dacht ehtniet prettig aubergine is zo sponzigquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
die bedreigde iedereen en schoof aubergines in zijn reet.
Heb RickoKun keer op lowlands gemeet. Goeie gastquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
RickoKun deed gekkie maar is redelijk normaal. Beetje typetje idee.
Dagdag was legit zo gek als een deur volgens mij. Die deelde dagdagpunten uit die je voor niks kon inwisselen en heeft het kaste-systeem ingevoerd wat tussen 2008-2010 in KLB heersde.
Yeah me too. En heb ook zin om psychoanalyses van de koude op willekeurige users hier los te laten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:08 schreef Mozy het volgende:
Ineens ziek veel zin om mijn tanden te poetsen.
Moet nog eten, m'n date is laatquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was niet waar, heb drie lagen aan en lig onder dekentje.
Wat heb je gegeten
met the weeknd op de achtergrondquote:
Gvdquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:10 schreef Geeltand het volgende:
[..]
Yeah me too. En heb ook zin om psychoanalyses van de koude op willekeurige users hier los te laten.
Vind jou een toffe gast btw, je verdient beter dan hoer Chai.
Ricko is legit aardige vent hoor. Lul sporadisch met hem op fb.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb RickoKun keer op lowlands gemeet. Goeie gast
jajajaquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
met the weeknd op de achtergrond
Ik zie allemaal word documenten door mijn inbox vliegen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:10 schreef Geeltand het volgende:
[..]
Yeah me too. En heb ook zin om psychoanalyses van de koude op willekeurige users hier los te laten.
Vind jou een toffe gast btw, je verdient beter dan hoer Chai.
Vergeet niet om tr's te zettenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:12 schreef Geeltand het volgende:
Even wat diagnoses stellen en mensen onzeker noemen. Ik ben totaal niet voorspelbaar.
oke fylaxquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vergeet niet om tr's te zetten
Ja wtfquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zie allemaal word documenten door mijn inbox vliegen.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht ehtniet prettig aubergine is zo sponzig
Da isquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik WM moet geloven jouw kut ook.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
van Gerwen gaat eruit vanavond.
Chai plsquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:12 schreef Geeltand het volgende:
Even wat diagnoses stellen en mensen onzeker noemen. Ik ben totaal niet voorspelbaar.
godver mijn schoonmoeder vindt mij straks nog raar.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeltandquote:
Ik krijg nu genoeg aandacht en mensen quoten me enz., dus nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hehheheh echt snap niet hoe ze zo famous isquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
haar hoofd in dat spiegeltje links rond 18:28![]()
Ik zit op telefoon in de reclame van masterchef Junior. En heb trage cheapo phone, dus 3 accs is wel heel knap dan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chai pls
3 acc's niet te veel van het goeie?
ja en dat moet natuurlijk OVERAL en ALTIJD herhaald wordenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
hehheheh echt snap niet hoe ze zo famous is
naja jawel ze is gewoon als een van de eersten begonnen
in MIJN tijd was dit er NOG NIET dus ja ik dacht waarom niet IK hequote:Op zaterdag 17 december 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en dat moet natuurlijk OVERAL en ALTIJD herhaald worden![]()
![]()
Is dat niet het doel van een scquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:14 schreef Geeltand het volgende:
[..]
Ik krijg nu genoeg aandacht en mensen quoten me enz., dus nergens voor nodig.
volgens MiVer zijn er users met zijn .rarquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht ehtniet prettig aubergine is zo sponzig
Best raar dat we nog naar haar blijven kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
in MIJN tijd was dit er NOG NIET dus ja ik dacht waarom niet IK he
ik was de EERSTE van NEDERLAND
heb ook een .rar met fok dicksquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
volgens MiVer zijn er users met zijn .rar
ja ik weet ook nie wrmquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Best raar dat we nog naar haar blijven kijken
Dat klopt, dus daarom word ik mad als ik er niet op mij gereageerd word en ga ik TR roepen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dat niet het doel van een sc
Hallo als ik hier soms kijk en de onzin lees die meerdere uren wordt gepost met incrowd grapjes inclusief vraag ik mij af of deze sc niet voornamelijk bestaat uit leden die eigenlijk gewoon niks anders te doen hebben de hele tijd
SC is meer dan je alleen vervelen. Het draagt er wel aan bij.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dat niet het doel van een sc
Hallo als ik hier soms kijk en de onzin lees die meerdere uren wordt gepost met incrowd grapjes inclusief vraag ik mij af of deze sc niet voornamelijk bestaat uit leden die eigenlijk gewoon niks anders te doen hebben de hele tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |