quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:21 schreef PSVCL het volgende:
Jongeren die dit soort types als idool hebben:
Jij bent gewoon een softe kut. En een pussy.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet om 't één of ander hoor, maar ben ik nou de enige die dit idioot vindt?Grof geblaf recht in je gezicht?
Het is geen kwestie van een dikke huid kweken, maar een kwestie van beschaving. En ook jij lijkt wat te missen op dit gebied. Jammer.quote:Op zondag 18 december 2016 17:38 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een softe kut. En een pussy.
Misschien moet je eens een dikkre huid kweken.
Morality is a spookquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee de atheïstische normen en waarden ( wat eigenlijk niet eens bestaat,want wie bepaalt dat voor een atheist)
Dat mag ,gelukkig denk niet iedereen zo anders hadden we een chaotische wereld gehad.quote:Op zondag 18 december 2016 20:36 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Inderdaad, Ik laat mijzelf niet onderwerpen aan niet bestaande concepten.
Domme psychopaten jaquote:Op zondag 18 december 2016 20:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat mag ,gelukkig denk niet iedereen zo anders hadden we een chaotische wereld gehad.
Mensen hebben leiding nodig.(God)
God heeft daar niks mee te makenquote:Op zondag 18 december 2016 20:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Schaf de wetten enzo maar af, geen politie meer.
En kijk wat er gebeurd
Mensen kunnen prima zichzelf regeren.quote:Op zondag 18 december 2016 20:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat mag ,gelukkig denk niet iedereen zo anders hadden we een chaotische wereld gehad.
Mensen hebben leiding nodig.(God)
Hiphop is één van de weinige mooie zaken die uit dat schijtland is gekomen. Het is dan ook muziek uit een traditie van mensen die weten wat een schijtland het is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Vraagje: als ik naar bijv. rappers kijk en luister, dan heb ik het gevoel dat er iemand in mijn gezicht aan het schelden is.
Misschien heel raar maar ik word daar gestressed van. Sterker nog: ik word er kwaad van. Een brok doffe ellende en negativiteit krijg je naar je toegeslingerd, helaas 'opgeleukt' met zwaar ordinaire dames.
VRESELIJK. Volslagen doorgeslagen.
Wat dit punt betreft heb ik toch liever die terughoudendheid van de islam.
!!
Dat er geen atheïstische normen en waarden bestaan, klopt. Atheïsme is namelijk niet iets dat aan mensen wordt opgelegd; dat met de paplepel wordt ingegoten. Geen indoctrinatie, maar gezond verstand én normale opvoeding. Zo leer je ook de normen en waarden.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee de atheïstische normen en waarden ( wat eigenlijk niet eens bestaat,want wie bepaalt dat voor een atheist)
Het gaat om de boochap van de Islam , niet over mensenquote:Op zondag 18 december 2016 22:03 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Hiphop is één van de weinige mooie zaken die uit dat schijtland is gekomen. Het is dan ook muziek uit een traditie van mensen die weten wat een schijtland het is.
Overigens zijn die terughoudende moslims in eigen land maar wat seksueel gefrustreerd, omdat ze nooit eens normaal met een meisje kunnen praten dat geen familielid is.
Die luisteren zelf ook gewoon hiphop en reggaeton terwijl ze fantaseren dat ze ook eens een twerkende chick voor zich hebben.
Schaf religie maar af. Zal wereldwijd een boel bloedvergieten schelen. En het zal ook heel wat onderdrukking schelen. En heel wat schending van mensenrechten. Heel wat vervolging. Heel wat achterstelling. Heel wat haat.quote:Op zondag 18 december 2016 20:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Schaf de wetten enzo maar af, geen politie meer.
En kijk wat er gebeurd
De boodschap van de islam is dat andersdenkenden minderwaardig vee is dat afgeslacht dient te worden.quote:Op zondag 18 december 2016 22:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het gaat om de boochap van de Islam , niet over mensen
Nee hoor dat staat nergens in de Koran, de boodschap van de Islamquote:Op zondag 18 december 2016 22:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De boodschap van de islam is dat andersdenkenden minderwaardig vee is dat afgeslacht dient te worden.
Ik kom hier later op terug , heb ff geen zin meer om te typenquote:Op zondag 18 december 2016 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schaf religie maar af. Zal wereldwijd een boel bloedvergieten schelen. En het zal ook heel wat onderdrukking schelen. En heel wat schending van mensenrechten. Heel wat vervolging. Heel wat achterstelling. Heel wat haat.
Gewoon democratische wetten en regels, gewoon universele mensenrechten. Geen religieuze indoctrinatie meer. Gaat haatzaaiers, geen extremisten, geen terroristen, geen eeuwenoude, achterhaalde denkbeelden die het handelen anno 2016 bepalen, geen discriminatie meer met de hand op de Bijbel of de Koran...
Wow... wat zou de wereld daar enorm van opknappen. Mensen die weer voor zichzelf gaan nadenken. Mensen die zichzelf kunnen zijn. Mensen die niet meer onderdrukt, gediscrimineerd, vervolgd of zelfs vermoord worden omdat ze behoren tot een minderheid waar de betreffende religie tegen ageert.
Dan heb je niet goed gelezen. Alles wat IS doet is namelijk letterlijk terug te leiden naar de koran.quote:Op zondag 18 december 2016 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee hoor dat staat nergens in de Koran, de boodschap van de Islam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |