Heb je daar last van dan?quote:Op zondag 18 december 2016 18:17 schreef Tuned22 het volgende:
Verdrijft deze muziek ook geesten uit je huis toevallig?
quote:Op zondag 18 december 2016 18:18 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Aaah de spice girls, maar dan anders
Mwah, het hoeft niet per sé huisgebonden te zijn; kan ook een "lifter" zijn (als je in geesten zou geloven).quote:Op zondag 18 december 2016 18:21 schreef Tuned22 het volgende:
Ik vermoed soms wel dat hier geesten in huis zitten maar het is nieuwbouw dus zou eigenlijk niet kunnenmaar euhhh nee onzin, ik geloof niet in dat soort dingen.
Toch hoor je soms creepy verhalen. Ik las laatst iets over een kind dat had gelachen toen ze een foto van haar overleden oma / opa zag (was al overleden voor haar geboorte). Ik weet het niet letterlijk meer, maar ze had zoiets gezegd als: die leest altijd verhaaltjes aan me voor.quote:Op zondag 18 december 2016 18:21 schreef Tuned22 het volgende:
Ik vermoed soms wel dat hier geesten in huis zitten maar het is nieuwbouw dus zou eigenlijk niet kunnenmaar euhhh nee onzin, ik geloof niet in dat soort dingen.
Nee ik geloof daar echt niet in. Als ze door deze muziek dan ook maar niet gelokt wordenquote:Op zondag 18 december 2016 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, het hoeft niet per sé huisgebonden te zijn; kan ook een "lifter" zijn (als je in geesten zou geloven).
quote:Op zondag 18 december 2016 18:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee ik geloof daar echt niet in. Als ze door deze muziek dan ook maar niet gelokt worden
quote:Op zondag 18 december 2016 18:29 schreef tailfox het volgende:
Duitse muzieekkk.
ik ga even wat mensen werven
Der Schwanzfuchs ist wieder daquote:Op zondag 18 december 2016 18:29 schreef tailfox het volgende:
Duitse muzieekkk.
ik ga even wat mensen werven
We zullen het maar weer geloven...quote:Op zondag 18 december 2016 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Der Schwanzfuchs ist wieder da
Disclaimer: Schwanz heeft in het Duits ook nog een andere betekenis... maar volgens Google Translate is het de juiste vertaling van staart...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |