vind het alleen leuk als inso en fokkie en jc posten enzoquote:
Het is hier wel een stukje drukker dan GRTD. (aan je posthistorie te zien ookquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
vind het alleen leuk als inso en fokkie en jc posten enzo
Lol, al die kontenlikkerij hier, pfoe.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik drink geen bier
Ik vind je praatjes zeer vermakelijk, je zou stotteren als ik echt langs kwam
Andere wereld hier, we hangen niet met tata's
jullie komen hier beiden over als twee kneuzen geen zorgen we vinden iemand niet stoerder dan de anderquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef wickedmen het volgende:
Che_ lijkt me echt zo'n Bijlmerheld die na een 1 vs 1 fittie komt met al zijn vriendjes
Vergeet je niet te vermelden hoe onzeker hij irl is?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef wickedmen het volgende:
Che_ lijkt me echt zo'n Bijlmerheld die na een 1 vs 1 fittie komt met al zijn vriendjes
Braddie die niet doet wat ie zegt, mind blownquote:
Downies on top enzoquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:48 schreef Crip het volgende:
[..]
jullie komen hier beiden over als twee kneuzen geen zorgen we vinden iemand niet stoerder dan de ander
Ik heb geen vriendenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef wickedmen het volgende:
Geen zorgen. Hij komt op mij over als de user die het meest zelfverzekerd isquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:48 schreef Geeltand het volgende:
[..]
Vergeet je niet te vermelden hoe onzeker hij irl is?
Zou jij ook doen als je vrienden had.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef wickedmen het volgende:
inso is een schatjequote:Op zaterdag 17 december 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
inso is wel de enige die ik wel oke vind
Hoezo?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Moet altijd aan Inso denken als ik iets over het Britse koningshuis zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |