Hoop echt dat het ontzettend awkward wordt nu.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:37 schreef Rezania het volgende:
Alhoewel, ik moet mijn schoonouders op eerste kerstdag ontmoeten.
Ik hoop dat jij een puistje op je neus krijgt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoop echt dat het ontzettend awkward wordt nu.
Puist op je vriend z'n reet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een puistje op je neus krijgt.
Lijkt me vreselijk op zo'n toch al best beladen dag..quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:37 schreef Rezania het volgende:
Alhoewel, ik moet mijn schoonouders op eerste kerstdag ontmoeten.
Alleen zijn eigen kamer in de inrichtingquote:
Huh, je woont bij je schoonouders, of wat?quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan ik tenminste 's avonds beetje samen rotzooien in bed. :S
quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan ik tenminste 's avonds beetje samen rotzooien in bed. :S
Nope. Maar ik ben hier ff met het weekend, want m'n schatje is hier ook (alleen nu aan het werk).quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huh, je woont bij je schoonouders, of wat?
Maar wat denkt je schoonfamilie nu wel nietquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nope. Maar ik ben hier ff met het weekend, want m'n schatje is hier ook (alleen nu aan het werk).
Supergezellig dus. Het is nu wachten tot er iemand wat verkeerds zegt en er een familievete ontstaatquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:55 schreef Kaas- het volgende:
Kwam net trouwens beneden voor taart en inmiddels zijn er zeker 15 van die vreselijke mensen die zuur in een kring zitten terwijl ze niks zeggen en naar die kerstmuziek te luisteren. Gauw terug naar zolder om House of Cards verder te kijken.
Ze vinden het niet leuk en ik zal het later wel te horen krijgen, maar de baten van het op zolder series zitten te kijken in plaats van daar in een saaie kring met die kerstmuziek te zitten wegen er tegen op.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar wat denkt je schoonfamilie nu wel niet
Bla bla zolderkamerautist, vind je kerstmuziek niet leuk ofzo, bla bla
Ergens snap ik het ook wel. Schoonouders zijn al erg genoeg, komt de hele schoonfamilie er nog bij. Zeker wanneer het zo ijzig stil isquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze vinden het niet leuk en ik zal het later wel te horen krijgen, maar de baten van het op zolder series zitten te kijken in plaats van daar in een saaie kring met die kerstmuziek te zitten wegen er tegen op.
hahaha de wasmachien is leukerquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:38 schreef Kaas- het volgende:
Zit nu serieus op zolder. Daar staat de wasmachine aan en dan hoor ik de kerstmuziek en het lawaai van beneden niet. Heerlijk. #fokautist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |