Ja zodat hij mij eens echt goed op kan vullen.quote:
Wanneer ga je nou een gezin stichten met TARDIS. of prof want je klapperende eierstokken beginnen mij te bitchslappenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Doe eens een keer normaal man jezus mina
Ja, heel mijn mascara uitgelopen ook, kutzooi.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
Heb je vandaag nog gejankt om TARDIS. Catkiller?
Wat grappig dat net jij dit post.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou een gezin stichten met TARDIS. of prof want je klapperende eierstokken beginnen mij te bitchslappen
ben jij dat in je UI?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga m'n moeheid bestrijden met het kopen van glitter eyeshadow #goals #eyesonfleek
Gayquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, heel mijn mascara uitgelopen ook, kutzooi.
ach, aai over je bolquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, heel mijn mascara uitgelopen ook, kutzooi.
Gewoon jaloers dat alle mannen naar mij kijken als we naast elkaar lopen.quote:
niet misselijk hequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wauw. Ik ben van mijn stil gegleden.![]()
Heyquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat alle mannen naar mij kijken als we naast elkaar lopen.
Hey schatquote:
Koop twee en leg een onder m'n boom.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga m'n moeheid bestrijden met het kopen van glitter eyeshadow #goals #eyesonfleek
Waarom staat er zo groot white op? Meldpunt discriminatie ingelicht.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit nog in de koelkast liggen.
Weetje ik ben al een maand als een vrek aan het leven en heb 200 euro bespaard :s geef echt te veel uit, eye opener dit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Koop twee en leg een onder m'n boom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |