pff das niet veelquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo maar eens slapen
0 uur slaap vannacht
niet best
hey je hebt je wachtwoord gevondenquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo maar eens slapen
0 uur slaap vannacht
niet best
ja admin heeft mn email geresetquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hey je hebt je wachtwoord gevonden
Ik dacht dat jullie vandaag zouden afspreken?quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hey je hebt je wachtwoord gevonden
Klopt, we gaan ook vandaag afspreken. Jij kwam toch ook?quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie vandaag zouden afspreken?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja admin heeft mn email gereset
ja vandaag als in maandagquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, we gaan ook vandaag afspreken. Jij kwam toch ook?
wat gaan jullie doenquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, we gaan ook vandaag afspreken. Jij kwam toch ook?
Beetje jammer Hans. Ik had al plannen gemaakt voor vandaag.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee het kwam beter uit van niet
anders had ik het genottelijke darts van net gemist
Oh ik dacht dat Kauai het aan je gevraagd had.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer Hans. Ik had al plannen gemaakt voor vandaag.
Ja zaterdag, maar toen had ze het nog over maandag dusquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Kauai het aan je gevraagd had.
oh heb je niet in die groepschat ook meegelezen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zaterdag, maar toen had ze het nog over maandag dus
Had ook niet heel logisch geweest. Behalve als het een ongeluk wasquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
De Duitse krant Die Welt schrijft dat er steeds meer aanwijzingen zijn dat de dader van Pakistaanse afkomst is. De krant meldt dat op basis van onbevestigde bronnen. Eerder ging het gerucht dat de dader een Tsjetsjeen was.
Elan probeerde dit 30 minuten op een Pool te framen.![]()
Elan die trollt, verrassend.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
De Duitse krant Die Welt schrijft dat er steeds meer aanwijzingen zijn dat de dader van Pakistaanse afkomst is. De krant meldt dat op basis van onbevestigde bronnen. Eerder ging het gerucht dat de dader een Tsjetsjeen was.
Elan probeerde dit 30 minuten op een Pool te framen.![]()
Jawel, maar toen had ik al plannen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh heb je niet in die groepschat ook meegelezen dan?
Zeg dat dan in die chat joh :squote:Op dinsdag 20 december 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel, maar toen had ik al plannen.
Nee, het zijn zelden niet-moslims.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ook niet heel logisch geweest. Behalve als het een ongeluk was
Bij West-Europees denk ik wel aan Arisch genot hoorquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, het zijn zelden niet-moslims.
En zoveel moslims hebben wij niet in Polen.
Maar er waren ooggetuigen geweest die een Oost-Europees uiterlijk hadden gespot.
Dat is dus hetzelfde als een west-europees uiterlijk, dat kan zoveel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |