Klinkt betrouwbaar.quote:Op woensdag 21 december 2016 00:45 schreef TwisterNederland het volgende:
Hey Bram
Het schijnt ergens in de genen bepaald te worden. Heb het ergens op internet gelezen dus het is waar...
Waarom tikte ik het zo denk je?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Na die eerste zin dacht ik aan een heel andere vorm van cruisen.
Ik hoop hetquote:
Op Facebook ergens las ik het!! Dus het is waar! Want tante Mientje die leest ook altijd dingen op Facebook!! En die zijn ook waar hoor!!!quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja best wel. Van 'al het contact verbroken' naar af en toe appen gegaan en tijdje terug zelfs een keer kort gebeld. Hoop heel erg dat het in januari weer een beetje goed komt.
Er wordt ook weinig onderzoek naar gedaan, te veel gedoe om het onderwerp heen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:44 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Oke, geen idee mbt bovenstaande. Is iig nog geen wetenschappelijk bewijs voor (voor zover ik weet) . Het lijkt mij persoonlijk iig niet heel onlogisch dat omgevingsfactoren een rol spelen en dat geaardheid uiteindelijk een sociaal construct blijkt te zijn.
Nee, want je DNA is niet 100% verdeelbaar terug naar je ouders. Er vinden wat processen in de teelballen plaats om DNA door de war te gooien en zo de diversiteit te vergroten. Dit effect is nog sterker met epigenetica, de code die op het DNA ligt en veel van de expressie beïnvloedt. Dan kan het zo zijn dat je iets erft maar het niet aangeboren is aangezien het zich nooit zal tonen.quote:Op woensdag 21 december 2016 00:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Als iets aangeboren is, is het per definitie erfelijk toch?
Het is zelfs zo erg dat ik op mijn verjaardag werd uitgemaakt voor 'daddy'.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Is 't echt zo erg?
Mijn 40 komt inmiddels laaaangzaam in zicht, maar volgens mij is de afgelopen 36 keer elk nieuwe jaar toch steeds weer ietsje beter geweest dan 't vorige.(een uitzondering daargelaten) Zou je ooit weer terug 21 willen zijn?
Sowieso, je kan beter naar Rez luisteren bij dat onderwerp, wat trouwens ook op internet hep gestaanquote:
Het is overdag.quote:Op woensdag 21 december 2016 08:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
en veel van de expressie beïnvloed.
Bij jou is iedereen <40? Ik wil werken waar jij werkt.quote:Op woensdag 21 december 2016 08:21 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg dat ik op mijn verjaardag werd uitgemaakt voor 'daddy'.
Nah, op zich is het helemaal niet erg hoor. Maar ik begin wel steeds vaker te merken dat ik bij de ouderen hoor (qua leeftijd). Op mijn huidige werkplek bijvoorbeeld, daar is bijna iedereen jonger...
Maar afgelopen zondag dan weer een leuk momentje. Ik was naar de voorstelling 'Op een mooie pinksterdag', met liedjes van Harrie Bannink, Joop Stokkermans en Ruud Bos. Ik zat naast een oudere dame die me vroeg of ik niet veel te jong was om dit soort liedjes te kennen.![]()
(Maar wie kent nou niet de tune van de fabeltjeskrant, of 'Liever Kips leverworst...' of sommige bekende nummers van Annie MG Schmidt?)
Ik werk bij een IT bedrijf, of, om het anders te zeggen, ik ben vanuit een IT bedrijf gedetacheerd bij een ander IT bedrijf. Bij beide bedrijf ligt de gemiddelde leeftijd aardig laag. Tuurlijk, er zijn ook wel mensen ouder dan ik, maar het merendeel is jonger.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij jou is iedereen <40? Ik wil werken waar jij werkt.
De invloed van epigenetica is dus vooral duidelijk zichtbaar bij eeneiige tweelingen?quote:Op woensdag 21 december 2016 08:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want je DNA is niet 100% verdeelbaar terug naar je ouders. Er vinden wat processen in de teelballen plaats om DNA door de war te gooien en zo de diversiteit te vergroten. Dit effect is nog sterker met epigenetica, de code die op het DNA ligt en veel van de expressie beïnvloedt. Dan kan het zo zijn dat je iets erft maar het niet aangeboren is aangezien het zich nooit zal tonen.
En om dan nog maar te zwijgen over alle mutaties die je door je omgeving krijgt en je eigen lichaam zelf maakt. Je bent uiteindelijk altijd uniek als mens ipv een mengelmoes van je ouders.
Ja, denk het wel dus.quote:Op woensdag 21 december 2016 11:49 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De invloed van epigenetica is dus vooral duidelijk zichtbaar bij eeneiige tweelingen?
#twincestquote:Op woensdag 21 december 2016 14:59 schreef Kaas- het volgende:
Tweelingenzo jammer dat de andere helft van de tweeling waar m'n vriend deel van uitmaakt niet gay is
EXACT!quote:Op woensdag 21 december 2016 11:49 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De invloed van epigenetica is dus vooral duidelijk zichtbaar bij eeneiige tweelingen?
Bij ons is iedereen <40 . Of nou ja, op twee mensen na.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij jou is iedereen <40? Ik wil werken waar jij werkt.
Jij en..?quote:Op woensdag 21 december 2016 18:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons is iedereen <40 . Of nou ja, op twee mensen na.
Beterschap.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:40 schreef TwisterNederland het volgende:
Blijkbaar word ik alweer verkouden
granddadquote:Op donderdag 22 december 2016 07:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben volgens mij de oudste op onze afdeling
Ik heb al een opa en een vader of hoe ze het ook op z'n Grindrs zeggen.quote:
Is t met 1000 bommen en granaten?quote:
Is het een schande om te zeggen dat ik nog nooit in het Rijks Museum ben geweest?quote:Op donderdag 22 december 2016 10:44 schreef Kaas- het volgende:
Nog even een paar uur doorwerken op de nieuwsredactie, dan met een maat naar het Rijksmuseum, om vanavond in het theater een musical met m'n eigen boefie bij te wonen, gevolgd door beetje stappen in het centrum. Aardig dagje wel, Amsterdam is bijna even leuk als Rotterdam. Maar uiteraard niet helemaal.Het is de vierde avond op rij dat m'n vriend in deze voorstelling staat, dus zijn ze in elk geval mooi geoefend voor een goede show.
Laat ik in plaats van die zware woorden te gebruiken het erop houden dat het wel een groot gemis is. Maar bedankt!quote:Op donderdag 22 december 2016 10:57 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Is het een schande om te zeggen dat ik nog nooit in het Rijks Museum ben geweest?
Anyway, enjoy
Je bent echt niet de enige hoor.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:57 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Is het een schande om te zeggen dat ik nog nooit in het Rijks Museum ben geweest?
Ik zou best wel een keer willen hoorquote:Op donderdag 22 december 2016 11:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laat ik in plaats van die zware woorden te gebruiken het erop houden dat het wel een groot gemis is. Maar bedankt!
Ik ben slechts een heel klein beetje cultureel onderlegd. Best slecht eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:25 schreef Kaas- het volgende:
Dacht dat de gemiddelde homo nog wel een beetje cultureel onderlegd was.
datquote:Op donderdag 22 december 2016 10:57 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Anyway, enjoy
Kjoetquote:Op donderdag 22 december 2016 14:21 schreef Rezania het volgende:
Vakantie.En morgen komt mijn vriend.
Ik denk dat ik in de vakantie gaquote:Op donderdag 22 december 2016 11:24 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige hoor.
Het is natuurlijk een beetje onzin om dat te zeggen (wat ik zei), tuurlijk ben je geen exacte kopie, maar essentieel is alles wat jij toegevoegd krijgt/zichzelf ontwikkeld en niet kan aanpassen erfelijk. Dat je het niet ziet/dat het er niet is bij je ouders is dan weer iets anders.quote:Op woensdag 21 december 2016 08:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want je DNA is niet 100% verdeelbaar terug naar je ouders. Er vinden wat processen in de teelballen plaats om DNA door de war te gooien en zo de diversiteit te vergroten. Dit effect is nog sterker met epigenetica, de code die op het DNA ligt en veel van de expressie beïnvloedt. Dan kan het zo zijn dat je iets erft maar het niet aangeboren is aangezien het zich nooit zal tonen.
En om dan nog maar te zwijgen over alle mutaties die je door je omgeving krijgt en je eigen lichaam zelf maakt. Je bent uiteindelijk altijd uniek als mens ipv een mengelmoes van je ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |