SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
De dames moeten een dweiltje op hun stoel leggenquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je weet tegen wie hij speelt?
[ afbeelding ]
Kerst- of feeststol?quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:08 schreef Tagliano het volgende:
Zo, twee plakjes stol om te genieten van deze wedstrijd
Dat vind ik echt vies.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:08 schreef Tagliano het volgende:
Zo, twee plakjes stol om te genieten van deze wedstrijd
Maar met dit dartsgenot is het natuurlijk ook wel een feeststolquote:
Niet droogquote:
Kunnen we ook over jou zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gadver geeft hij zo'n vrouw ook nog een zoen met die bek
Dit is wel waar, maar daarom doe ik dat ook nietquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kunnen we ook over jou zeggen
SOWWW
Met spijs mag ik hopen?quote:
Genotquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga er eens goed voor zitten, Frankie.
Tuurlijk met spijs ouwe reus. Erachter komen dat je een stol zonder spijs hebt gekocht is als een meisje hosselen en er dan achter komen dat het een ladyboy is (denk ik)quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Met spijs mag ik hopen?
Had een keer per ongeluk zonder spijs
Ik had ook nog 3 kadetjes met knakworst en 2 blikjes cola.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik had net een croissant met kaneel.
opmerkelijke vergelijkingquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk met spijs ouwe reus. Erachter komen dat je een stol zonder spijs hebt gekocht is als een meisje hosselen en er dan achter komen dat het een ladyboy is (denk ik)
Zo gaat dat in de dorpskroeg van Sassemquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk met spijs ouwe reus. Erachter komen dat je een stol zonder spijs hebt gekocht is als een meisje hosselen en er dan achter komen dat het een ladyboy is (denk ik)
Vraag maar aan Maniquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo gaat dat in de dorpskroeg van Sassem
Ja, het is geen gezichtquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je ook al zijn duikbriltouwtje gespot
dat maakt het nog opmerkelijkerquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was de eerste waar ik op kwam
Frisdrankquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had ook nog 3 kadetjes met knakworst en 2 blikjes cola.
Met mayonaise?quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had ook nog 3 kadetjes met knakworst en 2 blikjes cola.
Jij hebt nu al bier op.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo gaat dat in de dorpskroeg van Sassem
Best of 35 sets, wat denkt die gek wel nietquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de World Matchplay wordt niet in sets gespeeld. HEF JEZELF OP NIELS.
Als je doelt op mijn untappd: dat waren checkins van eerder dan vandaag (staat er ook bij, wel even opletten)quote:
Ik zit weer eens niet op te letten inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je doelt op mijn untappd: dat waren checkins van eerder dan vandaag (staat er ook bij, wel even opletten)
Je bent nog niet lekker scherp.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zit weer eens niet op te letten inderdaad.
Waar je zin in hebt, kwam de politie achter je aan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:21 schreef luckass het volgende:
Ik ben er weer. Even 11.3km hardgelopen #viesdun
Volgens mij hebben ze allebei genoeg gangen gehad andersquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:24 schreef Tagliano het volgende:
Er zit niet echt gang in, al is het een alleraardigst potje
Het boeit niemand wat Wimderon doet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Niels de Ruiter gaat nu kritisch zijn op de houding van andere darters. Wimderon smijt met deuren.
ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering toegezegd een halve marathon te gaan lopenquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt, kwam de politie achter je aan?
Dat lijkt me echt vreselijk kut, zo'n heel stuk rennenquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:25 schreef luckass het volgende:
[..]
ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering toegezegd een halve marathon te gaan lopen
Waarom? Voel je je verbonden met die Afrikaantjes?quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:25 schreef luckass het volgende:
[..]
ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering toegezegd een halve marathon te gaan lopen
Dan had je nog even moeten doorlopen hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Gilding kijkt naar links omdat daar een leuke jongen zit van 12quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat naar links kijken voor ie gaat staan om te gooien.
Ik vind dat wel grappig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat naar links kijken voor ie gaat staan om te gooien.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gilding kijkt naar links omdat daar een leuke jongen zit van 12
quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gilding kijkt naar links omdat daar een leuke jongen zit van 12
Sky is veel gezelliger. MARDLEGODquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een gezellige RTL kerstborrel
Iddquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:27 schreef Blue_note het volgende:
[..]![]()
Ik vind het ook echt zo'n type ja.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan had je nog even moeten doorlopen hoor
Bier is ook frisdrank maar dan met alcohol aangezien het een koolzuurhoudende drank is. KOEKOEKquote:
Als je het maar drinkt met mate hè.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bier is ook frisdrank maar dan met alcohol aangezien het een koolzuurhoudende drank is. KOEKOEK
Ik drink het helemaal niet ouwe dibbes. Koffie, cola, fanta lemon etc en sappies maar geen bier ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je het maar drinkt met mate hè.
Badmeester Gildingquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:34 schreef Blue_note het volgende:
Gilding loopt zo houterig. Net alsof 'ie zwemvliezen aanheeft
Niks mis met een goed speciaalbiertje op zijn tijd. Maar die zoete frisdrank is meh.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik drink het helemaal niet ouwe dibbes. Koffie, cola, fanta lemon etc en sappies maar geen bier ofzo.
Bier kan ook zoet zijn hequote:Op zaterdag 17 december 2016 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een goed speciaalbiertje op zijn tijd. Maar die zoete frisdrank is meh.
Ja maar zoet bier hou ik dan ook niet van.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bier kan ook zoet zijn heBier is ranzig tot en met
Behalve als hij het schoolzwemmen begeleidtquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:36 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat je het bad voor je alleen hebt als hij dienst heeft.
Ik heb het zo vaak geproefd maar ik blijf het ranzig vinden, ook na 4-5 pilsjes etc. Nee ALS ik al drink (wat ik nooit doe) dan liever een goede Vodka of Whiskey etc.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar zoet bier hou ik dan ook niet van.
En het is niet ranzig, maar je moet het leren waarderen.
Ja, leukquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
vrienden, waar kan ik uitslagen vinden?
PDC site of Dartfreakz.nlquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
vrienden, waar kan ik uitslagen vinden?
Dat vind ik dan weer mensonterend smerigquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het zo vaak geproefd maar ik blijf het ranzig vinden, ook na 4-5 pilsjes etc. Nee ALS ik al drink (wat ik nooit doe) dan liever een goede Vodka of Whiskey etc.
Op zoek naar algemene info over speelschema, loting en uitzendtijden? DRT / Algemene informatie: speelschema, uitzendtijden, loting, prijzengeldquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve als hij het schoolzwemmen begeleidt
Hmm, speelschema vat ik daar meestal ook onder maar ik zal het speciaal voor jou aanpassenquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zoek naar algemene info over speelschema, loting en uitzendtijden? DRT / Algemene informatie: speelschema, uitzendtijden, loting, prijzengeld
Live statistieken: http://live.dartsdata.com/
Stream: http://www.vipleague.me/d(...)e-stream-online.html
Hier staat NIETS over uitslagen.
Wat is dit geil zegquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:40 schreef Blue_note het volgende:
Gilding buigt voorover na een lief klein schooljongetje en vraagt 'wil jij een gouden vinger zien' ?!
Gekotst.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:40 schreef Blue_note het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil ook niet weten hoe hij aan z'n bijnaam komt...
Gilding buigt voorover naar een lief klein schooljongetje en vraagt 'wil jij een gouden vinger zien' ?!
Ik zie helemaal geen reclame bij Sky, alleen dat ze zo weer verder gaanquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze hebben niet veel reclames om uit te zenden hè
Je moet wat over hebben voor je usersquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar mooi dat dat ook in het informatietopic staat. Taglianogod
Daar zullen ze wel geen Ajax-PSV promo uitzenden.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen reclame bij Sky, alleen dat ze zo weer verder gaan
Kut wedstrijdquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel geen Ajax-PSV promo uitzenden.
GODENZONEN tegen BOERENquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel geen Ajax-PSV promo uitzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:52 schreef Tagliano het volgende:
Graag deze post verwijderen. Irriteert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuitendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen naakte Gilding, teleurgesteld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:54 schreef Blue_note het volgende:
Er zijn weinig spelers die ik iets misgun, maar Gilding is er 1 van
Denk dat ik handbal ga kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaan we over 24 uur zien, ouwe reus.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij traag gooit, rare tics heeft en eruit ziet alsof hij in kinderbroekjes graait.
Polmanquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gezicht als een kind van 12. Geef mij Abbingh en Polman maar
quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brengt herinneringen van vroeger naar boven
Die zou ik ook wel doen, maar Tess is wel cutequote:Op zaterdag 17 december 2016 16:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gezicht als een kind van 12. Geef mij Abbingh en Polman maar
HOOOOEEEEERRRRRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Nou moet dat tegen Suljovic kunnenquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:59 schreef Blue_note het volgende:
[..]![]()
Op een of andere manier vind ik het een zeer onsympathieke speler.
Tegen Suljovic (volgens mij) vorig jaar had 'ie een paar van die vertragingsgeintjes.
Als hij kinderen moet lokken ja.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt mij een hele lieve man.
Waardeloos vooroordeel.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij kinderen moet lokken ja.
Dat is wel erg makkelijk om kapot te trekkenquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks mis mee https://www.instagram.com/p/BN_zefJgYE5/
quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou moet dat tegen Suljovic kunnen
Van der Vaart is er over heen geweest..quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
VdVaart vind ik heel sympathiekquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van der Vaart is er over heen geweest..![]()
![]()
jottumquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Straks lekker een iets langer format nog
In FB (het subforum) staat daar een zeer mooi topic overquote:
Haten op De Nor, gaat shinen dit toernooiquote:
Henderson lijkt op die ene PSV-supporter.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:07 schreef Falco het volgende:
Wisten jullie dat het DNA van Henderson voor meer dan 80 procent overeenkomt met een dikke pad?
Dit vind ik leukquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:07 schreef Tagliano het volgende:
Henderson wordt roder en roder
Hij spat bijna uit elkaar
Weinig spanning in de legs zelfquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Qua niveau niet hoor. Gewoon 95 gemiddeld ofzo.
Kamperquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd erg genuanceerd.
Zo is het.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al kwam ze van de vuilnisbelt. Tis gewoon een lekker wijf
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:12 schreef Tagliano het volgende:
Zullen we weer iets meer over darten praten ipv de handbaldames?
Er valt weinig te vertellen dan zoek je naar alternatievenquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:12 schreef Tagliano het volgende:
Wie tref je liever in je bed aan? Tess Wester of die Gilding?quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:12 schreef Tagliano het volgende:
je bent toch niet van de verkeerde kant?quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:12 schreef Tagliano het volgende:
Nou vooruit, maar geen persoonlijk gebash en gescheld aubquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er valt weinig te vertellen dan zoek je naar alternatieven
*teveelquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig hoef ik dat gebrek aan chromosomen niet aan te horen
Naar wie verwijs je nu?quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Je mist ook niksquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Geen idee kijk Skyquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:14 schreef Szura het volgende:
Hoe staat het trouwens met de Maijer-bingo?
Ik heb alleen zijn stomme shirt weggestreept. Hij is nog opvallend rustig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:14 schreef Szura het volgende:
Ik ben benieuwd of er ook al een Zjak bingo komtquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:14 schreef Szura het volgende:
Wanneer Polman komt anaalyseren in de studio?quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb een kijkersvraag ingestuurd mannen!
Waarover?quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb een kijkersvraag ingestuurd mannen!
Beste Arjen,quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wanneer Polman komt anaalyseren in de studio?
Je had nog moeten vermelden dat FEBO een goudeerlijk bedrijf is. Maar soit, goede vraag!quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beste Arjen,
Ik zou graag het volgende willen weten van Raymond van Barneveld. Waarom heb je de keuze gemaakt om te kiezen voor Vlammetjes in plaats van het geniale concept van FEBO? De FEBO staat immers bekend om zijn geniale snackmuur en zeer uitgebreide menukaart. Dit in tegenstelling tot Vlammetjes die zich moeten beperken tot Vlammetjes en de Vlamtosti.
Met vriendelijke groet,
Poepz0r (naam even aangepast uiteraard)
Ik krijg razende honger hiervanquote:
Excuusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |