Twente heeft verloren in blessuretijd. Karma is een bitch.quote:Op zondag 18 december 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dit voor Drizzt-achtige TT?
Als Drizzt een boer is kan t best klopp'nquote:Op zondag 18 december 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dit voor Drizzt-achtige TT?
Ja, ik wil haar ook wel uithoren over de anatomische werking van de hypothalamus hoor.quote:Op zondag 18 december 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Wat een leuke smalltalk jongens.
WAT even kijkenquote:Op zondag 18 december 2016 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente heeft verloren in blessuretijd. Karma is een bitch.
B-elftal speelde tegen Cambuur, beste.quote:Op zondag 18 december 2016 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Van ajax winnen blijkt niets waard als ze verliezen van cambuur natuurlijk
Lijkt me ook wel ja. Denk dat je bij zo'n geneeskunde studie het niet gaat redden met elk weekend flink uitgaan en allesquote:Op zondag 18 december 2016 00:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik vind het vooral echt veel stof, moet daar nog wel aan wennen qua plannen enzo. Toch meer zelfstudie dan ik altijd van de middelbare gewend was natuurlijk
Maar qua moeilijkheid valt het me tot nu toe mee
Ah nice hoor, wat voor werk doe je?
Toptalentenquote:Op zondag 18 december 2016 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Van ajax winnen blijkt niets waard als ze verliezen van cambuur natuurlijk
B-elftal even speeltijd geven en daarna focussen op eredivies, best wat ajax kan doen eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2016 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
B-elftal speelde tegen Cambuur, beste.
Geneeskunde ja, vind het echt leuk tot nu toe. Praktijk en theorie doen we nu al veel afwisselend dus dat is wel nice.quote:Op zondag 18 december 2016 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste jaar studie is meestal wel wat bijzonders haha. Voor mij welBevalt het een beetje? (Wat doe je ook al weer? Iets medisch toch?)
Gaat prima hier. Wel een huisgenoot die nu echt weer naar huis verhuist, zijn broer komt weer terug van zijn 5 maanden in de US. Ook een goeie gast, maar zijn broertje is wel snel een goed onderdeel geworden hier
Vibes voor je zaterdagavond:
quote:Op zondag 18 december 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik wil haar ook wel uithoren over de anatomische werking van de hypothalamus hoor.
Nwuh, het is altijd als een serieuze prijs beschouwd.quote:Op zondag 18 december 2016 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
B-elftal even speeltijd geven en daarna focussen op eredivies, best wat ajax kan doen eigenlijk
Oh hij heeft al kopie van de huissleutel, die komt minstens wekelijks langsquote:Op zondag 18 december 2016 00:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geneeskunde ja, vind het echt leuk tot nu toe. Praktijk en theorie doen we nu al veel afwisselend dus dat is wel nice.
Oh dat is minderToch proberen contact te houden dan.
Anderson
[..]
Ik ga zo even de beelden aanzetten van NOS Eredivisie.quote:Op zondag 18 december 2016 00:38 schreef Elan het volgende:
Arbitrage is wel weer meer dan walgelijk dit weekend tot nu toe.
Loepzuiver doelpunt van Utrecht afgekeurd en ook meneer Higler floot waardeloos.
Gelukkig ben ik daar ook niet zo vanquote:Op zondag 18 december 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel ja. Denk dat je bij zo'n geneeskunde studie het niet gaat redden met elk weekend flink uitgaan en alles![]()
Klantadviseur bij Vodafone. Slechtbetaald maar leuke collegas enzo, dus dat doet veel goed
Wat doe je zoals qua praktijk in je eerste jaar?quote:Op zondag 18 december 2016 00:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geneeskunde ja, vind het echt leuk tot nu toe. Praktijk en theorie doen we nu al veel afwisselend dus dat is wel nice.
Oh dat is minderToch proberen contact te houden dan.
Anderson
[..]
In een winkel?quote:Op zondag 18 december 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
Klantadviseur bij Vodafone. Slechtbetaald maar leuke collegas enzo, dus dat doet veel goed
Uiteindelijk wil je een schaal, toch?quote:Op zondag 18 december 2016 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nwuh, het is altijd als een serieuze prijs beschouwd.
Nee, gelukkig niet zeg. Klantenservice. Nu ik een half jaar in contact sta met winkelmedewerkers weet ik wel dat dat echt achterlijk volk is wat ander werk moet gaan zoeken, man manquote:
Waarom kan je geen schaal én beker winnen?quote:Op zondag 18 december 2016 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil je een schaal, toch?
Ik citeer hiermee eigenlijk een vriend die onder de schaduw van de ArenA is opgegroeid, maar ach
Maar je kan ze ook geen van beiden winnenquote:Op zondag 18 december 2016 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kan je geen schaal én beker winnen?
Dat klopt. Heb je nog meer open deuren?quote:Op zondag 18 december 2016 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je kan ze ook geen van beiden winnen
Daar is Stijn dan ook getuige van over 5 maandenquote:Op zondag 18 december 2016 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je kan ze ook geen van beiden winnen
We hebben technische vaardigheid lessen, en communicatielessenquote:Op zondag 18 december 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe je zoals qua praktijk in je eerste jaar?
Tofquote:Op zondag 18 december 2016 00:44 schreef Kauai het volgende:
[..]
We hebben technische vaardigheid lessen, en communicatielessen
Communicatielessen van het eerste jaar hebben we nu allemaal al afgerond, en heb daar donderdag een toets van. Dan leer je hoe je een beginnend gesprek kan voeren met patiënten (en in het eerste jaar is dat dan vooral hoe je praat met mensen die bij de huisarts komen. Dus kan heel breed zijn)
Bij technische vaardigheid is het dingen als bloeddruk meten, hoe je de bijvoorbeeld de buik, gewrichten of spieren onderzoekt en we hadden laatst een lesje EHBO cursus.
Denk jij srs Fey kampioen,?quote:Op zondag 18 december 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is Stijn dan ook getuige van over 5 maanden
De neurologie of oncologie lijkt me wel tof, maar de coschappen beginnen in jaar 3quote:Op zondag 18 december 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof![]()
Heb je zelf al idee welke richting je interessant lijkt?
Nah, denk dat Ajax hem pakt. Mja, je weet het nooit he. Je kan niet anders dan zeggen dat deze reeks overtuigend is geweest. Denk alleen wel dat het een fout gaat zijn als hij Vermeer weer laat keepen na de winterquote:
Dat sowieso jaquote:Op zondag 18 december 2016 00:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
De neurologie of oncologie lijkt me wel tof, maar de coschappen beginnen in jaar 3
Kan zo m'n mening veranderen
PVV-stemmers (en VNL FvdD etc.)zijn voor een absolute democratie zonder restricties omdat ze dan als meerderheid de absolute macht krijgenquote:Op zondag 18 december 2016 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klopt. Heb je nog meer open deuren?
John van de Brom deed een luiaard naquote:Op zondag 18 december 2016 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente heeft verloren in blessuretijd. Karma is een bitch.
Klopt klopt, dus dat zie ik allemaal nog welquote:Op zondag 18 december 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso jaJe hebt ook echt zoveel richtingen natuurlijk binnen de geneeskunde
Denk ik ook.quote:Op zondag 18 december 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, denk dat Ajax hem pakt. Mja, je weet het nooit he. Je kan niet anders dan zeggen dat deze reeks overtuigend is geweest. Denk alleen wel dat het een fout gaat zijn als hij Vermeer weer laat keepen na de winter
Dat had het gesprek wel een leuke plottwist gegeven.quote:Op zondag 18 december 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik wil haar ook wel uithoren over de anatomische werking van de hypothalamus hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |