Ze worden toch in het eindeloze herhaald, beter breng je een boek uit.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:54 schreef Kurovski het volgende:
Ik hou me nog in met m'n uitspraken.
Wij hebben nooit zoveel gespreksstof nodig tochquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey sexy
Mozy vroeg al whatsup dus ja oké goed gesprek weer
Laat je een keer gaan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:54 schreef Kurovski het volgende:
"Niels zijn legendarische quotes"quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze worden toch in het eindeloze herhaald, beter breng je een boek uit.
ga je gang heb je weer iets nieuws om tegen aan te kijken als tardis en aber je quotenquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:54 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een strontwerk is dat.
wie doen dat? kinderachtig zegquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Klopt. Ben al naakt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wij hebben nooit zoveel gespreksstof nodig toch
Telefoon ook?quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
Voor je het weet laat hij je pc crashen.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Babystemmetje erbij was niet echt opwindend.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Babystemmetje erbij was niet echt opwindend.
quote:
Dat doet er niet toe, maar als Niels niet meer mag posten, zullen zijn uitspraken nog altijd in leven blijven. Die man draagt nog iets bij aan de SCquote:
You might be able to order the book at Amazon.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
In deze SC mag je gewoon Nederlands praten hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
You might be able to order the book at Amazon.
Maar ik wil de gesigneerde uitgavequote:Op zaterdag 17 december 2016 18:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
You might be able to order the book at Amazon.
Was niet waar, heb drie lagen aan en lig onder dekentje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |