De vraag is een beetje: is het handiger om ons te beperken tot artiesten of moeten we albums met veel verschillende artiesten gaan meenemen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:00 schreef Karzai het volgende:
Up to date reggae tunes, rastafari
http://www.reggae-vibes.com/top50/top50.htm
nee wel albums/singles met 1 artiest natuurlijk geen verzamel albumsquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:02 schreef DevFreak het volgende:
[..]
De vraag is een beetje: is het handiger om ons te beperken tot artiesten of moeten we albums met veel verschillende artiesten gaan meenemen?
Er staan albums bij die zijn verschenen in 2012, het is denk ik een stuk handiger om alleen de echt recente muziek te plaatsen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee wel albums/singles met 1 artiest natuurlijk geen verzamel albums
ja maar het kan alleen niet in de lijstquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:05 schreef Karzai het volgende:
maar ik heb gewoon een linkje geplaatst waar nieuwe reggae nummers op staan, dat is toch ook wel goed?
oke ik had het ook nog niet echt goed bekeken ik ga op zoek en wijzig de postquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:05 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Er staan albums bij die zijn verschenen in 2012, het is denk ik een stuk handiger om alleen de echt recente muziek te plaatsen.
Ik ken de site, maar ik denk dat het een goed idee is om hier een geordende lijst bij te houden waarbij je direct informatie ziet zoals het genre in één oogopslagquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:38 schreef VanKuikeren het volgende:
Is bijvoorbeeld hier http://rateyourmusic.com/new_releases kijken niet handiger?
I know, maar het is toch niet handig een topicchain van 500 pagina's door te scrollen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:41 schreef female81 het volgende:
Wat te doen met deze serie, dan? --> MUZ / Tip hier nieuwe nummers #32
Laten doodbloeden?
Dan valt er voor de relatief 'losse' luisteraar dus niet veel meer te delen, qua leuke recente muziek, als nieuwe nummers posten voortaan hier plaats vindt. Ik heb vaak geen idee van de exacte releasedatum, pluk m'n muziek overal & nergens vandaan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:42 schreef DevFreak het volgende:
I know, maar het is het handig om een topicchain van 500 pagina's door te scrollen?
Ik zie daar alleen maar YT linkjes naar een nummer, zonder dat er verder iets van info bij staat
Zelf ben graag bezig met het onderhouden van mijn muziekbibliotheek. Hiervoor heb ik een programmaatje (MusicBrainz Picard) die dit voor een deel doet voor mij, inclusief releasedata. Het taggen van genre doe ik meestal handmatig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:46 schreef female81 het volgende:
[..]
Dan valt er voor de relatief 'losse' luisteraar dus niet veel meer te delen, qua leuke recente muziek, als nieuwe nummers posten voortaan hier plaats vindt. Ik heb vaak geen idee van de exacte releasedatum, pluk m'n muziek overal & nergens vandaan.
word niet veel gepostquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:41 schreef female81 het volgende:
Laten doodbloeden?
cd, vinyl, digitaal, ik betaal al een tijdje niet meer voor muziekquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:52 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Zelf ben graag bezig met het onderhouden van mijn muziekbibliotheek. Hiervoor heb ik een programmaatje (MusicBrainz Picard) die dit voor een deel doet voor mij, inclusief releasedata. Het taggen van genre doe ik meestal handmatig.
Anyhow, dit topic is meer bedoeld voor recent uitgebrachte albums, singles en EP's.
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik wens een mooie, georganiseerde lijst met alle recente uitgaven waarbij zelfs staat wat voor genre het is zodat je weet waar je aan toe bent wanneer je een CD wilt kopen.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
cd, vinyl, digitaal, ik betaal al een tijdje niet meer voor muziek
Ik downloadt tegenwoordig alles omdat ik het belachelijk vind dat er slechts een super klein percentage gaat naar de werkelijke artiest, of omdat de artiest in kwestie al een paar tiental miljoen op de bank heeft staan. Zoals The Rolling Stones.quote:
Topic is verriazoppeerd. Maar ja, dat gevaar dreigt hier ook. Zo gauw ze het in de gaten krijgt, gaat ze al die neder-hiphopmeuk hier spammen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:41 schreef female81 het volgende:
Laten doodbloeden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |