Dat zie je vaak bij de nieuwe generatie in Nederland, die zich ook meer associeren met Real Madrid en Barcelona dan met Nederlandse clubs. Vind ik ook altijd apart, die behoefte had ik vroeger nooit zo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar had het ook over die figuren die dan in wij vorm sprekenZijn vaak niet eens half afkomstig uit het land of iets dergelijks. Gewoon interessant doen
De stad is totaal niet interessant nee. Maar voor een middag voetbal, avondje eten en daarna in hotel overnachten en volgende ochtend vertrekken is het prima.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen de stad zelf is niet veel aan toch?![]()
Maar ik zou ook nog eens naar Borussia willen ja
Dat vind ik ook vrij treurig ja. Maar zo voel ik dat niet met Dortmund.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie je vaak bij de nieuwe generatie in Nederland, die zich ook meer associeren met Real Madrid en Barcelona dan met Nederlandse clubs. Vind ik ook altijd apart, die behoefte had ik vroeger nooit zo.
Leuk tripje dan welquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De stad is totaal niet interessant nee. Maar voor een middag voetbal, avondje eten en daarna in hotel overnachten en volgende ochtend vertrekken is het prima.
Al moet iedereen het voor zichzelf weten, sowieso is voor een club zijn natuurlijk gekkig als je het relativeertquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vrij treurig ja. Maar zo voel ik dat niet met Dortmund.
Ligt eraan in welke mate. Ik ben nu ook weer niet zo diehard dat ik werkelijk iedere wedstrijd van ze moet bezoeken ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al moet iedereen het voor zichzelf weten, sowieso is voor een club zijn natuurlijk gekkig als je het relativeert
Ben wel een keer bij Ajax-Dortmund geweest, en toen zat ik naast twee Borussia fans. Gewoon nog prima mee gepraat, niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Als je een keer de kans krijgt zeg ik echt, DOEN!
Ik heb bij Ajax wel dat ik elke wedstrijd moet zienquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke mate. Ik ben nu ook weer niet zo diehard dat ik werkelijk iedere wedstrijd van ze moet bezoeken ofzo.
Dat zijn Duitse fans. Ze lopen daar bij Dortmund ook gewoon door elkaar heen. Tenzij Schalke of Bayern op bezoek komt...quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben wel een keer bij Ajax-Dortmund geweest, en toen zat ik naast twee Borussia fans. Gewoon nog prima mee gepraat, niks mis mee.
Snap ik wel. Maar vind dat ook redelijk ziek eigenlijk, die drang dat je alles maar MOET zien.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb bij Ajax wel dat ik elke wedstrijd moet zienMaar met de clubs in het buitenland waar ik sympathie voor heb is dat niet perse het geval nee.
Ja moet ook gewoon kunnen, ook met Dortmund-Schalke en Dortmund-Bayern kan dat toch? Volgens mij rellen ze daar echt nooitquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn Duitse fans. Ze lopen daar bij Dortmund ook gewoon door elkaar heen. Tenzij Schalke of Bayern op bezoek komt...
Jawel, dat zijn clashes die je tussen ajax en feyenoord kan verwachten. Zeker bij Dortmund-Schalke. Tegen Bayern in wat mindere mate.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja moet ook gewoon kunnen, ook met Dortmund-Schalke en Dortmund-Bayern kan dat toch? Volgens mij rellen ze daar echt nooit
Het slaat eigenlijk ook nergens op, maar als ik het dan een keer niet kan zien check ik toch de hele tijd hoeveel het staat en zoek ik de goals op.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar vind dat ook redelijk ziek eigenlijk, die drang dat je alles maar MOET zien.
Zie daar meestal ook gewoon fans van beide clubs tussen elkaar zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, dat zijn clashes die je tussen ajax en feyenoord kan verwachten. Zeker bij Dortmund-Schalke. Tegen Bayern in wat mindere mate.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het slaat eigenlijk ook nergens op, maar als ik het dan een keer niet kan zien check ik toch de hele tijd hoeveel het staat en zoek ik de goals op.
Bij Dortmund VS Schalke plaatsen ze zelfs hekken rondom het uitvak. Doen ze bij andere tegenstanders echt niet. Is al diverse malen flink uit de hand gelopen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie daar meestal ook gewoon fans van beide clubs tussen elkaar zitten.
Paar weken terug in Center Parcs gingen we door het park wandelen toen Ajax bezig was, ik zat de hele tijd Reddit te refreshen voor de goals.quote:
Dat is niet gezond hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar weken terug in Center Parcs gingen we door het park wandelen toen Ajax bezig was, ik zat de hele tijd Reddit te refreshen voor de goals.
Ik heb schakelkanaaltje opstaan nu, dat is best leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
Er zijn dagen dat ik Excelsior-Roda JC over sla
Reddit?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar weken terug in Center Parcs gingen we door het park wandelen toen Ajax bezig was, ik zat de hele tijd Reddit te refreshen voor de goals.
Ja, daar ga ik ook niet voor mijn lol naar zitten kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
Er zijn dagen dat ik Excelsior-Roda JC over sla
Ik ben net klaar met werken en moet morgen nog hele dag, als ik nu jupiler league voetbal ga kijken overleef ik het weekend nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb schakelkanaaltje opstaan nu, dat is best leuk.
Dat veld bij Fortuna lijkt wel de Sahara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |