Ik ga me hier zo hard op vingeren, brbquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
shit, je hebt gelijk.
op mijn plek gezet.
Precies, nu heeft zo'n mustang echt 0 sex-appeal terwijl het wel een mooie bak is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Alles voor de regering.
Echt bullshit, je ziet ze ook nooit rijdenWant wie wil er nou een Mustang viercilinder.
Oké die Ecoboost blokjes in de Fiesta of de Focus zijn heel behoorlijk, maar een Mustang moet gewoon roffelen.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beseffen is geen wederkerend werkwoord
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga me hier zo hard op vingeren, brb
Klopt, die Mustang is echt een mooie bak. Zie er vrij veel van dit model in terug trouwens:quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Precies, nu heeft zo'n mustang echt 0 sex-appeal terwijl het wel een mooie bak is.
Had hier gepost tijdje terug, zoek ffquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je stelt me teleur als je die pic niet stuurt
K mij nietquote:
hardop gadverdamme gezegdquote:
dm dan ik wil niet zoekenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Had hier gepost tijdje terug, zoek ff
Kreeg ban dus is haar, 100% legit
quote:
Broederquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/214(...)s-en-schadelijk.html
voor de depressieve scers
Ik zal je eens hard laten liegenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik loog braddie, ik loog echt zo hard
Vind jou opeens heel goorquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry meesteres, succes met vingeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |