Ja dan zijn de meeste mannen nog hormonenbommetjes. Zoek een oudere man van in de 30.quote:
Hey Marit, Ik ben SpecialK. Wil je seks met me?quote:
Haha, ik mag toch hopen dat ik meer kan dan alleen neuken ja x) Maar ja, we hebben het vaak we over verschillende dingen, waarin dus ook andere kanten van mezelf langskomen. Ik moet bekennen dat ik inderdaad wel ook heel makkelijk over seks praat, ik vind seks zelf ook erg leuk en belangrijk en dus ook belangrijk dat er over gepraat kan worden. Maar dat betekent niet dat dat het enige is waar ik over kan praten haha.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Allures het volgende:
Hoe presenteer je jezelf? Doe je ook je best om andere kanten van jezelf te laten zien? Heb je leuke andere kanten? Flirt je op ee b heel seksuele manier? Praat je veel/makkelijk over seks?
Op de universiteit, studentenvereniging, vrienden van vrienden.... Gemiddeld 26 denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:12 schreef madam-april het volgende:
Waar ontmoet je die jongens? Hoe oud zijn ze gemiddeld?
Dat is makkelijk gezegd! Maar het gebeurt eigenlijk heel weinig dat mannen wel willen wachten. En degenen die dat eventueel zouden willen, zijn vaak net degenen die ik dan weer niet zie zitten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:14 schreef KaBuf het volgende:
Ik niet hoor. Daten?
OT: gewoon een paar dates wachten. Als zij niet willen wachten, zijn ze het (jou) niet waard. Simpel
Goed advies!quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:14 schreef Woelwater het volgende:
Blijkbaar ben je niet leuk genoeg voor een relatie maar qua uiterlijk wel te doen.
Pics om te beoordelen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:17 schreef rosannemarit het volgende:
[..]
Haha, ik mag toch hopen dat ik meer kan dan alleen neuken ja x) Maar ja, we hebben het vaak we over verschillende dingen, waarin dus ook andere kanten van mezelf langskomen. Ik moet bekennen dat ik inderdaad wel ook heel makkelijk over seks praat, ik vind seks zelf ook erg leuk en belangrijk en dus ook belangrijk dat er over gepraat kan worden. Maar dat betekent niet dat dat het enige is waar ik over kan praten haha.
Excuus als dat zo overkomt, ik dacht niet dat het relevant zou zijn om mijn voorkeur over mannen er bij te noemen aangezien het geen contactoproep isquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef Harmankardon het volgende:
Ik lees dat die jongens aandacht hebben voor jou, maar lees niks over jouw voorkeuren en instelling. Het lijkt haast of je date met iedere kerel die je uitvraagt
Als ik een "vaste scharrel" heb dan zien we elkaar meestal zo 1, 2 x in de week.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:18 schreef Veldmedewerker het volgende:
Hoe veel van die 'dates' heb je zo in de maand?
Ik snap je punt. Weet niet of het te kritisch is, maar de meeste van mijn afgelopen scharrels kennen elkaar niet, dus ik denk niet per se dat het een kwestie van "bekend staan als" isquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:23 schreef Veldmedewerker het volgende:
Zomaar een gokje hoor, maar als ik het zo een beetje inschat sta je inmiddels wel bekend als makkelijke scharrel..
Zoiets blijft niet onopgemerkt natuurlijk.. En dan staan er op een gegeven moment niet meer zoveel te trappelen om met jou serieus te gaan doen?
Of ben ik nu te kritisch.
Niet meer scharrelen dus en pas weer daten als je een potentieeltje ontmoet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:23 schreef rosannemarit het volgende:
[..]
Als ik een "vaste scharrel" heb dan zien we elkaar meestal zo 1, 2 x in de week.
Als ik niet aan het scharrelen ben heb ik eens een date als het zo uitkomt, maar dat zal max. 1 x in de maand zijn.
Oké, maar stel ik ontmoet iemand die ik potentieel interessant vindt, we daten een keer en de eerste date is leuk/gezellig (dit is wat er meestal gebeurt). Als ik er nu voor kies om inderdaad niet te gaan scharrelen, een beetje afstand te bewaren en zeker niet te snel op fysieke behoeftes reageer, dan houdt het hier eigenlijk gewoon op.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:27 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Niet meer scharrelen dus en pas weer daten als je een potentieeltje ontmoet.
Gewoon zoenen kan opwindend genoeg zijn om de zin-in-meer gaande te houden. Sex maakt dat gemakkelijk stuk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:30 schreef rosannemarit het volgende:
[..]
Oké, maar stel ik ontmoet iemand die ik potentieel interessant vindt, we daten een keer en de eerste date is leuk/gezellig (dit is wat er meestal gebeurt). Als ik er nu voor kies om inderdaad niet te gaan scharrelen, een beetje afstand te bewaren en zeker niet te snel op fysieke behoeftes reageer, dan houdt het hier eigenlijk gewoon op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |