Zo te zien heeft Roda allemaal spelers die niet kunnen voetballen in de 16.quote:Op zondag 18 december 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die goal van AZ zag ik al live.
Roda wedstrijden zijn pure aids, wat een grafclub.
Dan zal er in de winterstop wel weer een hele vrachtwagen vol buitenlandse spelers arriveren in Kerkrade.quote:Op zondag 18 december 2016 02:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Roda allemaal spelers die niet kunnen voetballen in de 16.
Dat lijkt me geen bijzonder geslaagd ideequote:
Ik heb verhalen gehoord dat je bi bent, dus ik sluit niks uit.quote:Op zondag 18 december 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen bijzonder geslaagd idee
Nee, morgen denk ik weer afleveringetjequote:Op zondag 18 december 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog verder gegaan met Westworld Fokit?
Oh dat onthoud ik wel, maar dna zit je 10 uur naar dezelfde serie te kijken, nee dat vind ik niksquote:Op zondag 18 december 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh vind ik altijd wel chill, anders ben je het verhaal weer kwijt.
Ik heb het in drie dagen gekeken, als ik eenmaal in het verhaal zit wil ik ook weten hoe het afloopt.quote:Op zondag 18 december 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat onthoud ik wel, maar dna zit je 10 uur naar dezelfde serie te kijken, nee dat vind ik niks
ha flikker op mn.quote:
Hey Stijn. Ik ga vanmiddag voor het leedvermaak naar Ado toe.quote:
Ik ga niet kijken, maar veel succes plezier sterkte. Hopelijk wint Sparta.quote:Op zondag 18 december 2016 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey Stijn. Ik ga vanmiddag voor het leedvermaak naar Ado toe.
(Eigenlijk een verkapte manier om elkaar nog even te zien zo voor de feestdagen en gewoon wat slap te ouwehoeren en een biertje te drinken)
quote:Op zondag 18 december 2016 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, maar veel succes plezier sterkte. Hopelijk wint Sparta.
Ik met name voor de jeugd van Sparta.quote:Op zondag 18 december 2016 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb veel sympathie voor Sparta.
quote:Op zondag 18 december 2016 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik met name voor de jeugd van Sparta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |