 december 2016 15:12 schreef ingee het volgende:
Hier was ik op en ochtend erg misselijk, had ook al een paar keer overgegeven en had heel slecht geslapen toen een collega me vroeg of het wel ging. Ik vertelde eerlijk hoe het ging en hij reageerde dat hij vond dat ik dan wel echt een super arbeidsethiek had dat ik gewoon kwam werken. Toen ik zei dat als me daarvoor ziek zou melden ik wel vaak afwezig zou zijn bedacht hij zich dat ik zwanger was. Oja, zei hij toen, dat is ook zo, nou dan hoort het er gewoon bij hé.quote:[b]Op maandag 19 december 2016 12:52 schreef Lemijn maar ik vind het wel lastig te verteren dat mensen nu vaak tegen mij zeggen 'ach ja, misselijkheid hoort erbij he'. Terwijl ik me enorm rot voel door die constante misselijkheid, m'n werk amper kan doen, alle leuke dingen afzeg, etc.
quote:Op maandag 19 december 2016 16:54 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
Hier was ik op en ochtend erg misselijk, had ook al een paar keer overgegeven en had heel slecht geslapen toen een collega me vroeg of het wel ging. Ik vertelde eerlijk hoe het ging en hij reageerde dat hij vond dat ik dan wel echt een super arbeidsethiek had dat ik gewoon kwam werken. Toen ik zei dat als me daarvoor ziek zou melden ik wel vaak afwezig zou zijn bedacht hij zich dat ik zwanger was. Oja, zei hij toen, dat is ook zo, nou dan hoort het er gewoon bij hé.
Ik vond dat heel stom, ik vond het namelijk heel stoer van mezelf dat ik er steeds maar was en was net blij dat iemand anders daar ook zo over dacht.Gekke dubbele standaard he? Ik snap dat ook niet zo goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BlueEyes, dubbel inderdaad, gewoon doorploeteren dus maar. Goeie bloeddruk is wel fijn!
Flyingfish, het verbaast me eigenlijk niet dat het zo snel went. Ons brein is eigenlijk fantastisch in zich aanpassen. Je krijgt er gewoon 2, klaar uit. Fijn dat je niet gelijk hoeft te verhuizen trouwens! Wanneer hoor je meer over de eiigheid? (je snapt hopelijk wat ik bedoel).Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
Gelukkig niet haha.. Vanmiddag al mijn nieuw gekregen pannenlappen in de fok gezet tijdens het koken.. Denk dat er de komende 4 maanden maar afhaal gegeten moet wordenquote:Op maandag 19 december 2016 17:39 schreef WupWup het volgende:
Ontplofte eierengelukkig geen brand oid.
BE, niet al het voorwerk is meetbaar. Je baarmoeder is toch maar mooi bezig met oefenen en dat scheelt straks hoe dan ook als het echt los gaat.
welnee man. Je gevoel is je gevoel tochquote:Op maandag 19 december 2016 19:33 schreef BlueEyes het volgende:
Klinkt zo ondankbaar eigenlijk, want an sich ik ben nog maar 38+5 en dus nog niet eens op UD.
En als ik kijk van welk punt ik kwam met mogelijk inleiden bij 37 weken
quote:Op maandag 19 december 2016 19:43 schreef kazy het volgende:
Niet helemaal bijgelezen, maar ik wilde wel vertellen dat we een goede echo hadden. Spartelende armpjes en beentjes en allesUD is 5 dagen naar voren gehaald (whut?) Ik ben nu uitgerekend op 9 juli. Mag ik in de OP als dat nog kan?
BE die laatste loodjes zijn ook gewoon zwaar
Wat goed!quote:Op maandag 19 december 2016 19:43 schreef kazy het volgende:
Niet helemaal bijgelezen, maar ik wilde wel vertellen dat we een goede echo hadden. Spartelende armpjes en beentjes en allesUD is 5 dagen naar voren gehaald (whut?) Ik ben nu uitgerekend op 9 juli. Mag ik in de OP als dat nog kan?
quote:Op maandag 19 december 2016 19:43 schreef kazy het volgende:
We gingen al verhuizenquote:Op maandag 19 december 2016 17:23 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Gekke dubbele standaard he? Ik snap dat ook niet zo goed!
BlueEyes, dubbel inderdaad, gewoon doorploeteren dus maar. Goeie bloeddruk is wel fijn!
Flyingfish, het verbaast me eigenlijk niet dat het zo snel went. Ons brein is eigenlijk fantastisch in zich aanpassen. Je krijgt er gewoon 2, klaar uit. Fijn dat je niet gelijk hoeft te verhuizen trouwens! Wanneer hoor je meer over de eiigheid? (je snapt hopelijk wat ik bedoel).
Wat fijn!quote:Op maandag 19 december 2016 19:43 schreef kazy het volgende:
Hoera!quote:Op maandag 19 december 2016 19:43 schreef kazy het volgende:
Ik kan me toch voorstellen dat t een beetje balen is, maar misschien geeft het hoop voor een mooie all natural bevalling straks.quote:Op maandag 19 december 2016 19:33 schreef BlueEyes het volgende:
Klinkt zo ondankbaar eigenlijk, want an sich ik ben nog maar 38+5 en dus nog niet eens op UD.
En als ik kijk van welk punt ik kwam met mogelijk inleiden bij 37 weken
Je moet zeker wat!quote:Op maandag 19 december 2016 20:23 schreef Ooi86 het volgende:
Vanmiddag maar even langs de babydump gefietst en daar nog wat leuke dekentjes en lakentjes gekocht voor mijn collectie () en bij een te leuk kledingwinkeltje wat leuke gymp en tumble n dry kleertjes gekocht. Je moet wat he?!
Stuk of 6? Haha, valt nog wel mee eigenlijkquote:Op maandag 19 december 2016 20:55 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Je moet zeker wat!Fijn dat je energie hebt voor dat soort uitjes.
En even uit interesse: hoeveel dekens en lakens bezit je inmiddels?
Oh dat klinkt echt heel pijnlijkquote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef Messina het volgende:
De mysterieuze pijn voorin m'n buik (bij het litteken) was *patsboem* over toen er *patsboem* een zenuw in m'n rug bekneld raakte. Voorbode? Ik weet het niet zeker, maar het lijkt er verdacht veel op. In ieder geval, ik kan niet meer lopen.
Mijn man wil nog wel meer kinderen. Weet niet met wie hij ze gaat krijgen, dit is voor mij echt de laatste keer![]()
![]()
Zo.
Kazy, wat fijn van de goede echo.![]()
Sorry, ik heb maar half bijgelezen verder.
niet?quote:Op dinsdag 20 december 2016 06:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Best een bijzondere ervaring zo dit vroege begin van de dag![]()
Ik keek naar de maan en sterren terwijl ik wachtte op de bus. De bus deed er bijna 10 min korter over dan anders en nu in de trein is er gewoon meer dan genoeg plek![]()
Toch verwacht ik niet dat het me genoeg motiveerd om altijd zo vroeg op te staan
hij is zaterdag weer thuis. Ik ben nog fit genoeg, gelukkig. Jammer alleen dat het nèt deze week is die overal zo stijf staat van decrmberstressquote:Op dinsdag 20 december 2016 07:11 schreef marel88 het volgende:
Oei, vroege vogels hier! Maar elk nadeel heb z'n voordeel, zitten in de trein. Voor mij staan de mensen inmiddels vaak wel op, gelukkig!
Fijn van de goede echo, Kazy!
En hoe is het met de rug, Messina? Heb je kunnen slapen?
Hoe lang is je man weg, SQ? Zwanger & man weg & peuter is geen goeie combi. Ben jij nog wel fit?
En succes voor Blue, nog heeeeeeeel eventjes
oh fijn!quote:Op dinsdag 20 december 2016 10:18 schreef Logician2.0 het volgende:
SQ sterkte, best pittig lijkt mij
BE jij ook een dikke
Franny succes vanmiddag!!!!
Wij hadden de SEO om 8:15 en die was helemaal goed, baarmoedermond meting ook helemaal goed en mijn baarmoeder lijkt niet scheef te groeien dit keer
quote:Op dinsdag 20 december 2016 10:19 schreef tombolafan het volgende:
Allemachtig, ik loop bijna te janken om de bol.com reclame met dat konijnhoe zwanger ben ik
bwehehehequote:Op dinsdag 20 december 2016 10:19 schreef tombolafan het volgende:
Oh pfff ik zou t ook wel heftig vinden als m'n vriend nu lang weg zou gaan... Lang als in meer dan een dag
Allemachtig, ik loop bijna te janken om de bol.com reclame met dat konijnhoe zwanger ben ik
Nee 't is niet de kerst hoor, het is mijn werk voornamelijk. Alles moet "nog even snel voor ik met verlof ga" maar ondertussen is wel lekker iedereen met vakantie en zit ik dus alleen op kantoor met de interim die deze week is begonnenquote:Op dinsdag 20 december 2016 11:51 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Succes Franny! Envoor de goede echo van Logi!
Lijkt me zwaar SQ, misschien wat meer kerstvoorbereidingen op anderen afschuiven?
Is het bij jullie ook zo'n drama qua drukte? Ik had keuze uit 2 mogelijkheden: midden op de dag op de eerste werkdag na de vakantie (zeker voor man niet te doen) of midden op de dag tijdens ons midweekje België
Lekkere planning daar danquote:Op dinsdag 20 december 2016 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee 't is niet de kerst hoor, het is mijn werk voornamelijk. Alles moet "nog even snel voor ik met verlof ga" maar ondertussen is wel lekker iedereen met vakantie en zit ik dus alleen op kantoor met de interim die deze week is begonnenAh well.
Voor kerst hoef ik alleen soep te maken en de kadootjes nog even op het afhaalpunt op te pikken.
Echo's in de vakantieperiode is een drama ja. Ik plan ze tegenwoordig minimaal vijf weken van tevoren in. Heb mijn npm bijvoorbeeld meteen na de vitaliteitsecho gepland en toen had ik nog twee keuzes (vier weken van tevoren_!)
Ik zou het even bij je verloskundige navragen, geen idee hoe dat zit maar ik zou zeker geen drie uur gaan rijden voor een npm. Dan ben je zoveel benzine en lol kwijt dat je beter meteen de nipt kan doenquote:Op dinsdag 20 december 2016 12:49 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hmm niet eens aan gedacht. Kun je gewoon elk willekeurig echocentrum bellen? Of moet ik dan ook daar het bloed laten doen etc? Zou dit in het ziekenhuis kunnen, of kan dat alleen als je medisch bent?
Dit echocentrum is 10 minuten van huis, maar dus wel een uur van het werk en bijna 3 van het hotel. Niet te doen dus eigenlijk.
De huizenmarkt wordt je momenteel gewoon niet vrolijk van, want inderdaad voor jou tien anderenquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
in wat voor oorden zoeken jullie allemaal toch huizen? Ik lees het hier om de haverklap.
In Eindhoven is het vooralsnog nog steeds menselijk gelukkig
Not that much... Met twintig in de rij, 5 minuten de tijd om te mogen bezichtigen, na bezichtiging bod in een envelop en dan maar hopen dat je het hoogste bod hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
in wat voor oorden zoeken jullie allemaal toch huizen? Ik lees het hier om de haverklap.
In Eindhoven is het vooralsnog nog steeds menselijk gelukkig
serieus? Wat is dat dan weer hard gegaan zegquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:48 schreef Malteser het volgende:
[..]
Not that much... Met twintig in de rij, 5 minuten de tijd om te mogen bezichtigen, na bezichtiging bod in een envelop en dan maar hopen dat je het hoogste bod hebt.
Ja, echt bizar!quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
serieus? Wat is dat dan weer hard gegaan zeg
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:48 schreef Malteser het volgende:
[..]
Not that much... Met twintig in de rij, 5 minuten de tijd om te mogen bezichtigen, na bezichtiging bod in een envelop en dan maar hopen dat je het hoogste bod hebt.
Echt idioot! Wel leuk voor de verkopende partij (al moet die zijn geld meteen weer inleveren bij het kopen van het nieuwe huis). Waar was dit ergens?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zitten we al een uur een mooie naam te bedenken, haha."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:15 schreef Franny_G het volgende:
Echo was helemaal prima!! Kind werkte alleen niet mee: lag lekker opgekruld op de buik. Ik moest beetje draaien en op mijn zij gaan liggen maar het hielp niets. Gelukkig kon ze wel alles meten en we weten ook wat het wordt:Ooh Franny wat tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zitten we al een uur een mooie naam te bedenken, haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kans is dacht ik zelfs net iets groter om hetzelfde geslacht te krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Opvallend veel mensen de laatste tijd die als tweede kindje "het andere geslacht" krijgen trouwens! Terwijl de kansen even groot zijn
Hij gaat "aumijnbuik" heten?quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:51 schreef Franny_G het volgende:
Ja he, dat bedacht ik me ook al SQ. We zijn trouwens uit de naam. Veel taart eten en pas stoppen als je eruit bent: ik kan het iedereen aanraden.
De stad die SQ noemt in haar post.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:30 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Echt idioot! Wel leuk voor de verkopende partij (al moet die zijn geld meteen weer inleveren bij het kopen van het nieuwe huis). Waar was dit ergens?
Zal ik eerdaags dit ontkrachtenquote:Op dinsdag 20 december 2016 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Opvallend veel mensen de laatste tijd die als tweede kindje "het andere geslacht" krijgen trouwens! Terwijl de kansen even groot zijn
Haha, niet zo groot. De naam past echt bij wat we ongeveer voor ogen hadden, wat betreft de 'soort' naam en hoe het klopt bij I en hoe het klinkt in combinatie met de achternaam. Het is een naam met geschiedenis en daar houd ik van. Het was ook nog een uitdaging om een naam te vinden die we allebei heel mooi vinden, want ik had er een paar die mijn vriend niet mooi genoeg vond. Dus ik denk dat we bij deze blijven.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:56 schreef Lemijn het volgende:
Hoera voor de goede SEO's! Echt een opsteker lijkt me dat.
En gelijk ook een naam Franny, wat fijn! Hoe groot acht je de kans dat jullie nog van gedachten veranderen?
Met kerst 'per ongeluk' een fake namenlijstje uit je tas laten vallen bij je (schoon)familie met de meest tacky namen er op, en dat 'per ongeluk' niet door hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:38 schreef Cygne het volgende:
Ik vind het leuk om de meest belachelijke paupernamen te opperen bij man en dat hij dan zokijkt maar niks durft te zeggen omdat hij bang is dat ik t meen.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:38 schreef Cygne het volgende:
Ik vind het leuk om de meest belachelijke paupernamen te opperen bij man en dat hij dan zokijkt maar niks durft te zeggen omdat hij bang is dat ik t meen.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:38 schreef Cygne het volgende:
Hahaha. Mijn schoonzus en haar kinderen zijn van t namenraden. Dus heb ik perongeluk expres een naam laten vallen bij de kinderen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met kerst 'per ongeluk' een fake namenlijstje uit je tas laten vallen bij je (schoon)familie met de meest tacky namen er op, en dat 'per ongeluk' niet door hebben![]()
.
Dat vind ik wel tof! Mijn tweede naam is bijna hetzelfde. Vernoemd naar mijn peettante.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:12 schreef Franny_G het volgende:
I heeft als tweede naam Cornelie. De namen Cornelis en Cornelia komen in mijn familie (zowel moeders- als vaderskant) en in de familie van mijn vriend veelvuldig voor dus we hebben in een klap iedereen blij gemaakt.
Haha, hoi!quote:Op woensdag 21 december 2016 02:44 schreef Heliotrope het volgende:
Leuk, al die namenverhalen!
nachtploeg!
Ik duim voor een baby voor Ooi op deze kortste dag van het jaar! Vanaf nu echte winterbaby's.
Edit:oh Ooi![]()
dit is exact precies waarom wij er pertinent niet aan doenquote:Op woensdag 21 december 2016 00:19 schreef Books1 het volgende:
Hahaha wij geen dochter vernoemd.
Over het vernoemen. Mijn vader heet PJ (opa 2 en opa 1). Opa 1 slaande ruzie met opa 2 want opa 2 stond vooraan maar opa 1 was de stamvader. Jaren niet naar elkaar omgekeken tijdens een verjaardag (oke wel 65 jaar geleden inmiddels maar toch he?)
Hoezo, heb je plannen?quote:Op woensdag 21 december 2016 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Verder vind ik 21 december ook een prachtige geboortedatum
😂 ja nou eh jeweetwel.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:18 schreef WupWup het volgende:
Gelukkig, zou niet best zijn. Kreeg een appje van mignonne dat ze de vitamine K binnen had, dus dat we los kunnen. Fijne vriendin![]()
Herkenbaar! Voelde niet zoals de hik, maar echt als een knak idd. Ik dacht aan het eind steeds dat mijn water brakquote:Op woensdag 21 december 2016 12:06 schreef Ooi86 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je knikjes of tikjes uit je buik hoort komen? Ook met zo'n gevoel erbij? Ik heb het regelmatig. Net alsof de baby ff zn knie knakt ofzo![]()
Raaaaarrre baby
Uhhuh! Mijn schoonzusje die klaar is met werpen en twee meiden heeft, vertelde met ogen, glimmend van trots: als nr 1 een jongen was geweest heette hij [insert naam die klinkt als of je je verslikt in een hap yoghurt], en nr 2 had [insert een klank, geen naam] geheten!quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:57 schreef Messina het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie ook familieleden die namen komen aandragen?
'Ik vind Jelle een mooie naam'. Das fijn, mam.
Welkomquote:Op donderdag 22 december 2016 13:23 schreef Memoru het volgende:
Halloo![]()
Ik mag mij hier ook melden.26 jaar, Kindje #1, momenteel wonend bij schoonouders( ons oude huis verkocht een beetje snel) maar in februari hebben we weer ons eigen plekje!
Vanmorgen een CB test gedaan die gaf 1-2 weken aan.Dus dan zou ik rond augustus/ september uitgerekend zijn. Momenteel ben ik iets misselijk maar verder prima.
Ik ga even alles terug lezen van dit topic
Als je die slak onder je kussen legt, om 's nachts inderdaad de fee om 'm in te ruilen voor een baby.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:02 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Welkom Memoru!![]()
En ik denk dat ik niet wil weten wat er bedoeld wordt met BE's slak...je wordt toch gewoon opeens wakker met een baby?
Ja, eigenlijk wel, want nu wist dus niemand dat ik later zou zijn ook. Naja. Bijna vakantiequote:Op donderdag 22 december 2016 13:56 schreef Lemijn het volgende:
Welkom Memoru!
Stormqueen, bedoel je dat de collega die je 's ochtends had geappt er helemaal niet was? Waardoor je met terugwerkende kracht wel bent gemist toen je nog een paar uur sliep? Da's wel klote, en een beetje raar, toch?
Je slijmprop. Die verlies je als je baarmoedermond verweekt, vlak voor je gaat bevallen. Het schijnt er uit te zien als een naaktslakquote:Op donderdag 22 december 2016 14:08 schreef missbrunette het volgende:
Welkom memoru!
Wat is een slak?...
SQ sterkte vandaag ben je nog moe ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |