quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Het proces van naar de klote gaan door een drankverslaving?
Je bent letters aan het omhusselen, leg de fles maar weer neer. Of beter pak 'm op en log je uit.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
PM 'm maar om het proces te versnellen als je het zo vervelenld vind.
Niels wordt vaker gequote dan een tong80, dat zegt ook wel iets.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel mooi in het rijtje Iwanius en Tong passen. Maar dacht zeg het niet.
Echt?quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niels wordt vaker gequote dan een tong80, dat zegt ook wel iets.
Hnnnggquote:
Mortaxx en ik hebben niet zo'n zin in cafe de Vink.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niels wordt vaker gequote dan een tong80, dat zegt ook wel iets.
zou hem voor zn kop slaan als hij zo popcorn zou eten naast me in de biosquote:
wij zijn voor elkaar gemaakt volgens mijquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:50 schreef Crip het volgende:
ik noem mn vriendjes ook altijd meester
ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Oh nou schijnbaar ben ik de enige die hem niet kent.
Heb ik een keer gedaan op een bepaald hoogtepunt. Was een beetje een gemeen grapje.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:50 schreef Crip het volgende:
ik noem mn vriendjes ook altijd meester
Oh, dan blijf ik wel thuis vandaagquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mortaxx en ik hebben niet zo'n zin in cafe de Vink.
Welk bepaald hoogtepunt?quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik een keer gedaan op een bepaald hoogtepunt. Was een beetje een gemeen grapje.
Rustig maar hoor, hij is al doodquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
zou hem voor zn kop slaan als hij zo popcorn zou eten naast me in de bios
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |