wat liefquote:Op zondag 18 december 2016 11:53 schreef zeer het volgende:
ik zou alleen maar crip liken en dan 1000 keer per dag
Ging een keer samen met Mozy tinderen en hij had iets ranzigs in mijn bio gezet (weet zo niet meer wat). Als vliegen op de stront kwamen ze erop af.quote:Op zondag 18 december 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
ik heb ontdekken nu op uit staan, heb wel zijn om een nieuwe bio te verzinnen en mensen ziek te vervelen.
Ajaxfan zijn is ook geen pretje.quote:Op zondag 18 december 2016 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo maar eens naar het leed dat Ado Den Haag heet.
alle mannen zijn zwijnen vooral als je me zwijnenvoer strooitquote:Op zondag 18 december 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging een keer samen met Mozy tinderen en hij had iets ranzigs in mijn bio gezet (weet zo niet meer wat). Als vliegen op de stront kwamen ze erop af.
link?quote:Op zondag 18 december 2016 12:00 schreef Dimachaerus het volgende:
hahahahah!!! zie nu de 'vakantiepics' van mesije die op reis is gegaan naar afrika !
'the african adventure of...' hahaha
ze wordt doggy gepakt en wat een bizar grote pik zeker 25cm en dik
Wie?quote:Op zondag 18 december 2016 12:00 schreef Dimachaerus het volgende:
hahahahah!!! zie nu de 'vakantiepics' van mesije die op reis is gegaan naar afrika !
'the african adventure of...' hahaha
ze wordt doggy gepakt en wat een bizar grote pik zeker 25cm en dik
wrm draag je er dan aan bij?quote:Op zondag 18 december 2016 12:04 schreef Crip het volgende:
This app fuels the male egotistical and narcissistic nature by giving them the hookup culture they crave and a smorgasbord of vagina to choose from. This transforms most of these men into picky cunts with shitty attitudes, who believe they are ''special snowflakes''. Most of you males on here have nothing to offer but your depreciating looks and your worn out disease riden penises.
Also I like baking and make-up.
"Alleen reageren als je een hele dikke pik hebt."quote:Op zondag 18 december 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging een keer samen met Mozy tinderen en hij had iets ranzigs in mijn bio gezet (weet zo niet meer wat). Als vliegen op de stront kwamen ze erop af.
'hele dikke pik' ook echtquote:Op zondag 18 december 2016 12:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
"Alleen reageren als je een hele dikke pik hebt."
In 1 uur gewoon al iets van 15 kerels die allemaal vieze dingen gingen sturen zoals: "Je mag hem wel komen uitproberen"
ik zou daar echt never op reageren al was het maar uit onzekerheidquote:Op zondag 18 december 2016 12:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon tering smerig en dat prikkelt lekker.
quote:Op zondag 18 december 2016 12:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
In 1 uur gewoon al iets van 15 kerels die allemaal vieze dingen gingen sturen zoals: "Je mag hem wel komen uitproberen"
Ehehhe jullie zijn echt verschrikkelijkquote:Op zondag 18 december 2016 12:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Precies. Maar je krijgt dan van die sukkels die stuiptrekkingen gaan sturen en aan de andere kant zit ik daar heel hard om te lachen terwijl Chai haar telefoon probeert terug te pakken zodat ik het uit haar bio haal.quote:Op zondag 18 december 2016 12:49 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zou daar echt never op reageren al was het maar uit onzekerheid
Ik heb dat met vrouwen.quote:Op zondag 18 december 2016 12:50 schreef Crip het volgende:
heb best diepe haat voor mannen maar tegenlijkertijd ook weer niet
Goed topic, stuur de befkoning een bericht zodat hij gezellig mee kan praten daar.quote:
triggeredquote:Op zondag 18 december 2016 12:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |