Meh nee, als het een keertje moet is het prima, met m'n vrienden hier wisselen we gewoon af volgens afspraak, en geen probleem verder.quote:
Mja das wel een geval apart dan, heb ook een mattie die niet drinkt en die ervan houdt om te rijden. Die is ook BOB altijd. Hou er zelf ook wel van om te rijden maar ja drinken ook wel, dusja...quote:Op zondag 18 december 2016 02:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
vrienden afzetten.
Maar ben sws nooit dronken en vind wel fijn als ik rijd
ik voel mij even helder is begin van de avondquote:Op zondag 18 december 2016 02:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mja das wel een geval apart dan, heb ook een mattie die niet drinkt en die ervan houdt om te rijden. Die is ook BOB altijd. Hou er zelf ook wel van om te rijden maar ja drinken ook wel, dusja...
Je spelling is er niet naar... Maar persoonlijk hou ik dergelijk lange avonden niet vol nuchterquote:Op zondag 18 december 2016 02:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik voel mij even helder is begin van de avond
Maar als de rest om je heen dronken wordtquote:Op zondag 18 december 2016 02:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik voel mij even helder is begin van de avond
Heb je mij ooit normaal zien typen? Je weet dat je met mij hebt geappt.quote:Op zondag 18 december 2016 02:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je spelling is er niet naar... Maar persoonlijk hou ik dergelijk lange avonden niet vol nuchter
ben nog nooit dronken geweestquote:Op zondag 18 december 2016 02:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar als de rest om je heen dronken wordt
Ja weet ik, maar kan me niet alle details herinnerenquote:Op zondag 18 december 2016 02:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Heb je mij ooit normaal zien typen? Je weet dat je met mij hebt geappt.
Ik ben de rolschaatser wel vergeten, maar sws weinig van Fok! in beeld gebracht, was gewoon een terechte klacht.quote:
Ik heb dan ook 3 drankjes op over de hele avond ofzoquote:Op zondag 18 december 2016 02:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar kan me niet alle details herinnerenWas ook meer zinsopbouw mja
Tikt wel aan ouwequote:Op zondag 18 december 2016 02:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb dan ook 3 drankjes op over de hele avond ofzo
Oke, maar dat was mijn vraag ook nietquote:
Blowen en roken mochten ze ook buiten doenquote:Op zondag 18 december 2016 03:15 schreef Aiciu het volgende:
Andere laten bepalen wat er in jouw auto gebeurd
Ik zou sowieso niemand mee laten rijden als ik daar van te voren niks vanaf weet.quote:Op zondag 18 december 2016 03:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Blowen en roken mochten ze ook buiten doen
Ik was er ook niet blij mee om een gekke Somalische mee te nemen, maar ze bleek een bekende te zijn.quote:Op zondag 18 december 2016 03:19 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niemand mee laten rijden als ik daar van te voren niks vanaf weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |