abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167522151
Ik zie t nu al gebeuren dat de miljoentjes voor Narsingh niet gebruikt worden en we straks gewoon lekker 4-3-3 blijven spelen met Locadia en Pereiro op de flanken..
pi_167522472
Ik denk dat we nu allemaal betweter Baddertje moeten geloven.

Hahahahahahahahahaha.
  donderdag 22 december 2016 @ 13:42:06 #228
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167524749
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:54 schreef Bronson_ het volgende:
Ik denk dat we nu allemaal betweter Baddertje moeten geloven.

Hahahahahahahahahaha.
Blij dat jij het in elk geval wel snapt.

Dat zegt wel heel veel over het niveau van die andere twee....
  donderdag 22 december 2016 @ 13:45:00 #229
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_167524809
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:34 schreef Befbekje het volgende:
Die Van Ginkel is eigenlijk aan een hopeloze carrière bezig, als je dat zo eens allemaal terugleest.. Goede speler hoor, maar heeft echt te vroeg de verkeerde stappen gezet.. Zou eerst eens een seizoen of drie bij inderdaad PSV moeten voetballen en dan op zijn 28e nog een keer de stap moeten maken.. Dan kan 'ie nog zeven jaar in de top spelen..
Die werd natuurlijk naar Chelsea gebonjourd als onderdeel van een politiek spelletje. Ajax wilde hem halen toendertijd.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Daar staat het keurig uitgelegd. Aanvankelijk is het sleutelwoord, staat keurig in de tekst. Vervolgens ging van Ginkel naar Chelsea om te kijken en draaide hij bij. Vervolgens blaat Jansen wat over psychologische druk en zo, maar dat is gissen. Rob Jansen begeleidde van Ginkel niet eens zelf, dat deed zijn broer.

Jansen geeft daarbij zelf aan dat van Ginkel bij Chelsea vertrouwen kreeg. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Dat een speler bij een grote club het gevoel krijgt dat hij daar thuis zou kunnen horen en daarom toch daar wil spelen? En, zoals Jansen zelf ook aangeeft, dat vertrouwen is niet beschaamd. Van Ginkel heeft kansen genoeg gehad bij Chelsea.

Nergens blijkt uit dat van Ginkel is gedwongen om te tekenen bij Chelsea. Dat is een verhaal dat door Overmars is gespind en inmiddels breed wordt geloofd.

En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat het natuurlijk voor de Jansens ook veel interessanter was geweest als van Ginkel een extra tussenstap had gemaakt en ze daarom zuur zijn.
De betrekkingen tussen Vitesse en Chelsea hadden daar natuurlijk niks mee te maken. Denken dat Van Ginkel vrijwillig naar Chelsea ging. Die wist zelf ook heel goed dattie daar never te nooit aan de bak zou komen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_167525589
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 13:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Die werd natuurlijk naar Chelsea gebonjourd als onderdeel van een politiek spelletje. Ajax wilde hem halen toendertijd.

[..]

De betrekkingen tussen Vitesse en Chelsea hadden daar natuurlijk niks mee te maken. Denken dat Van Ginkel vrijwillig naar Chelsea ging. Die wist zelf ook heel goed dattie daar never te nooit aan de bak zou komen.

Hij ging onder dwang ja. Ze hebben zelfs z'n handtekening vervalst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 december 2016 @ 14:41:56 #231
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167525906
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 13:45 schreef fathank het volgende:

[..]

[..]

Zelfs de bron die hier wordt aangehaald als 'bewijs' dat hij niet vrijwillig ging, geeft weer dat van Ginkel vertrouwen voelde bij Chelsea en dat hij bij Chelsea ook gewoon eerlijke kansen kreeg. Dus waar jij deze onzin vandaan haalt is mij een raadsel.

Natuurlijk heeft de band tussen Vitesse en Chelsea er voor gezorgd dat hij daar ging kijken. Maar dat is irrelevant. Als Jansen zelfs in zijn 'Van Ginkel wilde niet naar Chelsea'-verhaal aangeeft dat hij daar vertrouwen voelde en dat dat niet beschaamd werd, waar ben jij dan nog met je kwats?

Hij heeft zelf zijn handtekening gezet en ik ga er vanuit dat er geen pistool tegen zijn hoofd stond toen. Nergens blijkt uit dat hij gedwongen is of dat hij op het moment van tekenen bij Chelsea eigenlijk nog naar Ajax wilde. Alleen uit het verhaal van Overmars. Tja.
pi_167525966
Het was in ieder geval geen verstandige keuze voor zijn carrière. Maar dat kan je ook niet verwachten met zo'n hoofd.
pi_167526006
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:45 schreef Bronson_ het volgende:
Het was in ieder geval geen verstandige keuze voor zijn carrière. Maar dat kan je ook niet verwachten met zo'n hoofd.
hey Bronson HOOOOOooommmoooOooooOo
pi_167526021
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

hey Bronson HOOOOOooommmoooOooooOo
Excuses dat jij je ook aangesproken voelt.
pi_167526051
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:45 schreef Bronson_ het volgende:
Ach als je bij zo'n club kan tekenen doet vrijwel iedereen dat. Leuk salaris en je komt altijd wel weer elders aan de bak. Nog even kampioen geworden in Nederland, weinig mis mee toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167526063
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Ach als je bij zo'n club kan tekenen doet vrijwel iedereen dat. Leuk salaris en je komt altijd wel weer elders aan de bak. Nog even kampioen geworden in Nederland, weinig mis mee toch.
Niks mis mee.
pi_167530864
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:34 schreef Befbekje het volgende:
Die Van Ginkel is eigenlijk aan een hopeloze carrière bezig, als je dat zo eens allemaal terugleest.. Goede speler hoor, maar heeft echt te vroeg de verkeerde stappen gezet.. Zou eerst eens een seizoen of drie bij inderdaad PSV moeten voetballen en dan op zijn 28e nog een keer de stap moeten maken.. Dan kan 'ie nog zeven jaar in de top spelen..
Ja, zo ging dat vroeger nog. Dan ging je rond je 25-28 eens in het buitenland kijken. Toen concurreerde je als NL topclub nog met de subtop van de grote landen, nu concurreer je qua budget vaak gewoon met laagvliegers. Dan blijven die gasten echt niet tot die leeftijd in NL.

Nu is de situatie zo dat als een jonge NL speler een half tot een heel seizoen goed gespeeld heeft in NL dat er 20 clubs zijn waar ze naar toe kunnen en waar ze een miljoenensalaris op kunnen strijken. Vaak al lang voor ze 25 zijn.

Dat dat voor het gros van de spelers 'niet zo goed' is voor de ontwikkeling lijkt me evident als je zo eens kijkt hoe weinig er nog de top halen. Zelfs de toptalenten verzuipen meestal. Zie Depay als laatste voorbeeld. Die heeft talent genoeg om het twee niveaus hoger aan te kunnen dan in de ED. Maar ook gewoon te vroeg gegaan. Is eigenlijk maar één seizoen echt bepalend bij PSV geweest en toen was er ook nog meer dan genoeg op aan te merken. Was duidelijk nog geen volwassen voetballer. Vertrekt toch (naar een echte topclub nog wel) en is daar gewoon verzopen.

Dat is gewoon de realiteit van tegenwoordig en ik zie het niet snel veranderen. Ik was ook weg hoor, als ik op m'n 21e ergens kon tekenen waar ik me in een paar jaar tijd stinkend rijk kon spelen. Moet je kijken wat zo'n Memphis beurt in Manchester: http://www.voetbalprimeur(...)j-united-gelekt.html
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_167530896
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:39 schreef TehRocks het volgende:
Ik zie t nu al gebeuren dat de miljoentjes voor Narsingh niet gebruikt worden en we straks gewoon lekker 4-3-3 blijven spelen met Locadia en Pereiro op de flanken..
Voor 5 miljoen koop je nog geen Pereiro of Maher, dus of we daar zo rouwig om moeten zijn :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 22 december 2016 @ 20:54:52 #240
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167534638
quote:
Doen ze leuk ja. Iets te hoog 'Robert ten Brink inzoomgehalte', maar super dat ze dit doen.
pi_167549231
Vejinovic moet in mijn ogen weg daar bij Feyenoord en in Eindhoven gaan spelen, als opvolger van Guardado die over de hill is, lijkt, en nota bene spatjes vertoond dit seizoen.. Hendrikx verkopen aan FC Utrecht.. Zijn we ook meteen af van dat gezeik met die Van Ginkel..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2016 12:38:54 ]
  vrijdag 23 december 2016 @ 12:40:23 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167549263
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:38 schreef Befbekje het volgende:
Vejinovic moet in mijn ogen weg daar bij Feyenoord en in Eindhoven gaan spelen, als opvolger van Guardado die over de hill is, lijkt, en nota bene spatjes vertoond dit seizoen.. Hendrikx verkopen aan FC Utrecht.. Zijn we ook meteen af van dat gezeik met die Van Ginkel..
Je act faalt nog steeds.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167549278
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Je act faalt nog steeds.
Oké Hans, dank je..
pi_167716912
PSV laat oog vallen op El kaddouri
De kans is aanzienlijk dat Omar El Kaddouri het seizoen niet af zal maken bij Napoli. Aan interesse geen gebrek. Zo lijkt naast OGC Nice, Bologna, Sassuolo en Empoli, ook PSV in de markt voor de Marokkaanse international, meldt TuttoMercatoWeb.

De Marokkaanse aanvaller komt nauwelijks aan spelen toe bij Napoli en geniet interesse van meerdere clubs. El Kaddouri is dit seizoen maar 40 minuten in actie gekomen in de Serie A, wat hem uiteindelijk deelname aan de Afrika Cup heeft gekost.

Omar El Kaddouri maakte medio 2013 de overstap van Brescia naar Napoli. De Marokkaanse international kwam niet in aanmerking voor een basisplek bij de club uit Napels en werd tot twee maal toe verhuurd aan Torino. Het contract van El Kaddouri beëindigd komende zomer
  vrijdag 30 december 2016 @ 07:46:19 #245
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167731529
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 19:13 schreef PSVCL het volgende:
PSV laat oog vallen op El kaddouri
De kans is aanzienlijk dat Omar El Kaddouri het seizoen niet af zal maken bij Napoli. Aan interesse geen gebrek. Zo lijkt naast OGC Nice, Bologna, Sassuolo en Empoli, ook PSV in de markt voor de Marokkaanse international, meldt TuttoMercatoWeb.

De Marokkaanse aanvaller komt nauwelijks aan spelen toe bij Napoli en geniet interesse van meerdere clubs. El Kaddouri is dit seizoen maar 40 minuten in actie gekomen in de Serie A, wat hem uiteindelijk deelname aan de Afrika Cup heeft gekost.

Omar El Kaddouri maakte medio 2013 de overstap van Brescia naar Napoli. De Marokkaanse international kwam niet in aanmerking voor een basisplek bij de club uit Napels en werd tot twee maal toe verhuurd aan Torino. Het contract van El Kaddouri beëindigd komende zomer
Bron? Marokko.forums.nl?
pi_167734704
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 07:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bron? Marokko.forums.nl?
TuttoMercatoWeb...
pi_167743370
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 07:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bron? Marokko.forums.nl?
http://www.napolisport.ne(...)accordo-sul-rinnovo/
pi_167746434
MAROKANE GENOEG IN DI LanT!!1 EIGE VOLK eERST!!11!1!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_167759683
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2016 16:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
MAROKANE GENOEG IN DI LanT!!1 EIGE VOLK eERST!!11!1!
:N
pi_167773648
TransferNewsCen twitterde op vrijdag 30-12-2016 om 23:00:19 Chelsea midfielder Marco van Ginkel is set to rejoin PSV Eindhoven on loan in January. (Daily Star) reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')