Ik ben vandaag lekker een dagje me-to-we geweest! Eerst gewinkeld, toen naar vrienden zonder kinderen in een bijzonder kindonvriendelijk huis (ze wonen op 75m2, verdeeld over 5 etages) en daarna nog naar een verjaardag geweest.
En S. heeft een geweldige dag gehad. Flirten met de kassieres, knuffelen en klimmen op de bank van onze vrienden en met opa geknuffeld op de verjaardag. Ik laat behalve nachtelijke escapades (van lange tijd terug) niet veel voor S. Wij hebben nu eenmaal een vrij druk sociaal leven waar we beide van houden en S. is daar helemaal in meegegroeid.
GM, wat fijn dat het nu beter lijkt te gaan!
Madivi, wat een bezoekje zo, kan me voorstellen dat je liever hebt dat je vriendin naar jou komt! Wel een hele lieve foto van je mannen samen! Dat lijkt me het mooiste van een tweeling

Chanty, fijne vakantie nog en beterschap voor je grote!
Groofs, fijn om te lezen dat het weer beter gaat met jou/jullie! Nog maar een paar weken en dan zijn alle feestdagen weer voorbij. Heerlijk kan die rust dan zijn, hè?
Nazil, gewoon kijken wat goed voelt voor jou. Prikjes verzetten kan altijd.
Ikke, fijn dat het werkweekend zo goed ging.
Mies, balen van het sprongetje/regeldagen. Maar als het goed is wordt je kind dus geüpgrade en krijg je dadelijk allemaal hippe features!
Miezz, oorbellen zijn je beste vriend, er zit niets anders op