Over het algemeen de weekendenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan ze doordeweeks ook overdags spelen of beperken ze dat tot de weekends?
Weekendquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan ze doordeweeks ook overdags spelen of beperken ze dat tot de weekends?
Ik kan bevestigen dat hij tegenwoordig minder casual wordt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Paxcon drinkt graag een rosetje.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over het algemeen de weekenden
DRT / Algemene informatie: speelschema, uitzendtijden, loting, prijzengeld voor het hele programma
Neem je hem mee naar Delft?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat hij tegenwoordig minder casual wordt.
Die middagsessies zijn dus ook live op RTL?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's altijd op een VI-avond, en middagsessies
Dat zou de kijkcijfers wel een boost gevenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat jij er kan gaan zitten.
Wat een wijf.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Paxcon drinkt graag een rosetje.
Over het algemeen wel, ook de uitzendtijden staan in dat topicquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die middagsessies zijn dus ook live op RTL?
Ik denk dat hij dat heel leuk zou vinden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Neem je hem mee naar Delft?
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat hij tegenwoordig minder casual wordt.
Dat sluit ik niet uit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zou de kijkcijfers wel een boost geven
Ik weet niet meer wat er in die trailer over dr gezegd werd.quote:
Hmm ik heb inmiddels veel gehoord over dat algemene topicquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, ook de uitzendtijden staan in dat topic
Met de punt naar vorenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hendriks gaat Hollandse School darts spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |