Voor haar is dat niet jammer.quote:Op maandag 19 december 2016 14:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
jammere is ik ben een hele goede kok
Akkoord, maar dat leek me vanzelfsprekend.quote:Op maandag 19 december 2016 14:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik kook wel (als je alleen bent moet je wel, anders wordt eten een dure hobby). Maar ik vind toch wel dat een eventuele partner ook voor zichzelf moet kunnen zorgen, en niet (te) afhankelijk is van de ander.
Tja, scheren is een optiequote:Op maandag 19 december 2016 13:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
vind dat mijn vriendin al teveel snor heeft ;p
Er is nog hoop voor mij dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Waarom zou je dat doen man?quote:Op maandag 19 december 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik merk dat ik de laatste tijd al die mini-uit de kast momentjes mijd. Wanneer studiegenoten of collega's plotseling vragen waar m'n vriendin woont of iets dergelijks, dan heb ik geen zin om er eerst tegen in te gaan en antwoord ik maar gewoon alsof het inderdaad een meid is. Nu denkt zowel m'n werk als bijna m'n hele master dat ik hetero ben en heb ik plotseling de situatie laten ontstaan dat het alleen maar extra awkward zou zijn als ik nu vertel dat het anders is.
Nice.quote:Op maandag 19 december 2016 15:49 schreef G-Pier het volgende:
Mijn verslag is goedgekeurd door het bedrijf. Officieel anderhalf maand schoolvrij.
quote:Op maandag 19 december 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik merk dat ik de laatste tijd al die mini-uit de kast momentjes mijd. Wanneer studiegenoten of collega's plotseling vragen waar m'n vriendin woont of iets dergelijks, dan heb ik geen zin om er eerst tegen in te gaan en antwoord ik maar gewoon alsof het inderdaad een meid is. Nu denkt zowel m'n werk als bijna m'n hele master dat ik hetero ben en heb ik plotseling de situatie laten ontstaan dat het alleen maar extra awkward zou zijn als ik nu vertel dat het anders is.
Ik geef geen neuk. Als iemand vraagt naar mijn plannen voor de kerstvakantie zeg ik ook gewoon dat ik naar de ouders van mijn vriend ga.quote:Op maandag 19 december 2016 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb daar soms gewoon geen trek in. Toch een kleine drempel.
Is er een reden waarom je het niet zou vertellen? Kan uit ervaring toch inmiddels wel zeggen dat de meeste mensen er helemaal niet zwaar aan tillen als ze er achter komen dat je homo bent.quote:Op maandag 19 december 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Uhuh. Of nou ja, als ik het nu eerlijk zeg moet ik er op z'n minst weer bij verklaren waarom ik er eerst niet open over was.quote:Op maandag 19 december 2016 17:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Op een gegeven moment is er een punt waarop je niet meer terugkan
Applaus.quote:Op maandag 19 december 2016 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk. Als iemand vraagt naar mijn plannen voor de kerstvakantie zeg ik ook gewoon dat ik naar de ouders van mijn vriend ga.
En dan vertel je gewoon dat je het lastig vond en dan zegt 99% van de mensen dat je je druk hebt gemaakt om niets. Klaar!quote:Op maandag 19 december 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uhuh. Of nou ja, als ik het nu eerlijk zeg moet ik er op z'n minst weer bij verklaren waarom ik er eerst niet open over was.
Tsja, dan sta je in de campuskroeg met je medestudenten uit Oost-Europa, Midden-Oosten, de Balkan en zo een voor een een beetje machoverhalen uit te wisselen, ik uiteraard voorop, en dan is het zo makkelijk om daarover even mee te gaan in hoe ze jou zien. Zonder na te denken echt en dan is het al gezegd.quote:Op maandag 19 december 2016 17:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is er een reden waarom je het niet zou vertellen? Kan uit ervaring toch inmiddels wel zeggen dat de meeste mensen er helemaal niet zwaar aan tillen als ze er achter komen dat je homo bent.
Oei, lastig. Vervelend om te horen. Ik vind het zelf ook best wel lastig. Ben er op zich best gesloten overquote:Op maandag 19 december 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Dat is wel het beste, maar ik ben eigenlijk ook maar een watje die het eerst voor mijzelf houd maar ook nog nooit een negatieve ervaring mee heeft gehad. Dus ik snap mijn zorgen er ook niet echt voor, maar aan de andere kant heb je medestudenten en collega's niet voor het uitkiezenquote:Op maandag 19 december 2016 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk. Als iemand vraagt naar mijn plannen voor de kerstvakantie zeg ik ook gewoon dat ik naar de ouders van mijn vriend ga.
Ik heb wel grotere problemen dan wat één of ander figuur over mijn seksuele geaardheid denkt. Heb echt geen tijd voor mensen die daar moeite mee hebben.quote:
Ofc. Ik vind je reacties alleen een beetje een merkwaardige stijl hebben; enkel aanvallend en erboven staand, waar anderen hier gewoon vriendelijk en inhoudelijk reageren.quote:Op maandag 19 december 2016 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb wel grotere problemen dan wat één of ander figuur over mijn seksuele geaardheid denkt. Heb echt geen tijd voor mensen die daar moeite mee hebben.
Collega.quote:Op maandag 19 december 2016 18:04 schreef G-Pier het volgende:
Ik kan er niet tegen als mensen het jou/jouw-gebruik verkeerd doen.
Omdat je interesse voor het mannelijk geslacht niks anders is dan een aangeboren voorkeur. Waarom zou je tegen iedereen moeten vertellen waar je voorkeur naar uit gaat.quote:Op maandag 19 december 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uhuh. Of nou ja, als ik het nu eerlijk zeg moet ik er op z'n minst weer bij verklaren waarom ik er eerst niet open over was.
Tsja, maar dat vind ik toch altijd meer een excuus dan dat ik het er echt mee eens ben.quote:Op maandag 19 december 2016 18:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat je interesse voor het mannelijk geslacht niks anders is dan een aangeboren voorkeur. Waarom zou je tegen iedereen moeten vertellen waar je voorkeur naar uit gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |