quote:Op zondag 18 december 2016 00:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
PVV-stemmers (en VNL FvdD etc.)zijn voor een absolute democratie zonder restricties omdat ze dan als meerderheid de absolute macht krijgen
Ik ben Yahtzee aan het spelen. Mietersquote:
Jones is ook geen geweldenaar verderquote:Op zondag 18 december 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, denk dat Ajax hem pakt. Mja, je weet het nooit he. Je kan niet anders dan zeggen dat deze reeks overtuigend is geweest. Denk alleen wel dat het een fout gaat zijn als hij Vermeer weer laat keepen na de winter
Daar gaat het dan ook niet om. Hij heeft prima gekeept en Vermeer is er te lang uitgeweest. Gewoon seizoen uit laten keepen en dan 1 van de 2 verkopen, en de ander samen met Hahn laten knokken voor basisquote:Op zondag 18 december 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jones is ook geen geweldenaar verder
Mieters ja?quote:Op zondag 18 december 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben Yahtzee aan het spelen. Mieters
Net zoveel goals tegen als Onana.quote:Op zondag 18 december 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jones is ook geen geweldenaar verder
Gersquote:
Cillessen liet vijf van de 12 goals door, amice.quote:Op zondag 18 december 2016 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Net zoveel goals tegen als Onana.
Met Nelom en Jan Scharie voor je ben je dan gewoon een TOPkeeper.
One Dance van Drakequote:Op zondag 18 december 2016 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kauai wat was jouw nummer 1 bij je spotifylijst van dit jaar?
Meen je die.quote:Op zondag 18 december 2016 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen liet vijf van de 12 goals door, amice.
Oh nee, tegen Willem II keepte Onana omdat Cillessen buiten de selectie werd gelaten.quote:Op zondag 18 december 2016 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je die.
Voor mijn gevoel is hij al echt tyfuslang weg
Gers is oudboerenluls voor cooliewoolie en chill en flex enzoquote:
Ik zie te veel broederliefdequote:Op zondag 18 december 2016 00:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
One Dance van DrakeM'n lijst is echt matig dit jaar. Volgensmij kan je hem wel zien op mn profiel
Maar ik ben nieuwboerenlulsquote:Op zondag 18 december 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gers is oudboerenluls voor cooliewoolie en chill en flex enzo
Ligt eraan wat voor voetbal Denemarken speelt.quote:Op zondag 18 december 2016 00:56 schreef Elan het volgende:
Ben wel benieuwd wie bij Denemarken spits speelt Dolberg of Jorgensen.
Zie het verschil qua type niet zo.quote:Op zondag 18 december 2016 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor voetbal Denemarken speelt.
Soms heb je zo'n fase hequote:Op zondag 18 december 2016 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie te veel broederliefde
Mijn lijst is wel fresh. Action Bronson
Altijd fijn dat lied wat er in staatquote:Op zondag 18 december 2016 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar Kauai, ook Dire Straits. Respect yo
Daar is niks mis mee neequote:Op zondag 18 december 2016 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar Kauai, ook Dire Straits. Respect yo
Ja denk het wel, want Steen - Bier staat ook best hoog en dat speel ik haast uitsluitend op mijn werk. Is een dingetjes op zaterdagquote:Op zondag 18 december 2016 00:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Soms heb je zo'n fase he
Ben wel benieuwd of ze offline listens mee hebben gerekend
In de zin van: Dolberg is geen type Inzaghi of zo die er puur staat om een bal in het goaltje te tikken. Die wil liever lekker meevoetballen met al die Denen om zich heen. Jørgensen kan dat ook wel aardig, maar hij is ook weer goed in het stokoude spitsenbeeld: goals maken. Derhalve denk ik dat Jørgensen voorlopig nog een streepje voor heeft, maar dat gaat niet meer lang duren.quote:
Dolberg is wat spectaculairder en explosiever sowieso. Maar mist nog wel flink wat finesse in de afwerking.quote:Op zondag 18 december 2016 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de zin van: Dolberg is geen type Inzaghi of zo die er puur staat om een bal in het goaltje te tikken. Die wil liever lekker meevoetballen met al die Denen om zich heen. Jørgensen kan dat ook wel aardig, maar hij is ook weer goed in het stokoude spitsenbeeld: goals maken. Derhalve denk ik dat Jørgensen voorlopig nog een streepje voor heeft, maar dat gaat niet meer lang duren.
Bier is wel leuk. Maar dan vooral omdat het zaterdag is in hartje provincie en je dan gewoon bier welquote:
Ik denk omdat de kansen die Ajax de afgelopen weken gecreëerd heeft niet dusdanig waren dat er 'enigszins' bedenktijd was. Die bal moest meteen op goal geknald worden.quote:Op zondag 18 december 2016 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Dolberg is wat spectaculairder en explosiever sowieso. Maar mist nog wel flink wat finesse in de afwerking.
Die ken ik nog wel jaquote:Op zondag 18 december 2016 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Spacekees - Ik wil een meisje staat ook hoog op mijn lijstje
Ik wil hier niets over kwijt
Alsof je na morgen opeens talent af bent.quote:Op zondag 18 december 2016 01:03 schreef Elan het volgende:
Wel ziek veel talent, mja kan morgen stagneren.
Soms doe ik gewoon een beetje raarquote:
Niet letterlijk, Hans.quote:Op zondag 18 december 2016 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof je na morgen opeens talent af bent.
4 -0 voor Ajax, noteer maar.quote:Op zondag 18 december 2016 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch benieuwd hoe PSV morgen de wedstrijd ingaat. Alsof ze morgen verliezen, is hun seizoen echt naar de tyfus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |