SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 3% gewijzigd door Tagliano op 17-12-2016 18:22:14 ]Oh.
Goede zaadvragende ogen die linker welquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:23 schreef Bieberrr het volgende:
[ afbeelding ]
Is die linker er nog bij dit jaar ofwat?
Die rechter is inmiddels verslaafd aan drugs en kanjer lelijkquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede zaadvragende ogen die linker wel
Zou die rechter ook wel goed raken KOEKOEK
Pics van hoe ze er nu uitziet?quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die rechter is inmiddels verslaafd aan drugs en kanjer lelijk
Niet eerder als minister van volksgezondheid en welzijn, gezien de gemiddelde darter.. ?quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:22 schreef Falco het volgende:
Darten is een sport. Edith Schippers is als minister van Sport aanwezig bij dit evenement
Twijfelgeval, ditquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:02 schreef tjaptjoep het volgende:
EDITH, LAAT JE TIETEN ZIEN, LAAT JE TIETEN ZIEN
zijn ook tepels die Paxcon kan waarderen verboden?quote:
sowwwwwquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die rechter is inmiddels verslaafd aan drugs en kanjer lelijk
Ik denk dat je prima weet waar de grens ligtquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zijn ook tepels die Paxcon kan waarderen verboden?
Getekende tepels mogen niet weet ik toevallig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zijn ook tepels die Paxcon kan waarderen verboden?
Dat was de wrat van Dolberg.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag nog altijd een tepel op dat gifje.
Kort kapselquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:27 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
sowwwww
wat is er met haar gebeurd
https://www.instagram.com/itskellydonegan/
Die kan ik zo niet vinden via mobielquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pics van hoe ze er nu uitziet?
Getekende penetratie ook nietquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Getekende tepels mogen niet weet ik toevallig.
Uh, oké.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Getekende penetratie ook niet
Heb je die nog ergens?quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh, oké.
- GGMM tegen Hermione
https://www.instagram.com/p/BNRZfD_DLqx/quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kan ik zo niet vinden via mobiel
Matig voedsel man die Italiaanse keuken.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker man maar wel op z'n Italiaans hè niet dat supermarkt vreten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ritchie Burnett doet niet meequote:Op zaterdag 17 december 2016 18:31 schreef Szura het volgende:
Doet Snuifgod eigenlijk mee dit toernooi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Tagliano op 17-12-2016 18:32:59 ]
Doe je niks aan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:31 schreef luckass het volgende:
[..]
met deze instelling blijf je 55kg
Vind haar ook niet lelijk ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BNRZfD_DLqx/
Zij is geen drug addict hoor.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:32 schreef Toto69 het volgende:
Bij darts is dat een sportmaaltijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ViesdikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Bizar weinig sausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze pot boeit me niet heel erg, maar Feyenoord-Vitesse zal ik zo wel even aanzetten op de tv.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kapsalon kan me niet bekoren.
Ik kijk voetbal liever ol het grote scherm.
Ja, twee bepaalde FOK!kers hebben deze snapshot stiekem van mij genomen tijdens een potje darten op TV.quote:
1.87 84 kgquote:
Ik kijk ff hoe Manchester het doet, misschien zap ik zo weer terug.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze pot boeit me niet heel erg, maar Feyenoord-Vitesse zal ik zo wel even aanzetten op de tv.
Alleen mayo is wel wat saai bij de patat, en dat moet je ernaast gooien.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, twee bepaalde FOK!kers hebben deze snapshot stiekem van mij genomen tijdens een potje darten op TV.
#viesdikquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, twee bepaalde FOK!kers hebben deze snapshot stiekem van mij genomen tijdens een potje darten op TV.
[..]
1.87 84 kg
Wat drink je erbij ouwe reusquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
1.87 84 kg
Lekker kooltje Zlatanquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kijk ff hoe Manchester het doet, misschien zap ik zo weer terug.
Wees blij dat ze die frikandellen niet in je anus hebben gestoken.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
1.87 84 kg
De Aziaten bij de cafetaria weten niet wat ze doenquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen mayo is wel wat saai bij de patat, en dat moet je ernaast gooien.
Ik heb zo'n gevoel dat je uit een klein dorp komt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De Aziaten bij de cafetaria weten niet wat ze doen
Gewoon satésaus en uitjes ook bij doenquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou nee dit was in Groningenquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:36 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat je uit een klein dorp komt.
Maar wel goddelijk lekkere frikandellen zo te zien.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mensen die dat doen moeten ze preventief... ja dat mag je niet zeggen maar jullie snappen wat ik bedoelquote:
Pindasaus > satésausquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon satésaus en uitjes ook bij doen
Doet pax altijd bij jou toch?quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wees blij dat ze die frikandellen niet in je anus hebben gestoken.
Wat een poëtisch hoogstandje. Go go go Benitoquote:
Satésaus is wel orgasmemateriaal jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon satésaus en uitjes ook bij doen
Weinig mis mee inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wel goddelijk lekkere frikandellen zo te zien.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Getekende tepels mogen niet weet ik toevallig.
Zeer zeker niet. Satésaus is dikker zoals wijko satésaus en pindasaus is lichter van kleur en bevat stukjes nootquote:
satesaus is smerigquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Satésaus is wel orgasmemateriaal ja
[..]
Weinig mis mee inderdaad
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat een poëtisch hoogstandje. Go go go Benito
Stukjes nootquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Satésaus is dikker zoals wijko satésaus en pindasaus is lichter van kleur en bevat stukjes noot
Yesquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:38 schreef Bieberrr het volgende:
Is het verplicht om met 'nette' schoenen te spelen?
Jup, spijkerbroek mag ook nietquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:38 schreef Bieberrr het volgende:
Is het verplicht om met 'nette' schoenen te spelen?
uh okequote:Op zaterdag 17 december 2016 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benito staat weer viesver achter
Wat? Pindasaus is een satésaus. Er is geen satésaus als soort.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Satésaus is wel orgasmemateriaal ja
[..]
Weinig mis mee inderdaad
Ga maar eens naar Indonesië op vakantie dan proef je pas goddelijke pindasaus.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stukjes noot![]()
Dan ben je niet goed hoor
85 in je eigen leg, neuh is niksquote:
Huh?quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Pindasaus is een satésaus. Er is geen satésaus als soort.
Die kan je ook zelf makenquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ga maar eens naar Indonesië op vakantie dan proef je pas goddelijke pindasaus.
Van mij welquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen ze niet in gewoon een mooi overhemd spelen?
Deze man snapt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:40 schreef Smoofie het volgende:
Satesaus kan een ketjapsaus zijn, een pindasaus zijn of zelfs een soort chiliachtige saus zijn.
Que, had ik de verkeerde gequote dan. Ik zit mobielquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik zei alleen dat ik satésaus lekker vind
Ik denk het jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Que, had ik de verkeerde gequote dan. Ik zit mobiel…
Dit is al een avondsessiequote:Op zaterdag 17 december 2016 18:43 schreef Tagliano het volgende:
Nog even en de avondsessie begint te laat
Ik denk dat hij beter is in het opeten ervan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou Shah goede satésaus kunnen maken?
Ik zap nu weg.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:43 schreef Tagliano het volgende:
Jullie zijn uiteraard niet verplicht te kijken mensen
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
Denken jullie dat Van Gerwen kan winnen van Snook of Viljanen? Altijd lastig zo'n eerste ronde met het korte format.
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
Denken jullie dat Van Gerwen kan winnen van Snook of Viljanen? Altijd lastig zo'n eerste ronde met het korte format.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik sluit niks uit, was het vorig jaar dat MvG het moeilijk had tegen die dikke mof?quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
die kan van iedereen winnen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
Pics?quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het nichtje van MvG lust ook penne maar dan op zijn Grieks.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste partij van de avond. Geen idee, ergens tussen 22-23?
Viljanen gaat winnen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
Gelukkig.quote:
Henderson en Klaasen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een legendarische sudden death tussen een walvis en een pedofiel
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:51 schreef tja77 het volgende:
1 uur en 20 minuten om die zaal leeg en schoon te krijgen. Laat de poetsmiepen maar komen.
Waarom houd je dit bij?quote:
Dat eindbaas vindenquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij bent echt een eindbaas met excel.
Welke?quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:53 schreef luckass het volgende:
tijd voor een afleveringetje Black Mirror
In principe houd ik voornamelijk een statistiekenbankje bij over het toernooi en 'organiseer' ik een toto. Dit heb ik er zelf bij in elkaar gezet.quote:
Stijn is fan van hem.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:55 schreef DeHovenier het volgende:
Bunting vanavond
Met zn kutvogelliedje
Hij schaamt zichquote:
Het kan alle kanten op zonder medicatiequote:Op zaterdag 17 december 2016 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken jullie dat Van Gerwen het lastig gaat krijgen vanavond?
Lastig? Weet ik niet, maar ik verwacht wel wat opstartproblemen, en een tegenvallend gemiddelde.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken jullie dat Van Gerwen het lastig gaat krijgen vanavond?
Die nemen wij niet meer serieus nu.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Darten is volgens NOC-NSF helemaal geen topsport.
Kabinet?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook niet wat het k-woord is
4 stuksquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ik neem een shotje iedere keer als Schippers sport zegt.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het kan alle kanten op zonder medicatie
Wil je ons dood hebben?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ik neem een shotje iedere keer als Schippers sport zegt.
Victor Reinierquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:07 schreef DeHovenier het volgende:
Wie is die brillemans?
Links naast Co.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |