Soms doe ik gewoon een beetje raarquote:
Niet letterlijk, Hans.quote:Op zondag 18 december 2016 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof je na morgen opeens talent af bent.
4 -0 voor Ajax, noteer maar.quote:Op zondag 18 december 2016 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch benieuwd hoe PSV morgen de wedstrijd ingaat. Alsof ze morgen verliezen, is hun seizoen echt naar de tyfus.
Klopt, hoor. Al heeft Dolberg al fases van genialiteit in de Europa League laten zien.quote:Op zondag 18 december 2016 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet letterlijk, Hans.
Sowieso hoef je eigenlijk nauwelijks skills te hebben om in de Eredivisie veel doelpunten te maken.
Dus dat hij het leuk doet zegt geen moer over zijn toekomst.
Ik vind Shenkie leukerquote:
Wat denk je van Alfonso Alvesquote:Op zondag 18 december 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, hoor. Al heeft Dolberg al fases van genialiteit in de Europa League laten zien.
Persoonlijk heb ik nooit de Depay-hype begrepen, om maar een Eredivisie-doelpuntenmachine te noemen.
Die had naar AZ moeten gaan, de halve zool.quote:Op zondag 18 december 2016 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat denk je van Alfonso Alves
6 goals in één wedstrijd en vervolgens falen bij de subtop in Engeland.
Denk wel dat Ajax snel scoort waarna PSV moet komen, faalt en Ajax fris en fruitig kan counteren.quote:Op zondag 18 december 2016 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom? PSV heeft 'maar' 7 tegengoals.
Ik ben naar Watskeburt! de musical geweest.quote:
Ik denk zelf 1-1, maar ik ga wel vies hard juichen bij winst. In het spoor blijven en een concurrent giga veel pijn doen.quote:Op zondag 18 december 2016 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk wel dat Ajax snel scoort waarna PSV moet komen, faalt en Ajax fris en fruitig kan counteren.
Ander scenario is dat het idd 0 -0 blijft. Ook prima.
Wat? Hebben die gasten een eigen musical?quote:Op zondag 18 december 2016 01:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben naar Watskeburt! de musical geweest.
Shit is geniaal. Vooral als je de mensen van de jeugd qua personage een beetje kent.
Er was een denneboom in een coffeeshop die een orakel was. Maar ook transgender. Identificeerde zich als palmboom. "In de verkeerde stam geboren"
Het was 100% de jeugd
Ja man. De villain is een augurk. Hij heet Auschurk.quote:Op zondag 18 december 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? Hebben die gasten een eigen musical?
heb je zo'n slecht huwelijk?quote:Op zondag 18 december 2016 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit Eredivisiebeelden terug te kijken
Dat geloof ik allemaal wel.quote:Op zondag 18 december 2016 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit Eredivisiebeelden terug te kijken
Gelachen om de ruimte die Vitesse weggaf. Gelachen om de blunders bij de 1-0 van AZ en bij Roda-UTR.quote:
Ja die goal van AZ zag ik al live.quote:Op zondag 18 december 2016 02:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelachen om de ruimte die Vitesse weggaf. Gelachen om de blunders bij de 1-0 van AZ en bij Roda-UTR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |