Dat is logisch als atheist.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
ik kies amerikanisering over Islamisering any day.
Ik ben geen atheist.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is logisch as atheist.
Dieren gedrag boven menselijk gedrag verkiezen
Liever allebei niet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
ik kies amerikanisering over Islamisering any day.
Het is geen trolltopicquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Trolltopics moet je wat subtieler aanpakken anders hapt niemand.
quote:Juist een Islamisering van NL zou goed zijn.
Tuurlijk wel.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Je bent ook een kutuser.
Boeiend.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Sex in the lounge, girl I'm gon take you down
I'm gon have you screamin girl, they gon hear the sound of our
Sex in the lounge. I can't believe this is happenin to me girl, happenin to me girl
Stuk uit een lied van Nicki garbage
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Onze huis-moslimradicaal is weer actief hoor...
FOK! moet ophouden met dit soort mensen een podium bieden.
pighub voor types als jouquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:05 schreef Azpilicueta het volgende:
Krijgen we dan ook xgoat.com, goathub.com en goatgallore.com?
Jij reageert toch wel vaker rechts georienteerd?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Onze huis-moslimradicaal is weer actief hoor...
FOK! moet ophouden met dit soort mensen een podium bieden.
Nee, ik ga mijn eigen land niet uit om moslim-radicalen zoals jij te plezieren. Vertrek zelf maar. Je was aan het sparen, toch? Wil het een beetje lukken? Hopelijk heb je snel de financiën rond om definitief naar Marokko te vertrekken. Je zult niet gemist worden in Nederland - en evenmin op FOK!quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga lekker in noord korea of israel wonen.
Nee de atheïstische normen en waarden ( wat eigenlijk niet eens bestaat,want wie bepaalt dat voor een atheist)quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik ga mijn eigen land niet uit om moslim-radicalen zoals jij te plezieren. Vertrek zelf maar. Je was aan het sparen, toch? Wil het een beetje lukken? Hopelijk heb je snel de financiën rond om definitief naar Marokko te vertrekken. Je zult niet gemist worden in Nederland - en evenmin op FOK!
Verder mag een mod of admin zich buigen over de vraag of het acceptabel is dat je atheïsten gelijkstelt aan dieren.
Onzinquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:11 schreef Kaas- het volgende:
Onder een beetje fatsoenlijke islam mogen vrouwen immers niet langer achter het stuur zitten
Fijn dat je de belachelijkheid van je eigen opmerkingen nog even onderstreept.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee de atheïstische normen en waarden ( wat eigenlijk niet eens bestaat,want wie bepaalt dat voor een atheist)
Ik zei onder ''fatsoenlijke'' islam en dan is het wel zo. Gewoon Saudi-style, die begrijpen tenminste de ware islam. Veel minder verkeersdoden daar. Gauw hier invoeren.quote:
Ja, vrouwen zijn eigendom, mogen alleen onder een sluier naar buiten, mogen niet autorijden, mogen trouwen vanaf hun 12de en een verkachting telt niet als je met haar trouwt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De leer van de Islam = normen en waarden
Er is maar 1 Islam.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zei onder ''fatsoenlijke'' islam en dan is het wel zo. Gewoon Saudi-style, die begrijpen tenminste de ware islam. Veel minder verkeersdoden daar. Gauw hier invoeren.
Maar of het verstandig is?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er is maar 1 Islam.
Vrouwen mogen volgens die Islam gewoon autorijden
Nee nee, je snapt de islam niet. De Saudi's snappen het. Wie heeft er nou Mekka: de Saudi's of jij? Precies. Gauw die vrouwen achter het stuur weghalen, I'm with you bro. Prima plan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er is maar 1 Islam.
Vrouwen mogen volgens die Islam gewoon autorijden
Vrouwen achter het stuur, bloed op de muur?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee nee, je snapt de islam niet. De Saudi's snappen het. Wie heeft er nou Mekka: de Saudi's of jij? Precies. Gauw die vrouwen achter het stuur weghalen, I'm with you bro. Prima plan.
En eens per maand ergens bij de gaspedalen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen achter het stuur, bloed op de muur?
Saudi word gekaapt door een paar teringlijersquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee nee, je snapt de islam niet. De Saudi's snappen het. Wie heeft er nou Mekka: de Saudi's of jij? Precies. Gauw die vrouwen achter het stuur weghalen, I'm with you bro. Prima plan.
Het enige positieve aan het beleid van de Saudi's is dat er nog wel eens een zandaap onder de guillotine verdwijnt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Saudi word gekaapt door een paar teringlijers
Nee,waardevol.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:25 schreef Rezania het volgende:
Nou TS, zijn vrouwen eigendom onder Islam of niet?
Keer jij je nu af van de ware islam? Oei...quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Saudi word gekaapt door een paar teringlijers
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee,waardevol.
Ze worden bijv niet gebruikt als lustobject
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |