Denk jij niet altijd aan sperma.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij perma moet ik aan sperma denken.
echt kanki domme marokkanen weerquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Op kamp noemde de Marokkaanse leerlingen de enige Afghaan op school "Afrikaantje". Toen ik ze erop attendeerde dat hij uit Azië kwam en zij uit Afrika keken ze mij nogal puzzelend aan.
Heb jij helemaal geen vrienden?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft de matiz.
http://nos.nl/artikel/214(...)s-en-schadelijk.htmlquote:Bijna een miljoen mensen in Nederland gebruiken antidepressiva terwijl ze dat beter niet zouden kunnen doen. Dat zegt epidemioloog en hoofdredacteur van het Geneesmiddelenbulletin Dick Bijl in Trouw.
Iets meer dan een miljoen mensen in ons land gebruiken antidepressiva, maar 98 procent heeft er geen baat bij, zegt Bijl op basis van meerdere onderzoeken. Veel mensen raken verslaafd en hebben last van bijwerkingen, zoals zelfmoordneigingen, emotionele afstomping en persoonlijkheidsveranderingen.
Slecht onderzoek
Dat zo veel mensen antidepressiva slikken, betekent volgens Bijl niet dat zij allemaal ernstig depressief zijn. "Nu is het zo dat iemand al wordt aangemerkt als depressief als hij twee weken last heeft van somberte of stemmingswisselingen, en minder is gaan eten of juist meer", zegt hij in de krant.
Middelen tegen depressies, psychoses en ADHD worden volgens Bijl veel te makkelijk en te lang voorgeschreven, terwijl er vaak geen gedegen onderzoek is gedaan naar de werkzaamheid.
Het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG) werkt aan betere hulp om mensen van de pillen af te krijgen. "Misschien hebben we onderschat hoe moeilijk dat is", laat de organisatie weten.
Misschienquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk jij niet altijd aan sperma.
haha flauw hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb jij helemaal geen vrienden?
(ok flauw)
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb jij helemaal geen vrienden?
(ok flauw)
oh even lezen danquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/214(...)s-en-schadelijk.html
voor de depressieve scers
Ik zou dat nooit gebruikenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze de enige Mustang die ze hier verkopen een viercilinder maken.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg prettig zijn, maar laten we het maar afwachten he.
De Mustang zou hier ook rond de 30k moeten zitten (De Ecoboost) Maar die is in America $23,000 en hier 55,000 euro
ik zuig gewoon pik en besef me dan hoe lekker het is om niet gay te zijn en dan kan ik weer even vooruitquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik depressief ben drink ik gewoon bier, aldus Niels.
Je mag niet met volle mond praten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zuig gewoon pik en besef me dan hoe lekker het is om niet gay te zijn en dan kan ik weer even vooruit
Alles voor de regering.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze de enige Mustang die ze hier verkopen een viercilinder maken.
STUUR DIE FOTOquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:32 schreef Che_ het volgende:
Ik hou niet van dm'en jongens wanneer leren jullie dat eens
Beseffen is geen wederkerend werkwoordquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zuig gewoon pik en besef me dan hoe lekker het is om niet gay te zijn en dan kan ik weer even vooruit
shit, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beseffen is geen wederkerend werkwoord
awwwquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waren wel mijn niggers, kreeg bloemen en snoep van ze toen ik wegging.
Ik ga me hier zo hard op vingeren, brbquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
shit, je hebt gelijk.
op mijn plek gezet.
Precies, nu heeft zo'n mustang echt 0 sex-appeal terwijl het wel een mooie bak is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Alles voor de regering.
Echt bullshit, je ziet ze ook nooit rijdenWant wie wil er nou een Mustang viercilinder.
Oké die Ecoboost blokjes in de Fiesta of de Focus zijn heel behoorlijk, maar een Mustang moet gewoon roffelen.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beseffen is geen wederkerend werkwoord
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga me hier zo hard op vingeren, brb
Klopt, die Mustang is echt een mooie bak. Zie er vrij veel van dit model in terug trouwens:quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Precies, nu heeft zo'n mustang echt 0 sex-appeal terwijl het wel een mooie bak is.
Had hier gepost tijdje terug, zoek ffquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je stelt me teleur als je die pic niet stuurt
K mij nietquote:
hardop gadverdamme gezegdquote:
dm dan ik wil niet zoekenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Had hier gepost tijdje terug, zoek ff
Kreeg ban dus is haar, 100% legit
quote:
Broederquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik zal je eens hard laten liegenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik loog braddie, ik loog echt zo hard
Vind jou opeens heel goorquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry meesteres, succes met vingeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |