Neuh denk ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:14 schreef Crip het volgende:
[..]
nee heb gevoel dat ze massa gebruikt
haten op boerenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Allemaal wereldvreemd en een groot ego.
Voor wat? Je woont tussen de koeien en ruikt naar stront denk ik
Mwah, ik vind die vier samen zo kinderachtig man man manquote:
Jaquote:
gewelig toch hoe ze samen jakkieeeeee zeggen als ze het woord vochtig of smakken horenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Mwah, ik vind die vier samen zo kinderachtig man man man
Die linda en klaas zijn al helemaal ergquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:17 schreef Crip het volgende:
[..]
gewelig toch hoe ze samen jakkieeeeee zeggen als ze het woord vochtig of smakken horen
gewoon haar vader waar ze 50% uit bestaatquote:
wil je een foto van wat ik in m'n broek heb zittenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Die linda en klaas zijn al helemaal erg
ja ook alsof ze massa nie zo aardig vind ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
ze maalt altijd diep ongelukkige indruk op me
is goedquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
wil je een foto van wat ik in m'n broek heb zitten
Ik heb de hand van Haags_kwartiertje al eens gezienquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
wil je een foto van wat ik in m'n broek heb zitten
waarom wil je dat laten zienquote:
Bedankt. Ben jij nu ook weer beter?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je de hele dag niet gezien. Maakte me al zorgen
eheheheequote:
die noem je niet daddyquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon haar vader waar ze 50% uit bestaat
dr meeste vriendinnen ziet ze ook alleen op beautygloss party en vriendinnenweekendquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ook alsof ze massa nie zo aardig vind ofzo
jc stuur ook even naar amaquote:
ja best welquote:
Zonderquote:
Vriend je bent toch geen gay, wat loop je al die vlogs te kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
ze maalt altijd diep ongelukkige indruk op me
Marokkaanse straatschoffies met opskeer?quote:
laatst riep je nog dat ik homo wasquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vriend je bent toch geen gay, wat loop je al die vlogs te kijken.
nee alleen die enequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |